معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی ایندزیت

بر روی ماشین های ظرفشویی ایندزیت کلمات و علامت های متعددی وجود دارد که برای استفاده صحیح از دستگاه شناخت آنها مهم است. علاوه براین، هر یک از ماشین های ظرفشویی دارای برنامه های شستشوی خاصی هستند که متناسب با نوع ظروف و میزان کثیفی آنها می توان آنها را انتخاب کرد. در ادامه معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی ایندزیت و برنامه های شستشوی این برند را معرفی می کنیم.

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی ایندزیت

برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی ایندزیت دارای تنوع زیادی نیست و با توجه به حساس بودن جنس ظروف در برابر دمای بالای آب و همچنین میزان کثیفی آنها می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد. در مدل های مختلف ظرفشویی های این برندها برنامه های زیر در دسترس هستند:

برنامه شستشوی normal ماشین ظرفشویی ایندزیت

یکی از پرکاربردترین انواع برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی ایندزیت، برنامه نرمال است. این برنامه برای شستشوی ظروف با کثیفی طبیعی و چرب استفاده شده و بعد از اتمام شستشو و آبکشی، خشک کن آن فعال می شود. برای شستشوی ظروف بیش از اندازه کثیف مانند قابلمه هایی که ته دیگ در کف آن چسبیده از این برنامه استفاده نکنید.

برنامه شستشوی extra ماشین ظرفشویی ایندزیت

برای شستشوی ظروفی که بیش از اندازه کثیف هستند می توانید یک مرحله شستشوی بیشتر با را با برنامه extra اضافه کنید. با اضافه شدن این مرحله شستشو مدت زمان برنامه طولانی تر از حد نرمال شده و مصرف آب و انرژی نیز افزایش پیدا می کند.

برنامه شستشوی eco ماشین ظرفشویی ایندزیت

برای کاهش مصرف انرژی می توانید برنامه eco را انتخاب کنید. مراحل شستشو، آبکشی و خشک کن در این برنامه حدود 3 ساعت زمان نیاز دارد. این برنامه برای شستشوی ظروف کثیف و چرب مناسب است. اگر این برنامه درست عمل نمی کند بهتر است با تیم های متخصص در زمینه تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران تماس بگیرید.

برنامه شستشوی rinse&hold ماشین ظرفشویی ایندزیت

اگر ظروف بیش از اندازه کثیف بوده و در آنها ته دیگ و تکه های مواد غذایی به سختی چسبیده است، برای شستشوی آنها می توانید این برنامه را انتخاب کنید. با انتخاب این برنامه یک مرحله پیش شستشو اضافه شده و ابتدا ظروف خیس می شوند تا مواد چسبیده به آنها راحت تر جدا شود.

برنامه شستشوی hygiene ماشین ظرفشویی ایندزیت

برای شستشوی ظروف افراد بیمار و کسانی که آلرژی بالایی دارند می توانید برنامه hygiene را انتخاب کنید. این برنامه علاوه بر شستشوی یک مرحله ضدعفونی نیز انجام می دهد.

برنامه شستشوی rapid ماشین ظرفشویی ایندزیت

برای شستشوی ظروفی که کثیفی و چربی کمی داشته و ته دیگ و موارد مشابه به آنها نچسبیده اگر عجله دارید می توانید برنامه rapid را انتخاب کنید. این برنامه شستشوی ظروف را در حدد نیم ساعت انجام می دهد.

برنامه شستشوی delicate ماشین ظرفشویی ایندزیت

اگر ظروف بیش از اندزه ظریف و حساس هستند مانند ظروف بلوری و کریستال های دارای رنگ طلایی که به دمای آب حساس هستند می توانید از برنامه delicate استفاده کنید.

برنامه شستشوی intensive ماشین ظرفشویی ایندزیت

برای شستشوی قابلمه و تابه های بیش از اندازه کثیف و ظروفی که چربی زیادی دارند می توانید برنامه intensive را انتخاب کنید. این برنامه با دمای آب بالا و در بازه زمانی 2 تا 3 ساعت تمام کثیفی های چسبیده به ظروف را تمیز می کند. دقت داشته باشید که این برنامه به هیچ عنوان نباید برای شستشوی ظروف بلوری و کریستال یا موارد مشابه استفاده شود. چون به رنگ ظروف آسیب وارد می کند.

برنامه شستشوی pre wash ماشین ظرفشویی ایندزیت

یکی دیگر از برنامه های کاربردی برای شستشوی ظروف بسیار کثیف، برنامه pre wash است. این برنامه یک مرحله پیش شستشو را به برنامه اصلی اضافه کرده و به همین دلیل ته دیگ و مواد غذایی چسبیده به ظروف براحتی از ظرف جدا می شوند.

معنی کلمات روی ماشین ظرفشویی ایندزیت

علاوه بر برنامه های شستشو، برخی کلمات و دکمه نیز روی ظرفشویی های ایندزیت وجود دارند که هر یک کاربرد خاصی دارند. برخی از این دکمه ها و کلمات عبارتند از:

  • Power: برای روشن و خاموش کردن ماشین ظرفشویی کاربرد دارد.
  • Start: برای شروع به کار ماشین ظرفشویی استفاده می شود.
  • cancle: برای متوقف کردن برنامه شستشو کاربرد دارد
  • Delay: برای شروع برنامه شستشو با تاخیر می توان از این دکمه استفاده کرد.

سخن آخر

انتخاب برنامه های شستشوی ماشین ظرفشویی و استفاده صحیح از دکمه های روی آن ارتباط مستقیم با بالا بردن کارایی و طول عمر دستگاه دارد. اگر هر یک از این دکمه ها و برنامه ها درست عمل نمی کنند باید دلیل آن شناسایی و سپس تعمیرات مورد نیاز انجام شود. تیم کالا تعمیر در تهران آماده تعمیر انواع ماشین ظرفشویی ایندزیت در محل و منزل با قطعات اصلی می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره ۰۲۱-۵۴۸۳۷ تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا