استان ها

نصب مستقیم پمپ بروی کنتور آب غیرقانونی است

به گزارش تیتر اول لرستان ، حمیدرز کرموند در این باره گفت: با مشترکانی که مستقیماً پمپ را در کنتور یا شبکه توزیع آب نصب می کنند ، به صورت قانونی انجام می شود.
وی افزود: هر مشترکی که به دلیل افت فشار در شبکه نیاز به استفاده از پمپ برای افزایش فشار آب داخل ساختمان دارد باید از مخزن ذخیره آب بین پمپ و کنتور استفاده کند.
کرموندز ادامه داد: “مطابق با بندهای 2-34-4 آیین نامه عملکرد و شرایط عمومی تعرفه های ملی آب و فاضلاب ، در صورت افت فشار یا کمبود آب در شبکه ، مشترک مجاز به نصب نیست. پمپ مستقیماً در شبکه آب شهری است. “انشعاب آب تا زمانی که پمپ برچیده شود.
وی به مشکلات نصب پمپ به طور مستقیم در شبکه آب اشاره کرد و تأکید کرد: این اقدام نشانگر مصرف کنتور آب غیر واقعی است و قیمت مشترکان را بسیار بیشتر از میزان مصرف واقعی می گیرد (در صورت افت فشار آب ، آب از طریق کنتور با یک هوا و کف زیاد) و همچنین ایجاد فشارهای منفی به دلیل تعداد زیادی پمپ خانگی که در شبکه آب شهری کار می کنند و منجر به نفوذ آبهای سطحی آلوده به فاضلاب خانگی می شود. در مکانهایی که شبکه آب شهر آسیب دیده است. یا نشتی دارد.
سرانجام مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان از مشترکین خواست تا با 122 مرکز روابط عمومی شرکت که آماده پاسخگویی 24 ساعته هستند تماس بگیرند و در صورت شکسته یا غیرمجاز بودن شعب با آنها تماس بگیرند. و یک مخزن بدون مخزن در شبکه آب نصب کنید. مطلع باشید تا همکاران در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

48

دکمه بازگشت به بالا