بهترین های کسب و کار

فواید پاکسازی پوست چیست؟

فواید پاکسازی پوست چیست؟

در اینجا می خواهیم در مورد فواید پوست صورت صحبت کنیم زیرا یکی از مهمترین اصول زیبایی مراقبت از پوست است. فیشال یکی از جدیدترین روش های مراقبت از پوست است که فوایدی برای پوست شما دارد.

روش های مختلفی برای درمان پوست وجود دارد. درمان های خانگی مانند استفاده از کرم ضد آفتاب زمانی که پوست ما در معرض نور خورشید است، استفاده از ماسک متناسب با نوع پوست خود و غیره که می توانید به راحتی از آنها استفاده کنید، اما برای کسانی که می خواهند از این سرویس استفاده کنند، روش های مختلفی وجود دارد که Up را ایجاد می کنند تا به شما دست پیدا کنند. همچنین اگر قصد آموزش پاکسازی پوست در تهران را دارید ما به شما آموزش پاکسازی پوست در تهران دکتر فاطمه حبشی را پیشنهاد میکنیم.

مزایای پاکسازی پوست

مزایای پاکسازی پوست عبارتند از:

پاکسازی و لایه برداری پوست

جوانسازی و جلوگیری از پیری پوست

استرس را کاهش دهید

افزایش جریان خون

درمان آکنه و جوش (جوش)

به سم زدایی پوست کمک کنید.

سفت شدن پوست صورت

حلقه های سیاه دور چشم را از بین ببرید.

روشن شدن پوست

نرمی و درخشندگی روی پوست

روش های مختلف پاکسازی پوست برای ما مزایایی دارند، یکی از آنها پاکسازی صورت است که در آن درمانگر ابتدا نوع پوست شما را می شناسد و می داند که برای حفظ بهترین وضعیت پوست شما چه کاری انجام دهد. از بخار برای باز کردن منافذ پوست و پاکسازی کامل آن استفاده می کند.

پاکسازی پوست و صورت در شش مرحله انجام می شود

تمیز کردن

تبخیر

لایه برداری

برداشت از حساب

ماساژ صورت

ماسک و کرم صورت

در این مدت صورت با پنبه یا اسفنج های مخصوص شسته می شود. مشکلات پوستی مانند آکنه، آفتاب سوختگی یا چین و چروک صورت نیز بررسی می شوند.

بخار کردن

مرحله دوم یک استراحت خوب برای پوست شما است. پوست برای پاکسازی عمیق و پاکسازی سطح آماده می شود. با بخار دادن، منافذ پوست را باز کرده و لکه های زیر پوست را خشک می کنند.

لایه برداری

پس از آماده سازی پوست، با بخار دادن پوست با دستگاه های مخصوص، لایه برداری می شود. در این مرحله سلول های سطح پوست از بین می روند که به نرم شدن پوست و دادن ظاهری مخملی به آن کمک می کند.

استخراج کردن

در این قسمت پاکسازی عمیق انجام می شود و منافذ صورت آماده تخلیه می شوند.

ماساژ صورت

پس از پاکسازی، پوست باید دوباره احساس آرامش کند. این کارها با روغن ها و کرم های مخصوص انجام می شود و این کار باعث افزایش خون رسانی به پوست صورت و همچنین کاهش لک های پیری می شود.

استفاده از کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده

در این مرحله پس از تشخیص نوع پوست از ماسک صورت، تونر، کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده استفاده می شود.

نوسازی و ضد پیری پوست

امروزه آلودگی و… در زندگی ما پیری بازسازی پوست را با مشکل مواجه می کند و با گذشت زمان پوست درخشش و شادابی قبلی خود را از دست می دهد اما ماساژ صورت و صورت می تواند چهره را پیرتر نشان دهد. سلول‌های جدید که باعث تشکیل کلاژن بیشتر می‌شوند، ظاهری زیباتر و جوان‌تر به‌دست می‌آورند.

کاهش استرس

نقاطی در صورت وجود دارد که به برخی از سیستم های بدن ما متصل است. با ماساژ دادن این نقاط روی صورت، بدن ما واکنش نشان می دهد. درمان حرفه ای صورت، علاوه بر روشن کردن پوست، به عملکرد سایر قسمت های بدن کمک می کند.

 

فواید پاکسازی پوست
فواید پاکسازی پوست

افزایش گردش خون

تحقیقات نشان می دهد که با ماساژ دادن هر قسمت از بدن، سلول های آن قسمت اکسیژن و مواد مغذی بیشتری را دریافت می کنند که توسط خون حمل می شود. در نتیجه، پوست ما دارای سلول های سالم تر و مفیدتر با افزایش جریان خون است.

به سم زدایی پوست کمک می کند

پوست صورت نیاز به پاکسازی و پاکسازی روزانه از آلودگی ها و سموم انباشته شده دارد و اگر این کار به درستی انجام نشود باعث ایجاد آکنه می شود. برای این منظور، درمانگران و متخصصان از موادی مانند کرم های آنتی اکسیدان، نمک دریایی، عصاره های گیاهی و روغن های مختلف برای پاکسازی و پاکسازی پوست استفاده می کنند.

ششمین فایده درمان جوش و آکنه

مهمترین قسمت پوست صورت، از بین بردن جوش های صورت است. درمانگر می تواند از ابزار رفع جوش برای از بین بردن تمام دانه های سرسیاه و سرسفیدی که منافذ پوست شما را می بندد و پوست شما را تیره تر می کند بدون اینکه به پوست شما آسیب برساند، از بین ببرد. .

همچنین، هنگامی که آن را خشک می کنید، احتمالاً آثار بادوام اما قابل ترمیم روی سطح باقی می ماند. مطالعات نشان داده اند که برنزه کردن با اسید سالیسیلیک می تواند به کاهش آکنه، جوش و اثرات آنها کمک کند، به همین دلیل است که اکثر متخصصان زیبایی از اسید سالیسیلیک برای درمان آکنه استفاده می کنند.

سفت کننده پوست صورت

با افزایش سن، پوست صورت شما شل می شود و به دلیل کاهش کلاژن، استحکام خود را از دست می دهد. اما در مورد صورت، استفاده از محصولات شیمیایی، ماسک ها و روغن های مختلف باعث تحریک تولید کلاژن صورت می شود که باعث سفت شدن پوست می شود.

رفع سیاهی دور چشم

پوست دور چشم نازک‌تر و حساس‌تر از بقیه قسمت‌های صورت است، بنابراین باید در مراقبت حساس‌تر باشیم. گاهی اوقات شاهد تیرگی و پف زیر چشم هستیم، بنابراین یک متخصص پوست و زیبایی تصمیم می گیرد که چگونه پوست را درمان کند و چه کرم هایی را که حاوی مواد ضد پیری هستند توصیه کند.

صافی و درخشندگی پوست

درمان صورت منافذ را باز می کند و پوست را آبرسانی می کند و پوست را صاف و درخشان می کند.

عوارض فشیال و پاکسازی

همچنین، تعداد زیادی فیشال با ترکیبات اشتباه می تواند به صورت شما آسیب برساند و عوارض جانبی ایجاد کند

هزینه

قیمت مراقبت از صورت در کلینیک های مختلف می تواند متفاوت باشد، زیرا موادی که برای تمیز کردن استفاده می شود از نظر نوع و کیفیت متفاوت است و نوع درمان صورت و مراحل می تواند بر قیمت یک صورت افکتیو تاثیر بگذارد. برای اطلاع از قیمت صورت می توانید صفحه نرخ خدمات را بررسی کنید.

اگر باید بین میکرونیدلینگ و فیشال یکی را انتخاب کنید کدام را پیشنهاد می کنید؟

مراقبت از صورت یکی از روش های مراقبت از پوست با توجه به نوع پوست شماست و بهتر است به طور مرتب آن را انجام دهید، اما میکرونیدلینگ یک روش جوانسازی پوست است و به تولید کلاژن کمک می کند، می توان از آن برای تشخیص اینکه آیا پوست شما نیاز به میکرونیدلینگ دارد یا خیر استفاده کرد. نه او یک دکتر است.

آیا میکرونیدلینگ را می توان با فیشال ترکیب کرد؟

بله، هر دو قسمت را می توان به طور همزمان انجام داد، اما با فاصله زمانی چند روزه.

رنگ صورتش خوبه؟

بله، لایه برداری صورت می تواند به زیبایی و جوانی پوست و همچنین رفع آکنه و جوش کمک کند.

دکمه بازگشت به بالا