بهترین های کسب و کارعمومی

آموزش استفاده از تلگرام با شماره مجازی برای ویندوز

امروزه پیام رسان های اجتماعی نقش مهمی در زندگی ما ایفا می کنند. استفاده از بسیاری از این پیام رسان ها از طریق شماره تلفن همراه انجام می شود. با این حال، ممکن است افرادی وجود داشته باشند که به هر دلیلی علاقه ای به وارد کردن شماره تلفن همراه خود نداشته باشند یا اینکه تنها یک سیمکارت در اختیار داشته باشند؛ اما نیاز است تا بیش از یک بار در برنامه ای ثبت نام کنند. در این شرایط می توان از سیمکارت مجازی تلگرام استفاده کرد. شماره یا سیمکارت مجازی مثل سیمکارت واقعی عمل کرده و می تواند به عنوان اطلاعات شخصی تان برای دریافت و ارسال پیامک استفاده می شود. بر خلاف شماره واقعی، شماره مجازی فاقد هویت فیزیکی و سیمکارت است و استفاده از آن با برخی نرم افزارها مثل تلگرام امکان پذیر است. این نرم افزارها تحت وب هستند و مانند سایر نرم افزارهای پیام رسان اجتماعی عمل می کنند. در این مقاله قصد داریم تا به طور کامل در مورد آموزش ساخت شماره مجازی تلگرام صحبت کرده و به هر گونه سوالتان در این خصوص پاسخ دهیم.

شماره مجازی چیست؟

شماره یا سیمکارت مجازی مثل سیمکارت یا شماره واقعی است که می تواند برای دریافت یا ارسال پیامک و یا تماس استفاده شود. شماره مجازی فاقد هویت فیزیکی و سیمکارت است و استفاده از آن به واسطه نرم افزارهایی امکان پذیر است. برای استفاده از آنها به اینترنت نیاز است. معمولا این برنامه ها شماره های رایگان در اختیار کاربران قرار می دهند و برای برقراری تماس از مشترکین هزینه دریافت می کنند که بسیار ارزان تر از هزینه اپراتورهای واقعی است. شماره های مجازی معمولا به شکل رایگان است و شما برای ثبت یا تمدید آن نیاز به پرداخت هزینه خواهید داشت.

حتما بخوانید:

چرا افراد از شماره های مجازی استفاده می کنند؟

  • حریم خصوصی افراد را حفظ می کند: هنگامی که در این برنامه ها شماره تماس خود را وارد می کنید، احراز هویت شما با این شماره صورت می گیرد و نیازی به وارد کردن اطلاعات ایمیل یا سایر اطلاعات نیست. همچنین شماره تماس تان برای مخاطبان دیگر قابل مشاهده است. به عنوان مثال در برنامه وایبر به سادگی اشخاص می توانند شماره تماس تان را مشاهده کنند. اگر از جمله افرادی هستید که نمی خواهید شماره تماس تان برای دیگران قابل مشاهده باشد، می توانید از این شماره های مجازی استفاده نمایید.
  • استفاده از چندین اکانت: ممکن است نیاز باشد تا با اکانت اصلی خود با دیگران ارتباط برقرار نکنید. مثلا یک اکانت کاری و یک اکانت شخصی داشته باشید و نخواهید که شماره اصلی شما در دسترس دیگران قرار بگیرد.

روش های مختلفی برای ساخت شماره مجازی تلگرام وجود دارد. در این قسمت قصد داریم تا 4 روش ساخت شماره مجازی در تلگرام را به شما معرفی کنیم:

  1. آموزش ساخت شماره مجازی با Textnow

اپلیکیشن در گوگل پلی موجود است و می توانید به سادگی آن را دانلود کرده و نصب نمایید. برای استفاده از نرم افزار Textnow نیازی به وارد کردن شماره تماس تان نیست و می توانید به سادگی با استفاده از اکانت فیسبوک خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. پس از ایجاد حساب کاربری از شما می خواهد که کد منطقه را وارد کنید که می توانید 98 را وارد کرده و به مرحله بعد بروید. اکنون در قسمت پروفایل خود می توانید یک شماره مجازی را مشاهده کنید.

حتما بخوانید:

  1. استفاده از اپلیکیشن Nextplus برای ساخت شماره مجازی

آموزش ساخت شماره مجازی با کامپیوتر

بله. نرم افزارها و وبسایت های مختلفی وجود دارند که می توانید با استفاده از آنها یک شماره مجازی ایجاد کنید. در این قسمت قصد داریم تا ایجاد شماره مجازی با استفاده از وبسایت textnow را به شما توضیح دهیم. این وبسایت در ایران فیلتر است و برای استفاده از آن به فیلتر شکن نیاز خواهید داشت.

  • ابتدا فیلتر شکن را روشن کرده و این وبسایت را با مرورگر خود باز نمایید.
  • سپس بر روی گزینه sign up free کلیک کرده تا بتوانید اکانت جدیدی برای خود ایجاد کنید.
  • در این قسمت صفحه ای برای شما باز می شود که لازم است مشخصات خود مثل نام، نام خانوادگی، رمز عبور، آدرس ایمیل و نام کاربری تان را وارد کنید.
  • سپس بر روی مربع reCAPTCHA کلیک کرده تا رنگ آن سبز شود. به این وسیله ثابت می کنید که ربات نیستید.
  • پس از آن بر روی گزینه SIGN UP کلیک کنید.
  • در مرحله بعد از شما می خواهد که یک پیش شماره واقعی وارد کنید. می توانید از اعدادی مثل 208، 209، 213 و … استفاده کنید.
  • سپس بر روی گزینه Continue کلیک کنید.
  • در نهایت شماره مجازی برای شما ساخته می شود که نشان می دهد شما می توانید برای ساخت حساب کاربری تان در اپلیکیشن شبکه های اجتماعی مانند تلگرام یا واتس آپ از آن استفاده کنید.

سخن آخر

این روزها اپلیکیشن های پیام رسان اجتماعی قسمت جدایی ناپذیر زندگی ما محسوب می شوند. گاهی اوقات نیاز است تا افراد چندین اکانت داشته و یا بنا به دلایلی تمایل ندارند تا شماره شان برای سایر کاربران پیام رسان های اجتماعی قابل رویت باشد. در این شرایط توصیه می شود تا افراد از شماره های مجازی استفاده کنند. شماره های مجازی با استفاده از اپلیکیشن هایی ارائه می شوند و برای استفاده از این اپلیکیشن ها به اینترنت نیاز است. در این مقاله سعی کردیم تا چندین روش ساخت شماره مجازی تلگرام و … را به شما آموزش دهیم. امیدوارم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

مقالات مرتبط: زمان ثبت نام در اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی گوشی موبایل مانند تلگرام و واتس آپ و … نیاز به شناسه ای دارید که شما از شماره خود به عنوان شناسه استفاده می کنید و ثبت نام می کنید. برخی کاربران نمی خواهند شماره اصلی خود را به اشتراک بگذارند و یا اینکه برای انجام کاری نیاز به چندین بار ثبت نام در این اپلیکیشن ها دارید در این صورت شما می توانید از نرم افزارهای ساخت شماره مجازی با کامپیوتر استفاده کنید.

پیشنهاد ما: خرید شماره مجازی با قیمت ارزان
و به آسان ترین شکل ممکن از سایت فالووران می باشد

 

همان طور که می دانید زمان ثبت نام در اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی گوشی موبایل مانند تلگرام و واتس آپ و … نیاز به شناسه ای دارید که شما از شماره خود به عنوان شناسه استفاده می کنید و ثبت نام می کنید. برخی کاربران نمی خواهند شماره اصلی خود را به اشتراک بگذارند و یا اینکه برای انجام کاری نیاز به چندین بار ثبت نام در این اپلیکیشن ها دارید در این صورت شما می توانید از نرم افزارهای ساخت شماره مجازی با کامپیوتر استفاده کنید.

با استفاده از نرم افزار textnow می توانید از طریق ایمیل های مختلف چندین اکانت برای خود ایجاد کنید و در چند دقیقه چندین شماره مجازی برای خود داشته باشید.

نرم افزار textnow یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت شماره مجازی با کامپیوتر است ولی کاربران هنگام کار با این اپلیکیشن با خطاهای ناشناخته ای نیز مواجه می شوند و به آسانی نمی توانند از آن استفاده کنند و شماره مجازی بگیرند.

ما در این مطلب نحوه دریافت شماره مجازی با استفاده از اپلیکیشن textnow را آموزش می دهیم، با ما همراه باشید.

نحوه ساخت شماره مجازی با کامپیوتر توسط نرم افزار textnow برای استفاده در اپلیکیشن شبکه اجتماعی تلگرام و سایر اپلیکیشن های پیام رسان:

برخی از کاربران در هنگام کار با نرم افزار textnow با مشکل مواجه می شوند، بنابراین در این آموزش در کنار آموزش ساخت شماره مجازی با textnow نحوه دریافت شماره مجازی از طریق سایت textnow را نیز آموزش خواهیم داد.

نحوه ساخت شماره مجازی از طریق سایت textnow :

  • برای وارد شدن به این سایت نیاز به یکی از ابزارهای ع.ب.و.ر.ا.ز.ت.ح.ر.ی.م دارید.
  • سپس بر روی گزینه SIGN UP FREE کلیک کنید تا بتوانید اکانت جدیدی برای خود داشته باشید.

در گام بعدی شما باید یک پیش شماره واقعی را وارد کنید که به عنوان مثال می توانید از یکی از اعداد زیر استفاده نمایید:

۲۱۵-۲۳۴-۲۱۶-۳۱۵-۲۱۲-۳۰۵-۲۳۹-۳۱۰-۲۱۳-۲۰۹-۲۵۳-۵۰۹-۲۶۷-۲۰۸

سپس بر روی گزینه continue برای ادامه مراحل کلیک کنید.

در پایان مراحل ساخت شماره مجازی با کامپیوتر شماره مجازی ساخته شده شما نشان داده می شود و شما می توانید از آن برای ساخت حساب کاربری در اپلیکیشن های شبکه های اجتماعی مانند تلگرام، واتس آپ و … استفاده کنید.

بر روی دکمه go it کلیک کنید تا بتوانید وارد حساب کاربری خود شوید.

سپس صفحه ای برای شما نمایش داده می شود که می توانید پیامک های دریافتی خود را مشاهده کنید یا از طریق آن صفحه پیامک ارسال کنید همچنین شما می توانید تماس های خود را نیز ببینید که البته این امکان در گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گیرد.

برای برقراری تماس در این اپلیکیشن نیاز است تا حتما ۰٫۱ دلار واریز نمایید.

پیشنهاد ما :

نحوه ساخت شماره مجازی توسط اپلیکیشن textnow :

در ادامه مطلب به آموزش نحوه ساخت شماره مجازی با کامپیوتر از طریق دو نسخه از اپلیکیشن textnow می پردازیم.

قبل از اینکه آموزش را شروع کنیم باید توجه داشته باشید هنگام استفاده از این اپلیکیشن (ثبت نام، دریافت پیامک و… ) حتما باید به اینترنت متصل باشید و به یاد داشته باشید اگر در حین استفاده از نرم افزار با مشکل برخوردید بهتر است از نرم افزارهای ع.ب.و.ر.ا.ز.ت.ح.ر.ی.م  استفاده نمایید.

نحوه ساخت شماره مجازی با کامپیوتر توسط نسخه ۰/۲۷/۵ اپلیکیشن textnow:

در گام اول اپلیکیشن را بر روی گوشی موبایل خود نصب نمایید.

در مرحله ی بعد شما باید یک کد سه رقمی را وارد کنید به عنوان مثال می توانید از کدهای زیر استفاده نمایید.

۲۱۵-۲۳۴-۲۱۶-۳۱۵-۲۱۲-۳۰۵-۲۳۹-۳۱۰-۲۱۳-۲۰۹-۲۵۳-۵۰۹-۲۶۷-۲۰۸

سپس روی گزینه continue کلیک نمایید.

در مرحله ی آخر نیز برای اینکه تشخیص دهد ک ربات نیستید تصویر کپچای را تایید کنید.

سپس اگر تصویر همانند تصویر بالا را مشاهده کردید آنگاه شما می توانید شماره مجازی را از طریق سایت textnow دریافت کنید در غیر این صورت بعد از آنکه تصویر کپچای شما کامل گردید شماره اختصاصی مربوط به خود را مشاهده کنید و سپس می توانید وارد صفحه ی اصلی نرم افزار شوید و از آن شماره استفاده نمایید.

این نرم افزار همه ی پیامک هایی که ارسال می کنید و هم چنین پیامک هایی که به دست شما می رسد به همراه همه ی تماس های شما را نمایش می دهد. فقط یادتان باشید برای برقراری تماس نیاز به پرداخت هزینه ۰٫۱ دلار دارید.

برای مشاهده شماره مجازی بر روی آیکون سمت چپ به شکل سه خط نوار بالای نرم افزار کلیک کنید تا برای شما به نمایش درآید.

برای اطلاهات بیشتر درباره نحوه خرید شماره مجازی به سایت ۲۰ فالو سر بزنید.

در مرحله ی بعدی نیاز است تا مشخصات خود را وارد کنید.
ابتدا نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.
سپس در خط بعدی آدرس ایمیل خود را وارد کنید.
در خط بعدی نیز نیاز است سن و جنسیت خود را مشخص کنید.

۲۱۵-۲۳۴-۲۱۶-۳۱۵-۲۱۲-۳۰۵-۲۳۹-۳۱۰-۲۱۳-۲۰۹-۲۵۳-۵۰۹-۲۶۷-۲۰۸

سپس بر روی گزینه next کلیک کنید.

در گام بعدی ساخت شماره مجازی با کامپیوتر در قالب پیامی شماره مجازی شما با پیش شماره آمریکا و کانادا نمایش داده خواهد شد.

و از شما سوال می شود آیا می خواهید آن را با دیگران به اشتراک بگذارید که شما می توانید گزینه no را انتخاب کنید.

اکنون برای تایید درستی آدرس ایمیل وارد حساب کاربری خود شوید ملاحظه می کنید از طرف textnow ایمیلی برای شما ارسال گردیده است.

این ایمیل حاوی لینکی جهت  تایید ایمیل است که می توانید بر روی آن کلیک کنید تا آن را تایید نمایید.

بعداز ثبت نام شما صفحه ای خالی را مشاهده خواهید کرد ولی بعد از ثبت نام در پیام رسان تلگرام با این شماره مجازی پیامک تاییدیه را مشاهده خواهید کرد.

هم چنین شما می توانید از طریق منو سمت چپ نوار بالا نرم افزار شماره خود را ببینید.

  • ایجاد و دریافت تماس های صوتی
  • دریافت بسته هدیه مکالمه و پیام کوتاه پس از ثبت نام در برنامه
  • توانایی ارسال و دریافت پیام کوتاه توسط شماره مجازی دریافت شده
  • اختصاص یک مشاره مجازی از امریکا و یا کانادا به شما
  • ارسال , دریافت و ذخیره تصاویر
  • تغییر و تنظیم آلارم پیام های کوتاه و تماس های دریافتی توسط اپلیکیشن
  • قابلیت سفارشی سازی پس زمینه پیام ها
  • امکان افزودن امضا به متن های خود

پیشنهاد ما :

کلام آخر :

در این آموزش نحوه ساخت شماره مجازی توسط اپلیکیشن textnow و نحوه ساخت شماره مجازی از طریق سایت textnow را به طور کامل و تصویری آموزش دادیم امیدواریم که مورد توجه دوستان قرار گرفته باشد.

 

 

دکمه بازگشت به بالا