اقتصادی

متقاضیان نهضت ملی مسکن در اندیشه خانه‌دار می‌شوند؟

در شهر جدید اندیس حدود 2700 خانه در قالب قراردادهای مشارکت عمومی مسکن در حال اجراست که با نهضت ملی مسکن بین شرکت ساختمانی و سازندگان ادغام شده است که 700 واحد آن تا بهمن ماه افتتاح می شود.

به گزارش تیتر اول، حدود 2700 واحد طرح اقدام ملی مسکن در شهر جدید اندیس در نقاط مختلف شهر تهران اغلب با پیشرفت 50 تا 90 درصدی در حال اجراست.

700 پروژه از این تعداد که قرار است در نهضت ملی مسکن ادغام شود به زودی تکمیل می شود و احتمالا در بهمن ماه افتتاح می شود. شرکت ساختمانی عزم خود را برای تکمیل به موقع پروژه ها اعلام کرده است.

اکثر پروژه های مسکونی، خدماتی و تجاری در شهر جدید اندیس با مشارکت بخش خصوصی است و در ماه های اخیر به دلیل قراردادهای آن در یکی دو سال اخیر افزایش قیمتی نداشته است. بسیاری از و همه پروژه ها فعال هستند. این واحدها با کیفیت و طراحی مناسب ساخته شده اند.

حبیب الله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی در سفر اخیر خود به شهر جدید اندیشه با تقدیر از پیشرفت پروژه ها گفت: با سازندگان فعال همکاری و کمک خواهیم کرد. وی همچنین بر تسریع در ایجاد شعب و رعایت تعهدات در پروژه های با این چالش ها تاکید کرد.

پروژه های قلعه لیلیانا، هزار دستان، سیتی سنتر، تجاری مریم، مسکونی نرگس، فرهنگسرای فاز 4، محله 7، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از جمله پروژه های مورد بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی بود.

مجتمع مسکونی نرگس به متراژ 176 واحد در زمینی به مساحت 5708 متر مربع با 61 درصد پیشرفت فیزیکی به فروش می رسد. همچنین مجتمع مسکونی هزاردستان با 26 طبقه مسکونی 1546 متر مربع، پروژه 1079 واحدی در مرکز شهر با 53 درصد پیشرفت فیزیکی، 545 پروژه لاله با 6 درصد پیشرفت فیزیکی، 50 واحد پروژه آپادانا با 50 درصد پیشرفت فیزیکی، مشارکت خدمات مریم. پروژه با 97 درصد پیشرفت فیزیکی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فاز 4 با 65 درصد پیشرفت فیزیکی، فرهنگسرای اندیشه فاز 7 4 با 13 درصد پیشرفت فیزیکی از جمله پروژه های در حال اجرا با مشارکت شرکت عمران شهرهای جدید اندیشه است.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا