حوادث

هشدارهای ساده و کاربردی برای جلوگیری از سرقت خودرو

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران هشدارهایی را برای جلوگیری از سرقت و سرقت خودرو “از داخل ماشین” صادر کرد.

سرهنگ دیوید فردز در مصاحبه با تیتر اول گفتبرای جلوگیری از سرقت اتومبیل یا حتی سرقت از داخل ، نکاتی وجود دارد که بسیار ساده به نظر می رسد ، اما متأسفانه بسیاری از افراد آنها را دنبال نمی کنند و این فرصت خوبی را برای سارقان فراهم می کند.

وی با بیان اینکه در بسیاری از موارد سرقت خودرو شاهد هستیم که سارقان از سهل انگاری راننده سوusing استفاده می کنند و یا به توصیه های ایمنی بی توجه هستند ، گفت: با نصب قفل و زنجیر و فعال سازی سیستم امنیتی راننده هنگام ترک خودرو.

این شخص تأکید کرد که بهتر است رانندگان برای تشخیص قفل درب و کلید جرقه زنی قدم هایی را بردارند و تأکید کرد: رانندگان هنگام مراجعه به مکان های شلوغ یا محل کار باید ماشین خود را به مکانی امن منتقل کنند. به عبارت دیگر ، در دسترس نیست.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه پارکینگ در مناطق دور افتاده ، تاریک و کم تردد نادرست است ، گفت: اگر پارکینگ مناسبی وجود ندارد ، بهتر است از پارکینگ عمومی استفاده کنید و در صورت عدم دسترسی به پارکینگ ، تا حدی. از نظر صاحب ماشین.

وی با بیان اینکه هنگام ترک اتومبیل ، هیچگونه مدارک معتبری نباید در آن قرار داده شود ، گفت: رانندگان باید هنگام بستن خودرو احتیاط کنند ، شیشه های اتومبیل را کاملاً ببندند و از گذاشتن اشیا significant قابل توجه و ارزشمند در داخل ماشین خودداری کنند

این فرد ادامه داد: رانندگان باید توجه داشته باشند که اگر اتومبیل آنها نقص فنی دارد و باید خرد شود ، نباید به افراد ناشناس پشت فرمان بنشینند و نباید ماشین را باز بگذارند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران ادامه داد: در صورت تصادف ، اگر به یک مرکز درمانی مراجعه کنید ، رانندگان باید آرام باشند و در صورت ترک ماشین ، نکات ایمنی را دنبال کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان باید هنگام حمل مسافر به مقصد خارج از شهر ، به ویژه در شب ، دقت بیشتری داشته باشند ، گفت: هنگام تعویض لاستیک یا تعمیر نقص فنی خودرو ، رانندگان باید از بسته بودن درب اطمینان حاصل کنند. قفل شده

این فرد ادامه داد: استفاده از رادیوهای کشویی تا آنجا که ممکن است ضروری است تا هنگام خروج از ماشین بتوان آنها را از بین برد. رانندگان همچنین باید مراقب باشند هنگام سوار شدن مسافران و حتی الامکان در محل رانندگی از مقصد مطلع شوند . “، نروند. به افراد بیگانه در جاده اعتماد نکنید و حتی برای چند لحظه ماشین خود را ترک نکنید.

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران با اشاره به اینکه یکی از ترفندهای سارقان به عنوان مسافر در جاده ارائه قیمت های بالا در مسافت های کوتاه است ، گفت: بنابراین رانندگان باید به این موضوع توجه بیشتری داشته باشند. از پذیرفتن غذا و آب میوه از مسافران ناشناس خودداری کنید.

وی از رانندگان خواست تا برای کاهش آسیب پذیری از نصب تزئینات اضافی در بیرون یا داخل خودرو خودداری کنند و مراقب باشند در صورت تصادف یا اختلاف احتمالی ساختگی برای خودرو رخ ندهد.

این فرد به رانندگان توصیه كرد كه اگر به حركات ، رفتار و برخورد سرنشینان خودرو مشكوك هستند ، ابتدا سعی كنید مشخصات دقیق بدنی ، سن ، لهجه ، علائم خاص و غیره مسافران را بخاطر بسپارید تا در صورت لزوم مجرمان را شناسایی و شناسایی كنند. .

جانشین رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه بهتر است هنگام خرید خودروی دست دوم قفل تعویض شود ، گفت: سارقین در چشم هستند.

وی ادامه داد: رو ساکنان باید از قرار دادن صندلی ماشین در یک جعبه تجهیزات خالی خودداری کنند. مسافران را از مسیرهای مجاور که برای آنها ناآشنا است و فقط به بهانه حریم خصوصی توسط مسافران ارائه می شود منتقل نکنید و هرگز فقط به دلیل زن بودن مسافر محتاط نیست.

فرد گفت: “رانندگان باید مراقب باشند در مناطق دورافتاده توقف نکنند تا به غریبه هایی که به نظر می رسد نقص فنی دارند یا به گاز نیاز دارند کمک کنند.” برای کمک به این افراد ، بهتر است در جاده یا پلیس تماس بگیرید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا