معتمدین و بزرگان “جوانان” را به هوشیاری در برابر توطئه های بدخواهان کشور تشویق نمایند/اجازه ندهید “ایذه” به کانون نا امنی و آشوب تبدیل شود

قاسم سلیمانی دشتکی (فرماندار) و حسن شاهوارپور (فرمانده سپاه خوزستان) روز پنجشنبه در ایذها ، در جلسه مشترک مسئولان و معتمدین با بزرگان کشور شرکت کردند. شهر ملاقات کرد و گفتگو کرد.

در این نشست ، چندین نماینده از کمیساران شهرستان مشکلات مختلف شهر را بیان کرده و مسئولان را به توجه بیشتر به مسائل و چالشهای شهر فراخواندند.

استاندار خوزستان با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در مناطق مختلف در این جلسه گفت:

سلیمانی دشتکی افزود: امروز در جنوب استان با مشکلات تنش آبی روبرو هستیم و در شمال و شرق استان با مشکلات مشابهی روبرو هستیم و همچنین در ارتباط با اشتغال و عدم سرمایه گذاری در صنایع بزرگ در این مناطق است. باعث ناراحتی و رنجش مردم می شود ” در کوتاه مدت نمی توان انتظار معجزه داشت.

نماینده عالی زولت در خوزستان اظهار داشت: دولت و نظام با تمام توان برای حل مشکلات استان به میدان آمده اند و امیدواریم شاهد بهبود وضعیت انسانی باشیم.

سرانجام استاندار خوزستان افزود: از والدین ، ​​معتمدین و مردم می خواهیم جوانان را به هوشیاری و هوشیاری در برابر توطئه های بازیگران غیردولتی تشویق كنند و اجازه ندهند شهر ایذها كه شهدای زیادی تقدیم كرده است. دفاع از سیستم و دولت. ایمن و بی نظم شوید.

دکمه بازگشت به بالا