ورزش و نشاط

فلیک را اخراج کنید! – تیتر اول

چه کسی فکرش را می کرد که آلمان برای دومین بار متوالی نتواند از گروه خود در جام جهانی خارج شود؟ اگر ناکامی آلمان در جام جهانی 2018 تصادفی تلقی می شد، ربطی به اتفاق این دوره نداشت و آلمان با شکست مقابل ژاپن، تساوی مقابل اسپانیا و پیروزی 4 بر 2 مقابل، در گروه خود سوم شد. کاستاریکا و به دلیل تفاضل گل کمتر نتوانست وارد مرحله بعد شود.

میشائیل بالاک، اسطوره فوتبال آلمان به تلویزیون مجنتا گفت: «وقتی از خود انتقاد نکنید و سعی نکنید دلایل واقعی شکست را پیدا کنید، این اتفاق می‌افتد. معتقدم همه مقصران این شکست بزرگ باید از تیم ملی بروند.»

بالاک ادامه داد: اشتباه چهار سال پیش نباید مرتکب شد که بعد از سقوط از جام جهانی، رئیس فدراسیون گفت که کادر فنی به دنبال دلایل ناکامی است و در نهایت یوگی لو ادامه داد. چگونه می توان دلایل ناکامی ها را در جام جهانی روسیه حفظ کرد؟” با همین کادر فنی در یورو 2020 شکست خوردیم و نتوانستیم به یک چهارم نهایی صعود کنیم.”

بالاک در پایان گفت: با این سبک بازی به جایی نمی رسیم. ما در سه تورنمنت متوالی بدترین نتایج را داشته ایم. این شکل از بازی برای تیم های کوچکتر مناسب است، نه آلمان با استعدادهای بزرگ و قوی.

بیشتر بخوانید:

257 251

دکمه بازگشت به بالا