عمومی

برای یادگیری زبان کدام آموزشگاه زبان را انتخاب کنیم؟

[vc_row][vc_column][vc_column_text]آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تنها آموزشگاه برگزیده زبان آموزان است. دلیل اینکه چرا ایران آکسفورد این افتخار را کسب کرده است را در زیر اشاره می کنیم:

  • افتخارات بی نظیر در ایران آکسفورد

شاید اولین پاسخ در سوال اینکه چرا ایران آکسفورد ؟ می تواند این جواب باشد که آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تنها موسسه زبان است که سطح استاندارد جهانی را داراست و دارای تاییدیه های زیر می باشد:

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تنها آموزشگاه زبان عضو کانون دبیران دانشگاه آکسفورد می باشد. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تنها Subscriber دانشگاه آکسفورد در ایران می باشد. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد عضو کانون آموزش زبان انگلیسی British Council می باشد. آموزشگاه زبان ایران آکسفورد تنها موسسه زبان ثبت شده در British Council School List می باشد.

اگر می خواهید در مورد چگونگی صحبت های روزمره انگلیسی مطالبی را یاد بگیرید پس باید در شبکه های اجتماعی به دنبال شخصی باشید تا باشما مکالمه داشته باشد. در ۸ ماه آینده، می خواهم بتوانم به راحتی مقالات انگلیسی را بخوانم و معنای آنها را درک کنم. کافه یادداشت در انجام ترجمه های انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی با کمک همکاران متعهد وکارکشته می تواند متون را در اسرع وقت و با هزینه کاملا منصفانه انجام دهد.

آموزشگاه زبان ایران آکسفورد (بهترین آموزشگاه زبان تهران) در زمینه آموزش زبان انگلیسی و تحت قوانین جمهوری اسلامی فعالیت می کند. استفاده از زیرنویس‌ها به این معنی نیست که هیچ اطلاعاتی کسب نمی‌کنید. بلکه برعکس، اگر مبتدی هستید بهتر است از زیرنویس استفاده کنید، زیرا همچنان که صدای انگلیسی را می‌شنوید موضوع داستان را نیز متوجه می‌شوید.

شما می توانید با دوستانی که همانند شما علاقه مند به یادگیری زبان انگلیسی هستند مکالمه داشته باشید. احتمال دارد هر روز از طریق گوشی تلفن و یا حتی حضوری با یک دیگر ارتباط داشته باشید. پس به جای این که به زبان خودتان صحبت کنید می توانید این مکالمه را به زبان انگلیسی انجام دهید.

بهترین روش یادگیری زبان در بخش انتخاب منابع، کتابهایی است که با خواندن آنها نیازی نباشد خط به خط به فرهنگ لغت مراجعه کنید اما آنقدر متن برایتان سخت باشد که با خواندن یک پاراگراف و برای فهمیدن کل موضوع و جزئیاتش مجبور باشید معنای چند کلمه را در دیکشنری بررسی کنید. اگر می خواهید سریع ترین راه یادگیری زبان انگلیسی را بدانید به جایی خوب مراجعه کرده اید چرا که در ادامه این مقاله راه های یادگیری سریع زبان را به شما آموزش خواهیم داد.

بهتر است بدهید مکالمات را برایتان بنویسد و برایتان ضبط کند و دوباره آن را گوش کنید حال شما می توانید با یک نوشته ( صدا) چندین حالات گرامری را یادبگیرید و شما لازم نیست قواعد گرامری را یادبگیرید فقط با شنیدن این نوشته در زمان های مختلف با این زمان ها آشنا خواهید شد و گرامر شما خودبخود بهبود می یابد.

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟ در گفتگو ها شرکت کنید. از فیلمهایی با مضامین پیچیده و دارای سطح درک عمیق از فرهنگ و تاریخ اجتناب کنید زیرا به احتمال زیاد نمی‌توانید روی زبان فیلم تمرکز داشته باشید.

بنابراین برای آموزش مکالمه زبان کافیست به آموزشگاه برتر تهران یعنی آموزشگاه زبان ایران آکسفورد مراجعه نمائید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دکمه بازگشت به بالا