ورزش و نشاط

عکس| پاریس بارسا نیست! – تیتر اول

به گزارش خبرگزاری تیتر اول؛ دو ماه پیش چهره خندان الیور کان، نایب رئیس بایرن مونیخ پس از بازی این تیم مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا جنجالی شد و مورد انتقاد شدید رسانه های کاتالونیا قرار گرفت، اما او امروز در مراسم قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا واکنش متفاوتی داشت. و پس از دیدار با PSG.

عکس پاریس بارسلونا نیست!

در قرعه کشی مرحله گروهی 4 سپتامبر که بایرن و بارسا به مصاف یکدیگر رفتند، دوربین تلویزیونی مراسم به سمت چهره الیور کان رفت و او را با لبخندی جالب به تصویر کشید. لبخند اولیور کان تاثیر منفی بر رسانه های کاتالونیایی گذاشت و دیاریو اسپورت نوشت که کان باید احترام بیشتری به بارسلونا قائل شود.

خان در پاسخ به این انتقادات گفت که او هرگز نیت بدی نداشته است. من نمی خواستم بارسلونا را مسخره کنم و این تصور واقعا اشتباه است. روبرت لواندوفسکی همین چند هفته پیش بایرن را به مقصد بارسلونا ترک کرد و حالا دو دیدار جذاب با او داریم. برای همین لبخند زدم.”

لازم به ذکر است که بایرن موفق شد در هر دو بازی برگشت بارسا را ​​شکست دهد.

عکس پاریس بارسلونا نیست!

کن امروز با قرعه دشوار پی اس جی متفاوت بود و وقتی دوربین روی صورتش بود، هیچ لبخندی بر لب نداشت. بایرن خاطرات خوب و بد از پاری سن ژرمن دارد. در فینال 2020 بایرن پی اس جی را 1-0 شکست داد اما یک سال بعد پاریسی ها در مرحله یک چهارم نهایی بایرن را حذف کردند.

خان در پایان مراسم گفت“تقابل با پاری سن ژرمن؟ انگار این بازی در طالع ماست (می خندد). در کل انتظار داریم بازی خوبی داشته باشیم و بهترین بازیکنان جهان در این مسابقه مقابل هم قرار بگیرند. اما هنوز خیلی چیزها باقی مانده است. زمان باقی مانده تا شروع بازی است و نمی توان گفت که در آن لحظه چگونه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

257 251

دکمه بازگشت به بالا