بهترین های کسب و کارعمومی

فواید پاکسازی پوست صورت با دستگاه

اگرچه مراقبت از پوست و پاکسازی صورت در خانه امکان پذیر است، اما بسیاری از افراد علاقه مند هستند که صورت خود را توسط متخصصی زیبا و شاداب کنند. افراد به دلایل مختلفی از پاکسازی پوست استفاده می کنند. در شدلین، پوست با استفاده از دستگاه های مختلف پاک کننده صورت درمان می شود. در حالی که برخی از افراد می خواهند از شر آکنه و جوش های سرسیاه خلاص شوند، برخی دیگر سعی می کنند با پاکسازی پوست خود از پیری جلوگیری کنند و برخی دیگر می خواهند آرامش و آرامش را تجربه کنند. پاکسازی صورت یا صورت یکی از جدیدترین روش های مراقبت از پوست است که طی مراحل مختلف به شما جوانی و زیبایی می بخشد. ما در سالن زیبایی شلین با ارائه خدمات در خطوط مختلف مراقبت از پوست، این امکان را داریم که با استفاده از بهترین و با کیفیت ترین مواد مراقبت از پوست، لبخند رضایت را بر لبان شما بنشانیم.

مزایای تمیز کردن

لایه برداری آلودگی های محیطی را از پوست شما پاک می کند، منافذ باز را باز می کند، سلول های مرده پوست را از بین می برد و مشکلات رایج پوست را برطرف می کند. این مراحل متعدد در نهایت باعث جوانسازی و تغذیه پوست می شود. فیشال یک مراقبت از پوست و درمان است که در اسپا و سالن های زیبایی انجام می شود. پاکسازی صورت یا پوست روی پوست باعث افزایش جریان خون در زیر پوست صورت، جلوگیری از منافذ و حتی حرکت پوست، سفت شدن پوست، حذف لایه‌های کدر کراتین از روی پوست، کنترل سبوم، مرطوب‌کننده و افزایش وزن می‌شود. پوست، و در نهایت به خنثی کردن آلودگی های محیطی روی پوست شما کمک می کند.

وقت آن است که پوست خود را تمیز کنید

پاکسازی پوست اولین و اساسی ترین مرحله مراقبت و زیبایی پوست است. پاکسازی پوست شرایط متفاوتی دارد و به همین دلیل لازم است برای هر فعالیت نوعی برنامه زمانی مشخص شود.

تعیین زمان پاکسازی پوست

وضعیت پوست شما ابتدا از ظاهر آن مشخص است. از هر ماده و روشی که برای تمیز کردن پوست خود استفاده کنید، اثر آن روی پوست احساس می شود و با گذشت زمان اثر آن از بین می رود و نیاز به تجدید دارد. نکته دیگر این است که سطوح و روش های خاصی از نظافت باید روزانه انجام شود. برخی از روش های دیگر باید انجام شود، به عنوان مثال، هفتگی یا ماهانه یا هر چند ماه یکبار. برای این کار بهتر است با یک متخصص مشورت کنید.

نظافت هفتگی منزل یا آرایشگاه

پوست دائماً در حال تجدید است، خود را بازسازی می کند و سلول های مرده روی آن باقی می مانند که تنها با کمک اسکراب ها و اسکراب های مخصوص می توان آنها را از بین برد. برای این کار بهتر است همیشه یک لایه بردار مناسب پوست خود در منزل داشته باشید و هفته ای یک یا دو بار از آن استفاده کنید. اگر قصد خروج از خانه را دارید، استفاده از لایه بردار توصیه نمی شود، زیرا پوست بعد از لایه برداری و قرار گرفتن در معرض نور خورشید و هوای آلوده بسیار حساس است. بنابراین بهتر است یک روز یا عصر آزاد را برای این کار انتخاب کنید. همچنین اگر پوست خود را در آرایشگاه تمیز می کنید، باید مراقب باشید. کرم ضد آفتاب و مرطوب کننده را دنبال کنید. همچنین بهتر است سریع به خانه بروید و مدت زیادی بعد از لایه برداری نمانید.

مراحل تمیز کردن صورت

قبل از انجام فعالیت پاکسازی صورت لازم است با متخصص صورت مشورت کنید تا با توجه به نوع پوست و مشکلات پوستی شما بهترین روش پاکسازی و استفاده از مواد لازم را ارائه دهد. چربی هایی که پوست دارد هر فردی چیز متفاوتی ایجاد می کند اما به طور کلی فرآیند پاکسازی به صورت زیر است:

پاکسازی صورت:

در این زمان با استفاده از یک اسفنج مخصوص یا پد با پاک کننده قوی سعی می کنیم پوست را از آسیب های محیطی و همچنین آرایش نشسته روی پوست پاک کنیم و سپس صورت خود را با حوله قرار دهیم. ما برای مرحله بعدی پاکسازی پوست آماده می شویم. گاهی اوقات تمیز کردن را تکرار می کنیم و از پاک شدن همه آلودگی ها مطمئن می شویم و در نهایت برای اطمینان از صحت روش های تمیز کردن، یک نور یا ذره بین به صورت می تابانیم.


نظافت روزانه

بهداشت صحیح پوست و مراقبت روزانه و شبانه یکی از اقدامات اساسی و اولیه برای سلامت و زیبایی آن است. به همین دلیل باید حداقل یک بار در روز صورت خود را با یک شوینده مناسب بشویید. هرگز در شب با مواد آرایشی روی پوست خود از خواب بیدار نشوید. شب زمانی است که پوست تجدید و بازسازی می شود، وجود آلودگی و چربی این فرآیند را دشوار کرده و باعث ناراحتی پوست می شود. اگر از خانه بیرون نرفته اید، بهترین زمان برای شستشوی پوست قبل از خواب است، اما اگر بیرون از خانه بوده اید، بهتر است به محض ورود به خانه، پوست خود را تمیز کنید تا مواد خارجی ناخالصی ها در اسرع وقت از سطح پوست پاک می شوند و به عمق نفوذ نمی کنند. می توانید از مواد طبیعی مانند لیمو، جوش شیرین، ماست، محلول سرکه سیب و ماسک های مختلف میوه استفاده کنید. برای پاکسازی، آبرسانی و تزریق ویتامین به پوست.

بخارپز کردن پوست صورت:

اگر پوست بسیار حساسی دارید، متخصص صورت هرگز نباید از این روش برای تمیز کردن پوست شما استفاده کند. اما به طور کلی این روش جوش ها و جوش های سرسیاه را از روی پوست شما پاک می کند پس از اتمام این دوره وارد فاز بعدی شوید ما یک چهره خواهیم بود.

لایه برداری صورت:

بسته به مرکز زیبایی که برای این منظور استفاده می کنید، لایه بردار شما باید بعد از انجام دو مرحله قبل، از کرم های مخصوص حاوی آنزیم ها و اسیدها برای لایه برداری پوست استفاده کند. پوست مرده را بردارید.

استخراج:

در حین پاکسازی صورت، جوش های سرسیاه و زیر پوست را با ابزار مخصوص یا در مواردی با فشار ملایم پاک می کنیم تا به پوست شما آسیبی نرسد. این مرحله آخرین مرحله برای از بین بردن پوست مرده و چربی از روی پوست شماست.

ماساژ صورت:

یکی از خوشایندترین مراحل ماساژ صورت این است که در این صورت یک ماساژ ملایم تمام خستگی را از صورت شما دور می کند و در نهایت باعث افزایش گردش خون در زیر پوست صورت شما می شود و در نتیجه باعث می شود. طراوت و زیبایی خاص در چهره شما..

لطفا ماسک بزنید:

تمامی این عملیات پاکسازی در 60 دقیقه انجام می شود و در نهایت مراحل پاکسازی با کرم مرطوب کننده و ضدآفتاب به پایان می رسد.بهترین و مناسب ترین فاصله برای تکرار عملیات پاکسازی ماهی یک بار است اما برای این یک کپی. برای همه مناسب نیست و ممکن است بسته به پوست شما متفاوت باشد توصیه ما: اگر پوست حساس یا آکنه دارید، برای بهترین نتیجه، فرآیند پاکسازی پوست را به طور مداوم تکرار کنید. پاکسازی پوست به این روش روشی ساده و آسان برای از بین بردن لک های پوستی است اگر مشکلات پوستی جدی و جدی دارید، پس باید در نظر داشته باشیم که تمیز کردن پوست می تواند وضعیت پوست را بهبود بخشد، اما این توانایی را ندارد. مشکلات جدی پوستی مانند سوختگی، چین و چروک و آکنه های شدید را حل می کند و بهتر است برای دریافت درمان مناسب برای چنین مشکلاتی با پزشک مشورت کنید.

دکمه بازگشت به بالا