اقتصادی

مالکان بیش از یک خانه در حال شناسایی هستند/ارسال روزانه ۱۰۰ هزار پیامک

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اعلام اینکه هر روز 100000 پیامک به بیش از یک صاحب خانه ارسال می کنیم ، گفت: “ما به این افراد دو هفته می دهیم تا واحدهای خود را خالی از سکنه یا ساکنان پس از اعلام خود اعلام کنند.”

تیتر اول پروانه اصلانی در مصاحبه ای اظهار داشت: سیستم املاک و مستغلات در حال حاضر عملیاتی است و ما روزانه 100000 پیامک برای صاحبان بیش از یک واحد ارسال می کنیم. این افراد دو هفته فرصت دارند تا برای خودشان اعلام كنند كه واحد آنها آزاد است یا سكونت ندارد و دولت این اطلاعات را تأیید می كند.

وی افزود: تا پایان تابستان مشخص خواهد شد که این واحدها خالی است یا خیر. سپس آنها را به سازمان امور مالیاتی معرفی می کنیم.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر یک اجاره رسمی وارد شود یا یک متر مسکن در حال اجرا باشد ، همانطور که از جای خالی آن اطلاع دارید ، گفت: مشکل شناسایی واحدهای خالی مربوط به موارد فوق بود. ما داده هایی را که در گذرگاه های اطلاعاتی به دست می آیند بررسی می کنیم و افرادی که ثابت می کنند در غیر این صورت مجازات های سنگین مالیاتی دارند.

اصلانی ادامه داد: یکی از راه های جابجایی مردم به خانه سیار ، وزارت ارتباطات و وزارت راه و شهرسازی است. در این راستا بسیاری از دستگاه های دیگر به سیستم املاک و مستغلات و سیستم مسکن وصل می شوند و همچنین همکاری خوبی با ما انجام می شود. هست یک. با این حال ، من معتقدم که با همان روش خود اعلامیه ، وضعیت مسکن بسیاری از واحدها شفاف خواهد بود و پیش بینی می شود طی دو تا سه سال تمام اطلاعات مربوط به کل کشور در سامانه ثبت شود.

وی تصریح کرد: اگر شخصی صاحب دو یا چند واحد مسکونی باشد و بعد از دریافت پیامک خود اعلام نکند ، خانه وی را خالی می دانیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا