استان ها

فروغی مخالف تغییر و تحول در کادرفنی بود/ به تیم تپانچه ضربه زدند

سرمربی سابق تیم پیستوله در گفتگو با آنا:

سرمربی سابق تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: اعضای کمیته فنی بررسی کنند که چرا فروغی پس از جدایی من از تیم ملی و ثبت نتایج غیرمنتظره در مسابقات جهانی، ناگهان زمین خورد.

احمد نجفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در خصوص عملکرد تیم تیراندازی تپانچه مصر در مسابقات جهانی گفت: چند ماهی است که به دلیل تصمیم فدراسیون هدایت تیم ملی تپانچه را برعهده نداشتم. شرایط تیم هم تغییر کرده و تمرینات و برنامه مربیان تغییر کرده است و اکثر تیراندازان از نظر روحی گیج هستند. در صورتی که تیراندازان در مدت حضور من در ترکیب کاملا آماده شده بودند و رکوردهای خوبی ثبت کرده بودند. بزرگترین فشار برای قهرمان المپیک اولین مسابقه بعد از المپیک بود. من با آقای فروغی به لهستان رفتم که اولین مسابقه ایشان بعد از مدال طلای المپیک بود. فروغی در آن مسابقات 4 امتیاز بیشتر از رکورد المپیک خود کسب کرد.

کمانداران با وجود کمپ مداوم سقوط کردند

وی گفت: در نهایت با تغییراتی که در ساختار فدراسیون تیراندازی رخ داد تصمیم به تغییر کادر گرفته اند. حالا فرقی نمی کند به عنوان سرمربی کنار تیم باشم یا نه، اما تیمی که او برایش زحمت کشید و وقتی تیم را تحویل گرفتم بیشتر رکوردها بالای 580 بود اما بعد از من تیم هم در دو بازی آذربایجان و برزیل شرکت کرد، اما در آنجا هم خوب کار نکردند و تیراندازان از زمین خارج شده بودند. با وجود اینکه اردوها به طور منظم برگزار شد و شرایط در مسابقات جهانی مصر خوب بود اما نتایجی حاصل نشد و رکوردها قابل قبول نبود. بالاخره فدراسیون باید پاسخگو باشد. اکثرا کمیته فنی در آن زمان با برنامه های ما مخالفت کرد و اکنون باید بررسی کند که چه بر سر این تیم آمده است. تیراندازانی که رکوردهای خوبی داشتند ناگهان دچار رکود شدند.

فروغی بعد از المپیک 4 امتیاز بالاتر از این رکورد را به ثبت رساند اما حالا ضعف خود را نشان داد

سرمربی سابق تیم ملی تپانچه کشورمان درباره عملکرد فروغی گفت: فروغی قهرمان شایسته کشورمان است که توانست اولین مدال طلای تاریخ تیراندازی را به نام خود ثبت کند. اعضای کمیته فنی بررسی کنند که چرا بعد از جدایی من از تیم ملی و ثبت نتایج غیرمنتظره در مسابقات جهانی، ناگهان از دور خارج شد. همچنین بعد از المپیک به لهستان اعزام شدیم و فروغی 4 امتیاز دیگر گرفت.

فروغی مخالف تغییرات کادر فنی بود

نجفی با اشاره به عملکرد فروغی بیان کرد: یک ورزشکار حتی در اوج خود هم به مربی نیاز دارد، وقتی مربی پشت تیرانداز می نشیند نقاط ضعفی را می بیند که از آنها بی خبر است اما همه مشکلات را می توان از نظر سرمربی دید. نقطه نظر. از دید حتی فروغی هم با رئیس فدراسیون در مورد این تغییر صحبت کرده بود و گفته بود تغییر و تغییر در راس تیم ملی درست نیست اما متاسفانه فدراسیون تصمیم نهایی را گرفت و این تغییر اتفاق افتاد که نتیجه آن این است. در این مسابقات مشخص است. تیراندازان مدت زیادی است که در اردو حضور دارند و مسابقات متعددی را انجام داده و در مسابقات جهانی شرکت کرده اند و ادعا می کنند که از آمادگی بالایی برخوردار بودند اما نتیجه متفاوت بود.

در مصاحبه به دروغ گفتند فروغی افتاده است

سرمربی اسبق تیم ملی تپانچه گفت: فروغی تیراندازی با استعداد و نترس است، تیراندازان به دلیل تغییراتی که رخ داده اندکی از نظر روحی، روانی و روانی سردرگم هستند. نصر اصفهانی سال ها با من کار کرده است. در لهستان با وجود اینکه فروغی رکورد بالاتری را به ثبت رسانده بود، در مصاحبه ای گفت فروغی سقوط کرده است، سوالی که خود فروغی نیز آن را پیگیری کرد. به نظر من باید عملکرد مربی را ببینید و در مورد آن نظر بدهید. سابقه مربی مشخص است، عملکرد او چگونه بوده و مربی چند شاگرد بوده است.

من مشکلی با فدراسیون ندارم اما تصمیم گرفتند من را حذف کنند

وی در مورد اینکه چرا از تیم ملی کنار گذاشته شد، گفت: مشکلی با فدراسیون نداشتم. حدود 25 سال هدایت تیم ملی را بر عهده داشتم، چهار دوره سرمربی تیم ملی بودم و عملکرد و نتایجم مشخص است. در المپیک توکیو فروغی با هدایت من مدال طلا گرفت. بالاخره تصمیم فدراسیون بود که تغییری در کادرفنی ایجاد کند. مایه تاسف است که رکوردهای خوبی داشتیم، اما اکنون شاهد عقب افتادن بچه ها در این مسابقات هستیم.

رئیس فدراسیون هم فهمید که عملکرد مربیان برای تیراندازان قابل قبول نیست

نجفی درباره عملکرد تیم تیراندازی خاطرنشان کرد: عملکرد تیم مهم نیست و حتی در المپیک هم نتایج انفرادی مهم است. سطح رقابت آنقدر بالا نبود که تیراندازان نتوانند به آن برسند. در واقع فقط دو تیم رکورد خیلی خوبی داشتند و بقیه رکوردهای معمولی داشتند اما باز هم دیدیم که تیراندازان ایرانی نتوانستند رکورد خوبی کسب کنند. رئیس فدراسیون هم متوجه شد که تیراندازان به عملکرد مربیان خود معترض هستند که قربانی گفته الان زمان مناسبی برای تغییر نیست و بعد از مسابقات جهانی تصمیم می گیریم.

انتهای پست/

دکمه بازگشت به بالا