مجتمع آموزشی حیات طیبه در اردبیل افتتاح شد/شهرک‌های جدید برخوردار از فضاهای آموزشی و درمانی

تیتر اول/ اردبیل مجتمع آموزشی حیات طیبه مزین به نام سردار شهید حاجی قاسم سلیمانی با حضور وزیر راه و شهرسازی و همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح شد.

این پروژه سال ها بعد در اردبیل افتتاح شد و مساحتی بالغ بر 7800 متر مربع را شامل می شود که شامل کلاس های هوشمند، امکانات ورزشی، کارگاه ها، آزمایشگاه ها و … می شود.

وزیر راه و شهرسازی در مراسم افتتاح این مجتمع آموزشی جامع و کامل در خبرگان اردبیل در 9 مهرماه اعلام کرد: در زمان برنامه ریزی ساخت شهرهای جدید برای ارتقای امکانات آموزشی، بهداشتی و درمانی تلاش خواهیم کرد. .

رستم قاسمی خاطرنشان کرد: در چهار سال آینده چهار میلیون واحد مسکونی در کشور به فروش می رسد که با اجرای این پروژه ها تلاش می کنیم تا ساکنان این واحدهای مسکونی و زیرساخت های لازم به ویژه مدارس، پلیس را فراهم کنیم. ایستگاه ها و تجهیز و راه اندازی کلینیک ها.

وی گفت: باعث خرسندی است که شهرک خبره اردبیل اقدام مناسبی در این زمینه انجام داده است تا این مجتمع آموزشی با تجهیزات و امکانات مناسب به بهره برداری و بهره برداری برسد.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در این مراسم سرانه فضای آموزش و پرورش استان اردبیل را کمتر از میانگین کشوری عنوان کرد و افزود: سرانه فضای آموزش کشور به ازای هر نفر 5.2200 متر مربع است. سرانه دانشجو

دولت لطفی خاطرنشان کرد: امسال با تلاش خیرین و نوسازی مدارس 125 کلاس تکمیل و وارد آموزش و پرورش شده است و تلاش برای توسعه هر چه بیشتر امکانات آموزشی است.

وی از جمع آوری بخاری های نفتی و حتی گازی در مدارس استان خبر داد و افزود: برای تجهیز مدارس به سیستم گرمایش مرکزی تلاش می شود.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اردبیل در مورد پروژه حیات طیبه به عنوان یک بسته کامل برای یادگیری دانش آموزان از دبستان تا فارغ التحصیلی گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 7 هزار و 800 متر مربع ساخته شده است و دارای کلیه امکانات پیشرفته است. تحصیلات. امکانات و تجهیزات علاوه بر فضاهای مشترک دارای امکانات ورزشی، کارگاه و آزمایشگاه می باشد.

لطفی هزینه ساخت این مجتمع را 20 میلیارد تن عنوان کرد و ادامه داد: بیش از 100 میلیارد تن ارزش فعلی این مجتمع آموزشی است که در اختیار آموزش و پرورش اردبیل قرار می گیرد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا