جامعه

شهروندان سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند 

تیتر اول/خوزستان رئیس پلیس راهور فرج در حاشیه بازدید از پایانه های مرزی شلمچه و شلمچه گفت: شرایط تردد زائران در دو مرز چذاب و شلمچه بسیار مساعد است و شهروندان سفر خود را به چند روز اخیر موکول نکنند. ایام اربعین.”

سردار سید کمال هادیان فر در حاشیه بازدید از مرزهای شلمچه و چذاب گفت: امروز فرصتی دست داد تا به استان خوزستان سفر کنیم و از نزدیک عملکرد همکاران خود را در جاده ها و مسیرهای پایانه مرزی شلمچه و چذاب مشاهده کنیم.

به گزارش تیتر اول، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی ادامه داد: برای شروع امروز از مرز شلمچه بازدید کردیم و شرایط تردد در این مرز بسیار مساعد است و شلمچه دومین مرز منتخب خروج زائران از کشور و زیارت اربعین است. حسینی آمادگی کامل برای تردد بازدیدکنندگان در حال انجام است، پارکینگ های بزرگ و مناسب در نظر گرفته شده و تابلوهای جاده ای زیادی توسط اداره راه نصب شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرایا با اشاره به بازدید از مرز چذاب گفت: آمادگی های بسیار خوبی در این مرز در حال انجام است، پارکینگ ها به طور کامل فنس کشی شده و مجهز به تجهیزات خوبی مانند دوربین های مدار بسته و روشنایی کافی است و تمامی مسیرها آماده است. پذیرایی از زائران گرانقدر

وی همچنین افزود: پلیس راهور فرج با بیش از 30 هزار نیرو در تمامی مرزهای هوایی و زمینی آماده خدمات رسانی به زائران است و پلیس راهنمایی و رانندگی فرج با 8 هزار نیرو در هر دو حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی و ترافیک شهری به طور کامل آموزش دیده است. . گفتنی است، کشور حدود 950 کیلومتر راه اربعینی در استان خوزستان دارد که هر دو راه اهواز به شلمچه و اهواز – چذابه و سایر جاده‌های واقع در استان‌های منفرد آمادگی کامل برای کار دارند. وظایف و خدمات آنها اطلاعاتی را در اختیار زائران قرار می دهند.

سردار هادیان فر تصریح کرد: همکاران ما چهار موضوع را در دستور کار خود قرار دادند، اول اینکه در حوزه ترافیک بر اساس فناوری روز مدیریت درستی صورت گیرد، دوم اینکه تلاش کنیم در مسیرها مانعی وجود نداشته باشد و وجود داشته باشد. باید ترافیک در منطقه روان باشد. از تردد زائران و مهمتر از همه کاهش تصادفات به طوری که طبق گزارش ها حدود 65 درصد زائران از خودروی شخصی استفاده می کنند.

رئیس پلیس راهور فرج با تاکید بر اینکه شهروندان باید زمان سفر خود را مدیریت کنند، گفت: زائران عزیز هرگز سفر خود را به روزهای پایانی اربینا موکول نکنند و از هم اکنون می توانند سفر خود را آغاز کنند و همه مرزها آماده پذیرایی از زائران هستند و پیش بینی می کنیم که قرار است بیش از 8.5 میلیون تردد را در مرزها تجربه کنیم، بنابراین نیاز به مدیریت صحیح و همکاری مردم است تا انشاالله ترافیک روانی داشته باشیم.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از فرمانده انتظامی استان خوزستان و قدردانی از اقدامات بسیار خوبی که در هر دو مرز شلمچه انجام داده اند، از سایر همکاران در پلیس راهنمایی و رانندگی و همچنین ادارات مختلف پلیس به دلیل تلاش شبانه روزی قدردانی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا