استان ها

مختل بودن شبکه توزیع باعث ایجاد صف های طولانی شد

تیتر اول / همدان سخنگوی رهبر ارشد استان همدان گفت: ما از نظر تأمین محصولات اساسی مشکلی نداریم و نیازهای شهر مرغ سه بار برآورده شده است اما اخلال در شبکه توزیع باعث شده این صف های طولانی شاهد باشیم این خطوط. “ما نیستیم.

حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی مواسقی در نماز جمعه خود در همدان با اشاره به مشکلات کشور در هنگام شیوع ویروس کرونا گفت: این کار باید انجام شود تا ما با موج چهارم روبرو نشویم.

شعبانی افزود: با توجه به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان هستیم ، باید بسیار مراقب باشیم که ظهور اپیدمی ویروس کرونا مجدداً منجر به تعطیلی مساجد و مراسم مذهبی نشود.

وی گفت: “مشکلات اقتصادی یکی از بزرگترین مشکلاتی بود که در طی شیوع کرونا با آن روبرو بودیم و تأثیر عمده ای بر معیشت جامعه داشت.” ما با نگاتیو هم روبرو شدیم.

نماینده رئیس استان افزود: علاوه بر شیوع ویروس کرونا ، موضوع تحریم ها نیز با مهار دشمنان در سال جاری 23 تحریم علیه ایران در جلوگیری از رشد اقتصادی کشور نیز موثر بوده است.

“ایالات متحده موضوع مذاکرات را تکرار کرده و در تلاش است یک طرف ایرانی را در جامعه ایجاد کند که نمی خواهد مذاکره کند و حاکمیت ایران را قبول ندارد ، اما باید به یاد داشته باشیم که در مذاکرات قبلی بسیاری از آنها برای مردم مشکل ایجاد کردند ، بدون تغییر سیاست ها و نقشه های دشمن.

وی ادامه داد: هدف از این تبلیغات ایجاد اختلاف بین مسئولان و بدبینی مردم نسبت به دولت است اما مسئولان و مردم باید در جلوگیری از آن هوشیار باشند.

امام جمعه همدان گفت: رهبر معظم انقلاب بارها تأکید کرده اند که شما باید با برنامه ریزی تحریم ها را خنثی کنید. امیدوارم در سال 1400 دولت با تمام توان در شش ماه گذشته خدمت کند.

شعبانی موسقی با اشاره به صف طولانی مردم برای خرید روغن و مرغ در همدان اذعان داشت: ما در تهیه کالاهای اساسی مشکلی نداریم ، مرغ علاوه بر سه برابر نیاز شهر ما تامین می شد اما شبکه توزیع به هم خورد. و باعث این خطوط طولانی باید قدم هایی برداشته شود تا دیگر شاهد این خطوط نباشیم که باعث زیبایی افراد نمی شود.

وی با بیان اینکه همه کالاها کالاهای زیادی دارند ، گفت: “99 سال رونق تولید بود ، اما متأسفانه رشد اقتصاد ما جالب نبود. شاید با این شعار موفقیت چندانی نداشته باشیم.” مهم. کارهای خوبی انجام شد و پتروشیمی همدان راه اندازی شد.

وی گفت: “یکی از مشکلات نوسانات قیمت ارز ، رونق تولید ، هنگام مدیریت خریدها ، زمانی که نوسانات ارزی اتفاق نمی افتد ، در غیر این صورت همه صنایع را تحت تأثیر قرار می دهد. ما همچنین باید از حدس و گمان محتاط باشیم ، آنها معتقدند چه زمانی می توانند مسکن تهیه کنند ” چرا با چهار برابر قیمت بفروشید ، چرا یک سرمایه گذار باید سراغ تولید برود؟

روز جمعه ، امام همدان با سلام و احوالپرسی از پاسداران انقلابی ، جانبازان و روز تعطیل ، خاطرنشان کرد: سال گذشته گروه های جهادی و پاسداران انقلابی کمک های م faithfulمنانه زیادی را در روستاها انجام دادند و خانه های زیادی ساخته شد. همه بحران ها و مسائل تبدیل شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا