استان ها

«نصف جهان» نارنجی شد/شناسایی ۱۷۹۰ بیمار جدید مبتلا به کرونا

به گزارش تیتر اول از اصفهان، میزان ابتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب در استان و شهرستان اصفهان رو به افزایش است. کاشان هنوز در وضعیت قرمز تیره و در زمینه شیوع کلاغ بسیار خطرناک استغایب.

شهرهای اصفهان، حمینی شهر، شاهین شهر، فلاونج، نجف آباد، مبارکه و ناینا نیز از امروز در وضعیت نارنجی و خطرناکی در کرونا قرار گرفتند.

شهرستان‌های اردستان، تیرانا، چادگان، آران و بیدگل، حنصار، سمیروما، شهرز، گلپایگان، للانان، نطنز، اردستان، فریدن و فریون شهر در استان اصفهان با خطر ابتلا به بیماری‌های ویروس کرونا زرد و متوسط ​​ثبت شده‌اند.

شهرستان های خور و بیابانک، برخوار، بوئین و میاندشت همچنان در آب و کم خطر کرونا هستند.

بر این اساس، از روز گذشته سه شنبه 12 بهمن ماه تا امروز 13 بهمن ماه سال جاری 3047 بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه مراجعه کرده اند که از این تعداد 1790 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا در اصفهان شناسایی شده اند. و در این مدت 113 نفر در بیمارستان بستری شدند.

مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان 589 بیمار مبتلا به بیماری عروق ویروس کرونا قلب را پذیرش می کند که 72 نفر از آنها در بخش مراقبت های ویژه بستری می شوند.

طی 24 ساعت گذشته 106 بیمار عروق ویروس کرونا بهبود یافته از مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ترخیص شدند.

مجموع فوتی های ناشی از بیماری عروق ویروس کرونا قلب با احتساب مرگ های مشکوک و مشکوک طی 24 ساعت گذشته 7 نفر بوده است. سه نفر به طور دائم آلوده و چهار نفر مشکوک به بیماری عروق ویروس کرونا قلب بودند.

48

دکمه بازگشت به بالا