بهترین های کسب و کارعمومی

نحوه انتخاب و خرید وسایل بازی مهدکودک

انتخاب وسایل بازی مهدکودک

برای مهدکودک‌های تازه تاسیس شاید در ظاهر ساده باشد اما نیاز به هوشمندی و بررسی دقیق دارد. شما برای انتخاب باید به بودجه، مساحت ، بیشترین رده سنی قابل پذیرش، تنوع فضاهای در اختیار و ایجاد ویژگی‌های رقابتی با سایر مهد کودک ها توجه کنید.

روزانه با تعدادی از مهد کودک های تازه تاسیس در تماس هستیم که غالباً این دوستان برای انتخاب تجهیزات دچار مشکل می‌شوند و یا تجربه‌های ناخوشایندی در انتخاب و داشته‌اند.

بنابراین مناسب دیدیم تا چک لیست را برای مهدکودک‌های تازه تاسیس در اینجا با شما به اشتراک بگذاریم. با ما همراه باشید.

پیش از نوشتن لیست لوازم مهد کودک و پیش دبستانی به میزان بودجه اختصاص داده شده برای توجه کنید. به دلیل افزایش و خانه بازی در بازار، بودجه مورد نیاز برای تجهیز کردن یک مهدکودک با متراژ 100 الی 150 متری 30 الی 40 میلیون تومان مناسب است. مدیران محترم می توانند با این بودجه، ، ، و سایر اقلام بازی مانند ، و… را خریداری کنند.

این پیشنهاد بدین معنی نیست که نمی‌توانید با بودجه کمتر از این عدد، به بپردازید بلکه تنوع لوازم مهد کودک و اسباب بازی بسیار کمتر خواهد شد.

مساحت فضای و خانه بازی پارامتر بسیار کلیدی در انتخاب و است. احتمالاً مهدکودک‌های زیادی را بازدید کرده‌اید که کودکان در انبوهی از وسایل مجالی برای دویدن و یا تکان خوردن ندارند. یادمان باشد که خرید تجهیزات مهد کودک باید برای رفاه، مراقبت و سرگرم شدن صحیح کودکان انتخاب و استفاده شود. به شما پیشنهاد می‌کنیم در هنگام انتخاب تجهیزات مهد کودک به اندازه ( طول، عرض، ارتفاع) لوازم توجه کنید. میزان فضای اشغال شده برای هر کدام را محاسبه کنید و فضای مناسبی را برای تحرک کودکان در اطراف وسایل در نظر بگیرید.

خرید لوازم مهد کودک با ارتفاع زیاد در محیط‌های سرپوشیده و مسقف . از سویی دیگر چنانچه مهدکودک شما فضای باز، حیاط و اتاق بازی سرپوشیده دارد شما انتخاب‌های بیشتری مانند خرید ، ، ،  و… را دارید.

برخی از مهد کودک ها شیرخواران و کودکان زیر یکسال و نیم را به دلایل مختلفی نظیر در اختیار نداشتن پرسنل، فضا و … پذیرش نمی‌کند بنابراین قطعاً خرید وسایل نگهداری و مصرفی این رده سنی منطقی نیست. از طرفی دیگر برخی از مهد کودک ها و پیش دبستانی ها خدمات و امکاناتی مانند کلاس موسیقی، استخر سرپوشیده، زبان انگلیسی و رشته‌های ورزشی به کودکان آموزش می‌دهند که طبیعتاً نیاز به خرید بیشتری مانند انواع میز و ، ، ، ، و … نیاز دارند.

بنابراین بهتر است لوازم مهد کودک را براساس دسته بندی زیر اولویت‌بندی کرده و سپس براساس بودجه، مساحت، رده سنی کودکان و خدمات مهد کودک از میان لوازم مهد کودک شروع به انتخاب و خرید کنید.

