استان ها

شناسایی ۳۲۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ دراستان چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرگزاری آنلاین استان چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: در عرض 24 ساعت ، 809 بیمار مشکوک به علائم بالینی بیماری عروق کرونا ویروس قلب به مرکز بهداشت سرپایی و بیمارستانی مراجعه کرده اند که از این تعداد 138 نفر بیمارانی که مشکوک به علائم هستند در بیمارستان بستری می شوند.

دکتر مجید شیرانی افزود: در 24 ساعت گذشته ، نتایج آزمایش 269 بیمار مراجعه کننده به بخش سرپایی و 60 بیمار مشکوک به کووید 19 در مراکز بیمارستانی استان مثبت اعلام شد.

وی گفت: در حال حاضر 649 بیمار قطعی و بالقوه مثبت مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس قلب در مراکز درمانی استان تحت مراقبت و درمان قرار دارند که 559 نفر از آنها به طور قطعی مثبت هستند ، در حالی که برخی دیگر منتظر نتایج آزمایش برای رد یا تایید بیماری خود هستند.

دکتر مجید شیرانی اظهار داشت: متأسفانه در 24 ساعت گذشته 4 مورد جدید مرگ و میر ناشی از بیماری کووید 19 در استان گزارش شده است و مجموع مرگ و میرهای ناشی از این بیماری در چهارمحال و بختیاری 1270 نفر است.

وی گفت: در حال حاضر 66 بیمار با شرایط بحرانی و وضعیت عمومی نسبتاً ضعیف در بخش های مراقبت های ویژه مراکز درمانی استان تحت درمان و مداوا هستند.

شایان ذکر است که هر 10 شهر استان در حال حاضر از نظر شیوع بیماری عروق کرونا ویروس قلب در وضعیت قرمز قرار دارند.

48

دکمه بازگشت به بالا