حوادث

معافیت ازخدمت سربازی ترفند جدید کلاهبرداران

رئیس پلیس کلانشهر تهران از دستگیری شخصی خبر داد که با آزاد شدن از خدمت سربازی و سایر خدمات دولتی ، بیش از 10 میلیارد تظاهرات را به کلاهبرداری از شهروندان انجام داده است.

به گزارش تیتر اول ، سرهنگ سعید عطااللهی توجه: با واگذاری پرونده ای مشابه پلیس مترو برای شناسایی و دستگیری متهم ، تیمی از افسران پلیس مترو متعهد به تحقیق در این مورد شدند.

وی افزود: در اظهاراتی مشابه ، شاكیان اظهار داشتند كه به همراه متهم كه متقاضی دفتر و كارمند دولت در دستگاه های دولتی بود ، ادعا كرد كه می تواند گواهی توقیف اقلام پارك یا معافیت از خدمت سربازی و خارج از كشور را بدون تشریفات اخذ كند. آنها در دفتر وی در مرکز تهران دیدار کردند و به او پول پرداخت کردند.

رئیس پلیس مترو افزود: در هنگام مراجعه مشخص شد متهم بیشتر قرارهای خود را در ایستگاه های مترو قرار می دهد و مالباختگان برای پرداخت وجوه درخواستی در ایستگاه مترو خصوصاً در ایستگاه مرکز با وی ملاقات می کنند.

عطلاحی خاطرنشان کرد: چهره متهم در اختیار تیم های مختلف پلیس مترو قرار گرفت تا اینکه تیم عملیاتی پلیس مترو امام خمینی (ره) با سرگردانی در سکو مترو امام خمینی (ره) موفق به شناسایی متهم شدند.

وی همچنین اظهار داشت: متهم پس از انتقال به پلیس مترو به 50 فقره اتهام كلاهبرداری اعتراف كرد و گفت با گشودن دفاتر در شهرستان ، افراد خود را شناسایی و در ایستگاه های مترو قرار داد ، بیش از 10 میلیارد كلاهبرداری. او شهروندان را گمراه کرده است.

به گزارش سایت خبری پلیس آتالاهی ، وی سرانجام گفت متهم جهت کشف جزئیات پرونده و شناسایی سایر جرایم احتمالی به پلیس پیشگیری تهران بزرگ تحویل داده شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا