سلامت و تندرستی

معرفی شاهکار Creed؛ ادوپرفیوم مردانه Ontus


یک عطر خوب نه تنها به شما اعتماد به نفس می بخشد ، بلکه همزمان با آرامش ، جذابیت و هیجان به شما می دهد و یا با یادداشت های دیگر.

درست همانطور که یک لباس یا لباس رسمی می تواند به راحتی موقعیت و منزلت اجتماعی شما را ارتقا بخشد ، استفاده از عطر مناسب می تواند تأثیر زیادی در روابط شما با افراد جامعه خود بگذارد. یک عطر خوب نه تنها به شما اعتماد به نفس می بخشد ، بلکه همزمان با آرامش ، جذابیت و هیجان به شما می دهد و یا با یادداشت های دیگر.

بسیاری از مردانی که به دنبال خرید بهترین عطر برای مردان هستند ، معمولاً با این عبارت روبرو هستند: Buy Ontus Creed! آنتوس یکی از شاهکارهای ماندگار در صنعت عطر است که از خانه عطر تهیه شده و بدون در نظر گرفتن جنسیت می تواند همه را خوشحال کند. یک گزینه کاملاً مانیاپی و لوکس در بازار عطرهای مردانه ، این عطر ترکیبی جادویی از توت سیاه ، ترنج ، آناناس ، آناناس ، سیب ، توس ، یاس ، مشک و وانیل را ارائه می دهد. آنها شما را برای اولین بار از این جهان جدا می کنند!

درباره Ontus Creed اطلاعات بیشتری کسب کنید

Creed Aventus Men’s Fragrance برای اولین بار در سپتامبر 2010 منتشر شد و به مناسبت 250 سالگی از نام تجاری Creed. افتتاح این عطر مردانه محبوب همزمان با افتتاح فروشگاه Creed در مونتانا ، ایالات متحده آمریکا بود. عطر و ادکلن مردانه Creed Ontus با نام جادویی “Times” توسط تیم و پدر و پسر الیویه و اروین کراد ساخته شد.

جالب اینجاست که طراحی عطرهای به کار رفته در این عطر توسط سربازان ناپلئون بناپارت الهام گرفته شده است و به همین دلیل بسته بندی عطرها و حتی محصولات تا حدی مربوط به امپراتوری و پادشاهی است. به عنوان مثال ، پدر و پسر در انجمن های Ontus از چوب توس استفاده می کردند. لوئیزیانا منطقه ای بود که توسط ناپلئون اداره می شد. علاوه بر این ، یکی از پرفروش ترین عطرها در جزیره مدیترانه کرزیکا ، واقع در ناپلئون بناپارت ، حاوی انواع دانه های سیاه است.

اما این شباهت ها به بطری شیشه ای Creed Ontus محدود نمی شود ، که یک اسب شورشی را نشان می دهد که سمبل روح پیروزمند ناپلئون بناپارت است.

Creed Ontus از سال 2011 یکی از موفق ترین محصولات Creed و صنعت عطر در سراسر جهان بوده است. عطر آن مورد علاقه بسیاری از زن و مرد است. علاوه بر این ، بسیاری از افراد مشهور ، مدیران و افراد مد به طور کلی که رایحه فوق العاده این عطر مردانه را پخش و پخش می کنند ، با وجود قیمت بالای این عطر مشتاق خرید آن بودند. متأسفانه در سال 2015 ، کیفیت این عطر کاهش چشمگیری داشت و بارها مورد انتقاد رسانه ها و طرفداران ، به ویژه اونتوس قرار گرفت. سال بعد ، Creed Perfume House نه تنها اشتباهات زیادی مرتکب شد ، بلکه نسخه زنانه ای از Ontus را نیز برای زنانی که عاشق عطرها هستند ، ارائه کرد.

Creed Ontus در سالهای اخیر جوایز بسیاری را در دسته های مختلف کسب کرده است. مواد تشکیل دهنده این عطر بسیار با دقت انتخاب شده و به طور کلی شامل موارد زیر است:

نت های برتر: ترنج ، توت ، آناناس و سیب

نت های میانی: توس ، نعنا ، گل رز و یاس

آخرین یادداشت ها: مشک ، شیرین بیان ، وانیل و کهربا

اما علاوه بر این ، اگر بینی آموزش دیده و حساس دارید ، ممکن است متوجه وجود ترکیبات دیگری مانند دانه سیاه ، توسکا ، گل رز ، خزه بلوط و نعناع وحشی شوید. اگرچه نظرات در مورد رایحه این عطر مردانه متفاوت است ، اما طبق عقیده افرادی که در واقع از این عطر استفاده می کنند و Creed Ontos که در سال 2013 در بازار موجود بود ، یک عطر جنگلی را پیشنهاد می کنند ، اما این عطر چنین نیست. به تدریج آن را به یک میوه مرکبات تبدیل کرد.

علاوه بر این ، Creed نسخه جدیدی از عطر مردانه به نام Creed Ontus Clone را از سال 2018 منتشر کرده است که در واقع دارای ادکلن و رایحه ای دلپذیر است.

با توجه به Cred ، Ontus یک رایحه سنتی و دست ساز است که از بهترین عناصر طبیعی در طراحی خود استفاده می کند. این ترکیبات به دلیل شرایط شدید آب و هوایی می توانند کمی تغییر کنند ، بنابراین در سالهای اخیر مردم متوجه تغییرات جزئی در بو و رنگ بطری Ontus شده اند.

عطر Onto Creed را بخرید

هزینه عطر مردانه Creed Ontus به همه افراد جامعه اجازه نمی دهد این عطر و ادکلن را بخرند. به همین دلیل ، برخی از بازرگانان با ارائه کالاهای مشابه و با کیفیت پایین با قیمت پایین ، سعی می کنند با فریب دادن این افراد ، درآمد زیادی کسب کنند. برای خرید عطر Ontus Creed ، باید اصل را تهیه کنید زیرا این محصول یک محصول سلطنتی و manap است ، بنابراین هرگز از یک نسخه یا نسخه های مشابه استفاده نکنید. هیچ تضمینی وجود ندارد که Ontus Creed که خریداری کرده اید هنگام بازدید از صفحه اینستاگرام ، کانال تلگرام ، قطعه قطعه یا فروشگاه ناشناخته واقعی باشد! علاوه بر این ، به دلیل هزینه بالای این عطر ، باید مراقب باشید که از ضررهای مالی جلوگیری کنید و از یک مکان معتبر که مورد تأیید افراد دیگر یا مراجع ذیصلاح باشد ، خریداری کنید.

برای خرید عطرهای مردانه Ontos می توانید از فروشگاه های آنلاین استفاده کنید که دارای نماد قابل اعتماد و خدمات خوبی هستند. فروشگاه اینترنتی Mo Ton Ro – یکی از این فروشگاه ها علاوه بر تضمین اصالت محصول ، لذت خرید و البته ارزان تر خرید را با تعطیلات خرید مختلف و همچنین تخفیف روزانه برای شما رقم خواهد زد. علاوه بر این ، سایر عطرها و ادکلن های ساخته شده توسط مارک رویال کرید را می توانید در این فروشگاه آنلاین خریداری کنید.


نوشته های سایت به وسیله سامانه آنلاین، اقدام به خبررسانی می نماید، لذا مسوولیت انتشارات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و وب سایت تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال این نوشته از سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا