اقتصادی

نجات خدمه لنج باری توسط کشتی شرکت ملی نفتکش ایران

کشتی نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران موفق به نجات ۶ سرنشین یک موتور لنج حادثه دیده در آب‌های خلیج فارس شد.

به گزارش تیتر اول، یک فروند از کشتی های ناوگان این شرکت در حالی که به سمت بندرعباس در حرکت بود، از یک موتور لنج باری در حال غرق شدن پیام درخواست کمک اضطراری دریافت کرد.

پس از دریافت این پیام، کشتی نفتکش وفق قوانین بین المللی دریانوردی ضمن هماهنگی با اداره بنادرو دریانوردی جزیره کیش و اعلام این حادثه، بلافاصله به سمت موقعیت شناور سانحه دیده در محدوده آب های این جزیره، تغییر مسیر داد.

براساس این گزارش پس از رسیدن کشتی نفتکش به موقعیت لنج باری حادثه دیده، عملیات نجات آغاز شد به طوری که با اقدام به موقع و سرعت عمل کاپیتان و دریانوردان کشتی نفتکش، ۶ خدمه این شناور از خطر غرق شدن نجات پیدا کردند.

کشتی نفتکش شرکت ملی نفتکش ایران پس از اتمام عملیات نجات و ضمن هماهنگی با اداره بنادر و دریانوردی جزیره کیش به مسیر اصلی خود بازگشت تا ۶ سرنشین نجات یافته را در بندرعباس به مسئولان اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان تحویل دهد.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی حرفه‌ای هستم که با تخصص و تجربه در زمینه تحلیل‌های اقتصادی فعالیت می‌کنم. با استفاده از روش‌های پیشرفته و دسترسی به منابع معتبر، سعی می‌کنم تا به شما تحلیل‌های دقیق و قابل اعتماد را ارائه دهم تا شما در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین نتیجه را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا