عمومی

نمایندگان مجلس همدان امانتدار رأی مردم باشند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

خبرگزاری آنلاین، گروه استان‌ها: مدت زیادی به انتخابات نمانده است، مسیری که گره خورده به دست‌های ما است و می‌توانیم سرنوشت خودمان را برای مسوولینی از بدنه مردم استان و شهرمان برای نظارت بر اجرای قانون و قانونگذاری درست، پیش ببریم.

این روزها، در هر محفل و هر مکان، صحبت از نمایندگان مجلس و وظایفی است که باید عملیاتی می‌کردند و عملیاتی کنند.

قانونگذاری و نظارت بر اجرای قانون از مهم‌ترین وظایف مجلس شورای اسلامی است، موضوعی که مردم خواستار اجرای آن هستند.

سوار تاکسی شدن، این روزها داستان دیگری دارد. تاکسی‌هایی که هر روز مسافر مردمی با صحبت‌ها، طرز فکرها، خواسته‌ها، مطالبات و البته حرف‌های بسیاری هستند.

انتخابات نشان می‌دهد که مردم تاثیرگذارند

آقای احمدی که به گفته خود معلم بازنشسته همدانی است، در یکی از تاکسی‌های همدان در گفتگویی با خبرنگار آنلاین، چنین گفت: انتخابات و برگزاری آن، موجب می‌شود احساس کنیم که دیده می‌شویم.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات نشان می‌دهد که مردم تاثیرگذارند، افزود: سال‌ها در مدارس سعی کردم به دانش آموزانم بیاموزم که مهم است که مهم باشیم و دیده شویم، انتخابات و برگزاری آن نمود و مصداق این مسیر است، در انتخابات است که دیده می‌شویم.

احمدی یادآور شد: ما تنها از نمایندگان مجلس می‌خواهیم که صادق باشند و شفاف وارد کار شوند.

رأی اولی هستم و با همه وجود خوشحالم

معصومه مرادی فرد یکی از دانش آموزان همدانی است، او که امسال رأی اولی محسوب می‌شود با ذوق در این زمینه به خبرنگار آنلاین گفت: خوشحالم که می‌توانم رأی دهم.

وی با اشاره به اینکه رأی اولی هستم و با همه وجود خوشحالم، اظهار کرد: از اول بهمن ماه شروع به تحقیق در مورد نمایندگان مجلس در همدان کرده‌ام تا بتوانم انتخاب درستی داشته باشم.

مرادی فرد، مهم‌ترین خواسته خود از نمایندگان مجلس را سوابق خوب دانست و گفت: برایم مهم است که یک نماینده مجلس در مسؤولیت قبلی خود چگونه رفتار کرده و چه قدم‌هایی برای مردم برداشته است.

نمایندگان مجلس همدان امانتدار رأی مردم باشند

امانتدار رأی مردم باشید

خانم ترک، یکی از بانوان همدان است. وی که به گفته خود سال‌ها در انتخابات شرکت فعال داشته است و پای صندوق‌های رأی آماده بوده است، به خبرنگار آنلاین گفت: همه سال‌هایی که انتخابات برگزار می‌شود، اولین نفر هستم که رأی خود را در صندوق می‌اندازم.

لبخندی می‌زند، چشمانش برق می‌زند و ادامه داد: برایم لذت بخش است که می‌توانم مؤثر باشم و رأی ام و نظرم را اعلام کنم.

وی با اشاره اینکه از نمایندگان مجلس که منتخب مردم می‌شوند، می‌خواهم که امانتدار رأی مردم باشند، گفت: عملکرد نمایندگان مجلس برایم مهم است، امیدوارم که نمایندگانی انتخاب شوند که رأی و نظر ما و شعارهای خودشان هم برایشان مهم باشد.

مطالبه نمایندگان مجلس باید بر اساس مطالبه مردم باشد

آقای صادقی راد دیگر شهروند همدانی است.

وی با نگاهی به گروه‌های مجازی خود، صفحه تلفن همراهش را به سمتم گرفت و گفت: ببینید چقدر گروه‌های مجازی دارم، همه را به خاطر انتخابات و این شور و هیجان‌های ایجاد شده عضو شده‌ام.

صادقی راد با بیان اینکه انتخابات نه تنها موجب می‌شود که خود را مؤثر بر آینده مان بدانیم، موجب شور و هیجان و نشاط خاصی هم می‌شود، عنوان کرد: سرزندگی آدم‌ها با همین اتفاقات است، بنده هم مدام در حال بررسی لیست‌ها و گروه‌های مربوطه هستم.

وی در خصوص مطالبه اصلی خود از نمایندگان مجلس آینده همدان اظهار کرد: ما رأی می‌دهیم که افراد شایسته انتخاب شوند، افرادی که دلسوز و مسؤولیت پذیرند، به رأی ما اهمیت می‌دهند و مطالبه آنها برگرفته از مطالبه مردم است.

بار دیگر مردم ولایتمدار و انقلابی همدان پای کار خواهند آمد و سرنوشت خود را معنا می‌بخشند.

شور و نشاط انتخاباتی در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز متبلور شده بود، همه در قدم‌های مستدامشان تاکید داشتند که قرار بعدی مان پای صندوق‌های رأی خواهد بود.

زمان آن رسیده تا نمایندگان آینده مردم استان همدان در مجلس شورای اسلامی بدانند که باید امانتدار رأی مردم باشند و شعارها و وعده‌هایی در مسیر و چهارچوب وظایف خود بدهند و در ادامه، تمام سعی خود را به منظور تحقق این وعده‌ها داشته باشند چرا که هر رأی مردمی، امانتی است نزد آنها.

دکمه بازگشت به بالا