عمومی

لزوم سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی‌های خورشیدی در اصفهان – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، امیررضا نقش بعد از ظهر جمعه در حاشیه چهارمین جلسه کارگروه اقتصادی، اشتغال و سرمایه‌گذاری استان اصفهان در سال‌جاری با بیان اینکه در گروه کاری اشتغال و سرمایه‌گذاری در خصوص توسعه و رفع مشکلات نیروگاه‌های خورشیدی و بسترسازی برای ورود سرمایه‌گذاران به این حوزه بررسی‌های لازم انجام شد، اظهار داشت: به منظور تسهیل و رفع موانع سرمایه‌گذاری با توجه به حساسیت موضوع و در نظر گرفتن این مهم که در استان و کشور ناترازی انرژی برق وجود دارد و باید به سمت انرژی‌های جدید از جمله انرژی‌های خورشیدی حرکت کنیم.

وی افزود: با درنظر گرفتن استعدادی که اصفهان برای سرمایه‌گذاری در این حوزه دارد و می‌تواند کسری برق استان و کشور را جبران کند و کمک شایانی به حفظ محیط زیست و رفع مشکل آلودگی هوا داشته باشد مصوبات خوبی اخذ شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اصفهان عنوان کرد: دستور کار دوم نشست به پیشنهادهایی در خصوص وضعیت نرخ بیکاری استان و صحت سنجی اشتغال‌های ایجاد شده و اینکه آمار به چه میزان اطمینان بخش است اختصاص یافت.

وی افزود: با در نظر گرفتن این مهم که با آمار و تحلیل‌های دقیق‌تر می‌توانیم سیاستگذاری مناسبی در حوزه اشتغال داشته باشیم مصوبات قابل توجهی اخذ شد.

دکمه بازگشت به بالا