بهترین های کسب و کاربین الملل

معرفی 3 ابزار برای یادگیری زبان با روشهای مختلف

هنگامی که در Busuu ثبت نام می کنید، زبانی را که می خواهید یاد بگیرید انتخاب می کنید، و این برنامه به شما کمک می کند تا تعیین کنید چقدر با آن پیشرفته هستید و چرا می خواهید آن را یاد بگیرید و تا چه سطحی. از آنجا، شما یک هدف مطالعه روزانه تعیین می کنید، و اگر مشترک برنامه پریمیوم شوید، یک برنامه مطالعه ایجاد می کند تا در تاریخ تعیین شده به هدف خود برسید. به عنوان مثال، Busuu می‌گوید اگر سه بار در هفته به مدت 10 دقیقه در روز مطالعه کنم، در حدود هشت ماه دیگر به زبان انتخابی خود کاملاً مسلط خواهم بود. آموزش زبان کودکان

بهترین راه برای یادگیری زبان موسیقی

اگر به اندازه کافی به هر آهنگی گوش دهید، همه کلمات را از طریق تکرار یاد خواهید گرفت حتی اگر به زبان دیگری باشند. اما چگونه می توان معنی آنها را فهمید؟ این جایی است که برنامه Lirica وارد می شود. این برنامه در نحوه آموزش زبان اسپانیایی و آلمانی منحصر به فرد است. لیریکا به جای روش‌های آموزشی سنتی برای یادگیری زبان، از موسیقی محبوب هنرمندان لاتین و رگیتون برای کمک به یادگیری زبان و دستور زبان استفاده می‌کند. علاوه بر یادگیری زبان، در فرهنگ پشت آن نیز غوطه ور می شوید. این برنامه همچنین شامل حقایقی در مورد هنرمند در حالی که شما در حال یادگیری هستید.

Lirica یک نسخه ازمایشی برای یک هفته به صورت رایگان دارد و سپس حدود 4 دلار در ماه است. در حال حاضر، این برنامه فقط اسپانیایی و آلمانی را ارائه می دهد، اما وب سایت آن می گوید که قصد دارد زبان های بیشتری را در آینده اضافه کند.

بهترین راه برای یادگیرندگان بصری

من قدرتم را در یونانی در برنامه Drops امتحان کردم. طرح‌بندی سرگرم‌کننده و رنگارنگ برنامه قطعاً زبان (که الفبای خاص خود را دارد) ترسناک‌تر کرده است. این برنامه هر کلمه را با الفبای یونانی و انگلیسی به کاربران نشان می دهد و کلمه را می گوید و تصویری از آن را نشان می دهد. Drops دائماً زبان‌های جدیدی را اضافه می‌کند، اخیراً این برنامه روی Ainu، یک زبان بومی ژاپنی ارائه شده است.

اگر ماهیانه 10 دلار در Premium مشترک نمی‌شوید، باید 10 ساعت صبر کنید تا به درس دیگری دسترسی پیدا کنید، اما می‌توانید پس از اتمام درس، آمار خود را بررسی کنید (پاسخ‌های صحیح، پاسخ‌های اشتباه و کلمات آموخته‌شده) و روی کلمات ضربه بزنید. شما یاد گرفته اید که دوباره تلفظ آنها را بشنوید (و ببینید آنها را با الفبای یونانی نوشته شده اند). این کار می تواند باعث شود که وقتی درس بعدی شما شروع می شود، شما را بالا بیاورد.

بهترین راه برای تجزیه و تحلیل نحوه کار یک زبان

اگرچه از نظر فنی یک برنامه نیست، آموزش رایگان زبان با برنامه افزودنی Netflix Chrome می تواند در سفر شما به چند زبانه شدن مفید باشد. برنامه افزودنی را نصب کنید و روی نماد کلیک کنید تا کاتالوگ گزینه های فیلم و نمایش تلویزیونی راه اندازی شود. با این حال، شما نیاز به اشتراک در Netflix دارید.

پس از راه‌اندازی کاتالوگ، می‌توانید از میان صدها عنوانی که از فیلم‌های موجود در نتفلیکس برای کمک به آموزش زبان‌های مختلف استفاده می‌کنند، انتخاب کنید. برای مثال، اگر می‌خواهید روی زبان اسپانیایی خود کار کنید، زبان را در منوی کشویی به همراه کشوری که از Netflix استفاده می‌کنید، انتخاب کنید. اگر در ایالات متحده تماشا می کنید، برنامه افزودنی 306 عنوان تولید می کند. برای تماشای یکی از فیلم ها، کافیست روی دکمه قرمز «تماشا در نتفلیکس» کلیک کنید. بسته به زبانی که می خواهید یاد بگیرید، ممکن است عناوین کمتری برای انتخاب داشته باشید.

همانطور که سریال یا فیلم پخش می شود، دو مجموعه زیرنویس در پایین صفحه نمایش داده می شود. یک مجموعه زبان مادری شما و دیگری زبانی است که می خواهید یاد بگیرید. کلمات همانطور که گفته می شوند برجسته می شوند، مانند یک کارائوکه sing-a-long. می‌توانید به عبارت به عبارت دیالوگ گوش دهید، مکث کنید و در صورت نیاز دوباره پخش کنید، به یک فرهنگ لغت داخلی دسترسی داشته باشید و موارد دیگر.

بهترین راه برای یادگیری در حال حرکت

Pimsleur اپلیکیشنی است که 51 زبان را برای یادگیری ارائه می‌کند، اما اطلاعات را به شکل پادکست ارائه می‌کند. در اصل، زبانی را که می خواهید یاد بگیرید انتخاب می کنید و یک درس شنوایی 30 دقیقه ای (که قابل دانلود و سازگار با الکسا هستند) شروع می کنید. این برنامه همچنین دارای حالت رانندگی است، بنابراین می توانید مهارت های زبان خود را در طول رفت و آمدهای طولانی بدون نگاه کردن به صفحه نمایش، بهبود بخشید.

شما یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه دریافت می کنید. هزینه اشتراک فقط صوتی 15 دلار در ماه است، در حالی که اشتراک Premium که شامل 12 زبان پرفروش است، 20 دلار در ماه است. ویژگی ها شامل درس خواندن، چالش های نقش آفرینی و فلش کارت های دیجیتال است.

بهترین راه برای زبان آموزان شنوایی

شاید شناخته‌شده‌ترین سرویس یادگیری زبان، Rosetta Stone از زمان شروع آن در دهه 90، راه طولانی را پیموده است. والدین من هنوز یک جعبه دیسک برای یادگیری اسپانیایی در جایی در خانه خود دارند. اکنون با برنامه Rosetta Stone بسیار ساده تر است، اما برای تکمیل یک درس اصلی هنوز به حداقل 30 دقیقه زمان نیاز دارید.

من اولین درس ایرلندی Rosetta Stone را امتحان کردم، که عمدتاً شنیداری با تصاویر بود، اگرچه راه‌هایی برای سفارشی کردن برنامه بر اساس اولویت‌های یادگیری شما وجود دارد. درس نسبتاً چالش برانگیز شروع شد، به خصوص از آنجایی که من کاملاً با زبان ایرلندی آشنا بودم. اما هر چه پیش رفتم راحت تر شد.

اپلیکیشن iOS سال گذشته به‌روزرسانی دریافت کرد که واقعیت افزوده را وارد ترکیب کرد. این گزینه Seek and Speak را فعال می‌کند، که چالشی به سبک شکارچیان است. دوربین تلفن را به سمت یک شی بگیرید و ترجمه آن را به زبانی که در حال یادگیری آن هستید دریافت کنید. آموزش مکالمه زبان

Rosetta Stone بسته به زبان، گزینه های اشتراک متنوعی دارد  برای مثال، اسپانیایی 36 دلار برای سه ماه، 96 دلار برای یک سال یا 179 دلار برای دسترسی نامحدود مادام العمر به همه زبان های آن است.

دکمه بازگشت به بالا