تا پیش از راه‌اندازی فروشگاه‌های اینترنتیِ تنها شیوه خرید این وسایل مراجعه حضوری به فروشگاه‌ها بود. بنابراین یک مدیر مهدکودک در شیراز، اصفهان و یا تهران مجبور می‌شد مراکز را جستجو و مراجعه کند. چنانچه وسایل مورد نیاز را پیدا نمی‌کرد به دنبال مراکز نزدیک به شهر خود می‌رفت و یا نهایتاً سفارش را ثبت می‌کرد. اما امروزه فروشگاه‌های اینترنتی بسیار بزرگی در زمینه فروش این محصولات فعالیت دارند که مشکلاتی نظیر صرف زمان طولانی برای پیدا کردن یک کالا، قیمت بالا و کیفیت نامناسب را حل کرده‌اند.

ما در محصولاتی متنوع متناسب با انواع بودجه برای مهدکودک‌ها ارائه کرده‌ایم. در کنار آن همکاران ما در واحد مشاوره خرید، به سوالات خریداران پاسخ می‌دهند و با شرایط ارسال به تمام نقاط کشور تلاش می‌کنیم تا تجربه خریدی هوشمندانه و دلپذیر را برای تمام کاربران ثبت کنیم.

برخی از مدیران برای و خرید تعداد بیشتر، به سمت می‌روند. عمدتاً فروشندگان لوازم مهد کودک دست دوم اشخاصی هستند که تجهیزات مستعمل و قدیمی‌ را با مبلغی بسیار کم از مهد کودک‌ها خریداری کرده‌اند و با تعمیر آن قصد فروش این وسایل را دارند. براساس تجربه‌ و مشاهداتی که در زمینه فروش این لوازم داریم، عمده این وسایل چنانچه کاملاً نیز سالم باشد اما نیاز به دقت بیشتری در خرید دارید. بزودی در مطلبی دیگر به باید و نبایدهای تجهیزات مهد کودک دست دوم خواهیم پرداخت.

این مطالب را هم حتما بخوانید

در این مقاله قصد داریم با معرفی شما را در انتخاب انواع لوازم بازی کاربردی مهد کودک آشنا نماییم تا بهترین انتخاب را تجربه کنید. کودکان آسیب پذیر ترین اقشار جامعه هستند که و تجهیزات مهد کودک با استاندارد بالا، برای آنان باید با دقت انجام گردد. کیفیت وسایل بازی پارک مانند وسایل پارکی پلی اتیلن و همچنین تجهیزات مهد کودک ضامن سلامتی روحی و جسمی کودکان شما است.

خرید لوازم بازی استاندارد و تاثیرات مثبت آن

کودکان مهم ترین اقشار جامعه و در عین حال آسیب پذیر ترین آن ها محسوب می شوند. اهمیت توجه به رفاه و سطح سلامت فکری و جسمی کودکان در جامعه به دلیل شکل گیری نوع فکر و سطح جسمانی آنان می باشد. هر گونه بی توجهی به این امر می تواند در آینده خسارات جبران ناپذیری برای کودک و مهم تر از آن برای جامعه به وجود بیاورد. آگاهی بخشیدن به کودکان و کمک به گسترش فکری آن ها و همچنین فراهم آوردن لوازم بازی استاندارد در مهد کودک ها می تواند از وارد شدن آسیب های جسمانی همچون نقص در گوارش، رشد استخوان، تنفس، خون، قلب و مغز جلوگیری کرده و بسیاری از آسیب های رفتاری و خطرناک را در زمان مناسب تغییر دهد.

خرید لوازم بازی و تجهیزات مهد کودک از جمله مهم ترین اقداماتی است که در ارتقا فکری و جسمانی کودک نقش دارد. فراهم آوردن امکانات استاندارد بازی، کودک را از خمودی و افسردگی حفظ می کند و بازی با انواع وسایل کمک آموزشی و هوش می تواند خلاقیت و قوای تفکر کودک را افزایش دهد. با توجه به نیاز های امروز کودکان خود می توانید از آسیب های خطرناک آینده آن ها جلوگیری کنید. در این مقاله به راهنمایی خرید لوازم بازی و تجهیزات مهد کودک خواهیم پرداخت و اهمیت هر یک از وسایل بازی را با ذکر مشخصات لازم بیان می کنیم.

بیشتر بخوانید :

بهترین مهد کودک ها برای بچه ها کدامند؟

سپردن کودکان به مهدکودک های ایمن و استاندارد از دغدغه های همه ی والدین است. امروزه شرایط شغلی مادر و پدر امکان نگهداری از کودک در خانه را محدود ساخته و از این رو یافتن مهد کودکی که بتواند در طول روز از کودکشان مراقبت کند و همچنین دارای استاندارد های لازم و بالایی باشد دارای اهمیت است.

از جمله ویژگی ها و مشخصه های لازم برای انتخاب بهترین مهدکودک را می توان موارد زیر عنوان نمود:

با می توان یک محیط شاد و سالم و ایمن برای کودکان فراهم نمود و در جهت ارتقای جسمی و فکری آن ها کوشید.

خرید

خرید لوازم بازی و تجهیزات مهدکودک این امکان را ایجاد می کند تا از کیفیت محصولات خریداری شده اطمینان حاصل کرده و از نصب ایمن آن برخوردار شوید. خرید لوازم بازی و تجهیزات مطلوب برای مهد کودک سلامتی کودکان را تضمین کرده و از وارد آمدن آسیب به آنان جلوگیری می کند. با خرید لوازم بازی از فروشگاه های معتبر گارانتی درجه کیفی محصول دریافت کرده و با قیمتی منصفانه محصولات مورد نظر را دریافت می کنید.

وسایل بازی و پارکی کودک باید دارای بهترین رنگ ها باشد، متناسب با فیزیک بدن کودک تهیه شده و انعطاف پذیری بالای آن از صدمه به کودک جلوگیری کند. بهترین لوازم بازی و تجهیزات مهدکودک آن دسته از محصولات هستند که کودک را سرگرم نگه دارند، به کشف استعداد ها و پروش آن کمک نمایند و در قالب بازی های گروهی ارائه شود، تا کودک ارزش قرار گرفتن در ارتباطات انسانی و اجتماعی را درک کرده و رفتار های مهم نوع دوستی، مشارکت، همکاری و تلاش را بیاموزد. در این مقاله انواع لوازم بازی و تجهیزات مهدکودک را معرفی کرده و بهترین آن ها را برای خرید به شما توصیه می کنیم.

بیشتر بخوانید :

انواع لوازم بازی و تجهیزات مهد کودک

تجهیزات بازی در مهدکودک نمونه های بسیاری از تجهیزات رفاهی، بازی، کمک آموزشی و … را شامل می شوند. مهم ترین این تجهیزات به شرح زیر می باشند:

با خرید این وسایل بازی سودمند لحظات شاد و شگفت انگیزی را برای کودکان ایجاد کنید، تا با لذت به کشف دنیای اطرافشان بپردازند و شاد و سرحال بمانند. خرید بهترین محصولات، لوازم بازی و تجهیزات مهدکودک را تنها از طریق فروشگاه های معتبر و شناخته شده انجام دهید. بهترین محصولات دارای شاخص کیفی هستند، از گارانتی برخوردارند، نرم و انعطاف پذیر هستند و به راحت قابلیت نصب دارند.

ویژگی های لازم برای لوازم بازی و تجهیزات مهد کودک

شناخت ویژگی های شاخص و مهم برای خرید تجهیزات مهدکودک اهمیت بسیاری دارد. مهم ترین ویژگی های وسایل بازی مهدکودک به شرح زیر می باشند:

با آگاهی از این ویژگی های شاخص می توانید نسبت به از اقدام نمایید و تا سال های متمادی از آن استفاده نمایید. بهترین محصولات همیشه عمر بالایی دارند، سازگار با محیط زیست می باشند و هیچ گونه صدمه ای به کودک نمی رسانند.

انواع تجهیزات رفاهی و ایمنی لازم در مهد کودک

علاوه بر خرید لوازم بازی و تجهیزات مهد کودک از لزوم وجود امکانات و تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز احساس می شود.

مهم ترین تجهیزات ایمنی و رفاهی مهد کودک موارد زیر می باشد:

با خرید تجهیزات ایمنی و نصب آن ها از صدمه رسیدن به کودکان جلوگیری می شود و در مواقع خطر امکان محافظت از کودکان وجود دارد.

برقراری و مهد کودک ها

هرکدام از تجهیزات ایمنی و رفاهی ذکر شده باید دارای ویژگی های لازم باشند. مهم ترین ویژگی های این تجهیزات برای افزایش ایمنی و رفاه کودکان در مهد کودک شامل موارد زیر می باشد:

خرید میز بازی کودک

میز بازی از جمله لوازم و تجهیزات مهدکودک می باشد که اکثر فعالیت های کودکان در مهدکودک با کمک آن انجام می شود.  لذا این میزها باید استاندارد، سبک و دارای رنگ آمیزی شادی بوده، قابلیت حمل داشته و به کودک صدمه نرساند. میز بازی مناسب، آن است که فضای کافی برای بازی گروهی ایجاد نماید. از دیگر ویژگی های ساختاری میز بازی شامل موارد زیر می باشد:

خرید مجموعه بازی پلی اتیلن

مجموعه بازی به آن دسته از تجهیزات مهد کودک گفته می شود که شامل وسایل بازی همچون سرسره، تاب، قلعه بادی و … باشد. این مجموعه امکان بازی کودکان در محوطه هوای آزاد را فراهم آورده و می تواند سلامتی و شادی کودک را افزایش دهد. مجموعه های بازی و وسایل پارکی پلی اتیلن از مواد انعطاف پذیر و محکمی ساخته شده اند که سازگار با محیط زیست بوده و دوام و عمر بالایی دارند.

استفاده از رنگ های شاد، اتصال محکم و جذابیت های ظاهری از دیگر معیار های انتخاب مجموعه بازی یا پارک بازی می باشند. مدل های گوناگون مجموعه های بازی شامل کلبه جنگلی، برج سرسره و تاب می باشد که می توانید متنوع ترین طرح های آن را از طریق مراکز معتبر خریداری و تهیه نمایید. مجموعه های بازی از پر فروش ترین لوازم بازی کودکان در پارک ها، استخر ها و شهربازی ها نیز می باشند. برای اطلاع از لیست قیمت و به سایت ایمن ترافیک کالا مراجعه کنید.

خرید وسایل کمک آموزشی برای مهد کودک

لوازم کمک آموزشی که به یادگیری و هوش کودکان بیافزایند نیز در زمره تجهیزات مهد کودک قرار دارند. وسایل کمک آموزشی شامل کتاب، خمیر بازی، لوازم نقاشی، پازل، حلقه بازی، بلوک سازی، بازی فکری، لگو و … می شوند. این وسایل کمک آموزشی باید به کشف خلاقیت و استعداد کودک کمک کرده و آموزش های تربیتی و رفتاری را به صورت غیر مستقیم به او بیاموزد. استفاده از رنگ های شاد و جذاب، تنوع در طرح و رنگ، امکان بازی های گروهی، مسابقه و تشویق و ترغیب با اهدای جایزه، فیلم های آموزشی و … از جمله اهدافی است که با تهیه وسایل کمک آموزشی استاندارد محقق می شوند و در نتیجه کودک را برای ورود به مدرسه آماده می سازند.

خرید سرسره آبی کودک

آب بازی در هر سنی می تواند جذاب و دوست داشتنی باشد. فراهم آوردن فضایی برای شنا کردن و تماس با آب می تواند سرگرمی ویژه را برای کودکان ایجاد کند که در هر فصلی بتوانند آب بازی کرده و از بودن در میان دوستانشان لذت ببرند. استفاده از سرسره آبی که با منعطف ترین و در عین حال محکم ترین مواد سازنده ایجاد شده از موارد مهم در لیست خرید لوازم بازی و تجهیزات مهد کودک قرار می گیرد. این محصولات در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه شده، مقاوم به حرارت و رطوبت هستند و امکان استفاده از آن برای کودکان در سالن های سرپوشیده و روباز وجود دارد. برای خرید این محصولات و لوازم بازی می توانید به مراکز و فروشگاه های معتبر لوازم کودک مراجعه نمایید و طرح های دلخواه و مورد نیازتان را انتخاب و خریداری نمایید.

خرید وسایل بادی برای کودک

لوازم بادی و انواع آن در میان محبوب ترین لوازم بازی و تجهیزات مهدکودک قرار دارند. انعطاف پذیری و تنوع در رنگ و طرح از جمله دلایل محبوبیت وسایل بادی در مهدکودک شمرده می شود. انواع مختلف وسایل بادی شامل استخر بادی، سرسره بادی به همراه توپ، تشک جامپینگ و قلعه بادی می باشد. وسایل بازی بادی به راحتی قابل نصب بوده، دوام و عمر بالایی داشته و خراب یا پاره نمی شوند، با شرایط محیطی سازگار هستند و در کودک حساسیت های آلرژیک ایجاد نمی کنند. این لوازم با طراحی استاندارد و محاسبه قد و وزن کودکان تهیه شده اند و تست های انجام شده روی آن ها ایمنی و کارایی شان را تایید می کنند. جست و خیز، پریدن، سر خوردن با خرید وسایل بادی برای کودکان امکان پذیر می گردد.

خرید لوازم ورزشی مهد کودک

تهیه لوازم ورزشی برای تحرک و سلامتی کودکان امری ضروری می باشد. طناب ورزشی، توپ بازی، ترامپولین، بازی های فوتبال و بسکتبال و لوازم صخره نوردی و آموزش شنا و … از جمله این موارد می باشند. با خرید لوازم بازی و تجهیزات مهدکودک همچون وسایل ورزشی کودکان به انجام بازی های گروهی و داشتن تحرک تشویق می شوند و در آینده مشکلات مربوط به چاقی و کم تحرکی به سراغشان نخواهد آمد. آموزش و فراهم آوردن ایمنی در فضای مهدکودک از دیگر اموری است که استفاده کاربردی از لوازم ورزشی را افزایش می دهد. خرید لوازم ورزشی برای مهد کودک را از فروشگاه ها و مراکز معتبر انجام داده و از اعتبار و کیفیت آن اطمینان حاصل نمایید. این لوازم در طرح ها، رنگ ها، ابعاد و قیمت های مختلف عرضه و فروخته می شوند و شما می توانید مناسب ترین آن را با توجه به نیاز خود خریداری نمایید.

خرید اسباب بازی برای مهد کودک

اسباب بازی جزئی جدا نشدنی از دنیای کودکانه است و در دسته لوازم بازی و تجهیزات مهد کودک قرار می گیرد. این اسباب بازی ها با توجه به سن و جنسیت کودک، ایمنی و ابعاد مناسب آن تهیه می گردد. محبوب ترین اسباب بازی های کودکانه شامل عروسک، اتوموبیل های مینیاتوری، وسایل بازی آشپزخانه، توپ، حیوانات عروسکی، لوازم نقاشی، اسباب بازی کنترلی و … می شود. اسباب بازی باید متناسب با سن کودک تهیه گشته و دارای پرز، پولک، مواد خطرناک و سمی و ذرات ریز نباشند. با فراهم آوردن اسباب بازی هایی که مهارت های اجتماعی و رفتاری را در کودکان ارتقا دهد آن ها را برای زندگی در بزرگسالی و پذیرش مسئولیت آماده خواهید کرد و لحظات شیرین و خاصی را برایشان فراهم می آورید.

بیشتر بخوانید :

خرید استخر توپ و استخر شن

انواع استخر و تنوع در جنس و رنگ هر کدام و همچنین استفاده کاربردی از هریک می توان خرید تجهیزات مهد کودک را تکمیل نموده و به میزان سرگرمی ها و شادی کودکان بیافزاید. استخر توپ، استخر آب، استخر شنی، استخر بادی، استخر باغبانی و … از جمله مهم ترین استخر های بازی کودکان می باشند که شادی و سرگرمی را در کودکان می افزایند و به مهارت های رفتاری و اجتماعی آنان اضافه می کنند. این استخر ها در انواع طرح ها و رنگ ها وجود دارند، متناسب با فیزیک بدن کودکان یوده، به آسانی خراب یا پاره نمی شوند و کودک می تواند تا ساعت ها با آن بازی کرده و سرگرم شود. لوازم بازی بادی را می توانید از فروشگاه ها و مراکز معتبر تهیه نموده و زیبا ترین لحظات را برای کودکان خود رقم بزنید.

خرید وسایل خانه بازی کودکان

خانه بازی، آشپزی، خاله بازی و مواردی از این دست از محبوب ترین بازی های بچگانه قرار داشته و هیچگاه کهنه و قدیمی نمی شوند. شما می توانید با خرید وسایل خانگی به عنوان دسته ای از لوازم بازی و تجهیزات مهد کودک مهارت های کودکان را برای زندگی بزرگسالی افزایش داده و میل به مشارکت در امور، همزیستی، درک روابط اجتماعی و… را در او افزایش دهید. این لوازم بازی کوچک در طرح ها و رنگ های مختلف وجود دارند، به سلامتی کودک ضرری وارد نمی سازند و تنوع بالایی دارند.

کفپوش مناسب برای مهدکودک

بعد از خرید لوازم بازی و تجهیزات مهدکودک ایجاد نمودن فضایی سالم و به دور از آسیب دیدگی ضرورت دارد. کودکان میل فراوانی به دویدن و پریدن دارند، از این رو زمین زیر پای آن ها باید نرم و قابل انعطاف باشد تا از وارد آمدن آسیب های جدی به پوست حساس آن ها جلوگیری شود. های مختلفی در رنگ ها و طرح های گوناگون برای فرش کردن زمین مهدکودک وجود دارد که به راحتی کنار هم قرار می گیرند؛ ضربات را جذب می کنند و نرم و انعطاف پذیر می باشند. با خرید کفپوش های زیبا و نرم از جنس فوم فرصت لذت بردن از لحظات شاد کودکانه را به بچه ها بخشیده و به آن ها فرصتی برای دویدن و جست و خیز بدهید.

برای اطلاع از با کارشناسان ایمن ترافیک کالا تماس بگیرید.

قیمت خرید وسایل بازی مهدکودک

وسایل بازی پارک و تجهیزات مهد کودک از ملزومات ضروری و واجب هر دنیای کودکانه می باشند. بدون خرید وسایل بازی مهدکودک هیچ موسسه ای نمی تواند شروع به کار کند. قیمت این لوازم با توجه به ابعاد، جنس مواد تشکیل دهنده و طرح هر یک متفاوت و متنوع می باشد. شما می توانید با خرید تجهیزات مهدکودک از فروشگاه های معتبر از کیفیت های بالا و قیمت های منصفانه بهره مند شوید.

با خرید لوازم و وسایل بازی لحظات شاد و سرگرم کننده ای را برای کودکان به وجود آورده و دنیای هیجان انگیزی را برایشان بسازید. خرید لوازم بازی و تجهیزات مهدکودک بسیار مهم بوده و تهیه اسباب بی کیفیت تاثیر مستقیمی بر روحیه و جسم کودک می گذارد. کودکان دنیای رنگ ها را می فهمند و تاثیر غم و زشتی را در درونشان احساس می کنند، و تاثیر منفی نا زیبایی به صورت عدم رغبت و بی حوصلگی در آن ها نمود می یابد. پس با خرید بهترین محصولات بازی و تجهیزات آموزشی از تیره شدن دنیای زیبایشان جلوگیری کرده و شادی را به آنان هدیه دهید. که این محصولات را از سایت بازی آفرین تهیه کنید.

دکمه بازگشت به بالا