استان ها

شهردار ارومیه: اجرایی شدن سیاست هوای پاک با توسعه خدمات الکترونیکی

به گزارش تیتر اول آنلاین آذربایجانمجید آقازاده در مراسم افتتاحیه سیستم شهروندی شهرداری منطقه 3 ارومیه گفت: “یکی از شعارها و برنامه هایی که به شورا ارائه کردم بحث در مورد اطلاعات شهرداری و مبارزه با فساد و ایجاد نظم اداری بود که در بین مردم نیز وجود دارد خواسته ها.”

شهردار ارومیه گفت: امروز شاهد مراسم افتتاحیه شهروندی در منطقه سوم از پنج منطقه شهرداری ارومیه هستیم و بحث سیستم شهروندی یکی از مواردی است که می تواند در هر دو حوزه اداری نقش مهمی داشته باشد. انضباط و مبارزه با فساد. “

آقازاده ادامه داد: “استفاده از خدمات الکترونیکی تداخلی در ارائه خدمات ایجاد نمی کند و همکاران محترم شهرداری تحت فشار مقامات سیاسی ، رهبران و اعضا و از طرف دیگر شهروندان مجبور به انجام برخی تخلفات نمی شوند. راحت است و فقط با مراجعه به سیستم می توانید خدمات مختلف شهری را دریافت کنید.

وی با اشاره به مزایای توسعه خدمات شخصی و اهداف اصلی آن ، توضیح داد: “با توسعه دولت الکترونیکی ، قانون هوای پاک معرفی و ترافیک شهری و بازدیدهای شهرداری کاهش می یابد. مردم اعتماد می کنند زیرا هیچ مانعی برای ارائه خدمات. “

آقازاده با اشاره به افتتاح فیبر نوری فیبر نوری به عنوان زیرساخت اصلی توسعه شهری و هوشمند شهری ، گفت: افتتاح 72 کیلومتر فیبر نوری برای بهره برداری از این فرصت و پتانسیل نیز گام مثبت و اساسی بود که توسط فناوری اطلاعات برداشته شد سازمان. “من از همه کسانی که دوستشان دارم و در این زمینه زحمت کشیده اند ، قدردانی و تشکر می کنم.

وی افزود: در طی گفتگوها در مورد پنج کیلومتر فیبر اضافی اعلام شد که مکاتبه لازم است و ما از آن استقبال و حمایت می کنیم.

آگازاده تاکید کرد: تفاهم نامه های زیادی رد و بدل شده است و من از معاون وزیر برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی می خواهم هرچه سریعتر اقدام کند تا در همه زمینه ها اقدامات عملی برای توسعه شهری داشته باشیم.

شهردار ارومیه با تشکر از کارکنان سازمان ICT شهرداری خاطرنشان کرد: در صورت اعطای خداوند ، اعتمادی که از نظر عمومی شهرداری خدشه دار شد با تلاش گرانقدر شما و من به شهرداری ارومیه احیا می شود. بنده.

به آنها آموزش داده می شود که نقشه ای تهیه کنند و به صورت الکترونیکی پروانه ساخت صادر کنند

رئیس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری ارومیه به عنوان آخرین سخنران این مراسم در سخنان خود گفت: در شش ماه دوم و در مرحله دوم ارائه خدمات شخصی در شهرداری ها ، همچنین در نظر داریم نقشه را سفارش دهیم فرم الکترونیکی را در دسترس شهروندان قرار دهید.

وی افزود: بر اساس آمار از زمان عملیاتی شدن سیستم شهروندی 4661 درخواست در یک و 5 منطقه شهرداری انجام شده است و از آنجا که هر تحقیق حداقل به سه بازدید از شهرداری نیاز دارد ، می بینیم که پیشرفت های خوبی در زمینه رفاه انسان ها انجام شده است. و کاهش مراجعات برداشته شده است.

به گفته جسرا اسدپور ، ارومیه یکی از اولین شهرهای کشور است که در مورد اجرای کامل سیستم شهروندی بحث کرده است.

46

دکمه بازگشت به بالا