حوادث

مرگ زن میانسال به دلیل ترخیص زودتر از موعد از بیمارستان

آفتاب‌‌نیوز :

صبح سه‌شنبه دهم مرداد ماه امسال، ماموران کلانتری ۱۰۷ فلسطین، مرگ مشکوک یک زن میانسال را از طریق تماس تلفنی به قاضی وحید ناصری؛ بازپرس ویژه قتل شعبه چهارم دادسرای امور جنایی گزارش کردند.

با اعلام این خبر، تیم تحقیق با دستور قاضی جنایی پای در سردخانه بیمارستان گذاشتند و با جسد زن حدوداً ۵۸ ساله‌ای مواجه شدند که براثر بیماری طحال فوت کرده بود.

تحقیقات ابتدایی حکایت از آن داشت، زن ۵۸ ساله که از بیماری رنج می‌برده برای جراحی طحال خود به این بیمارستان مراجعه کرده، اما پس از جراحی با نظر کادر پزشکی زودتر از موعد ترخیص شده و به خانه رفته است که چند روز بعد، حال جسمانی‌اش وخیم شده و مجددا به این مرکز درمانی بازگشته، اما هنگام اقدامات اورژانسی فوت کرده است!

در جریان تحقیقات میدانی، خانواده متوفی بخاطر این حادثه شکایت خود را تحت عنوان قصور پزشکی از کادر درمان بیمارستان موردنظر مطرح کردند.

با دستور قاضی ناصری از شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، جسد زن میانسال برای معاینات دقیق‌تر به پزشکی قانونی منتقل و پرونده برای رسیدگی قضایی به دادسرای ناحیه ۲۶ (جرائم پزشکی) ارجاع داده شد.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا