استان ها

شمار جانباختگان از کرونا در فارس به ۶۵۸۸ نفر رسید

تیتر اول / فارس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: 9 نفر در روز گذشته بر اثر بیماری عروق کرونا قلب جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان در فارس در فووس به 6588 نفر رسید.

عبدالرسول همتی با دعوت از مردم برای تزریق واکسن کرونا در جمعه دوم مهرماه ، آخرین آمار مربوط به ویروس کرونا در فارس را اعلام کرد و گفت: از ابتدای بیماری تاکنون یک میلیون و 330 هزار و 920 آزمایش تشخیص مولکولی در آزمایشگاه های استان انجام شده است. بیماران.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: به طور مشابه ، از زمان شروع طرح شهید حاج قاسم سلیمانی 183 هزار و 389 آزمایش سریع انجام شده است که از این تعداد 40 هزار و 560 بیمار مثبت شناسایی شده اند.

همتی تصریح کرد: در مجموع 440 هزار و 256 بیمار مبتلا به کووید 19 در استان فارس از ابتدا شناسایی شده اند.

وی همچنین به بستری شدن 264 بیمار جدید کرونری در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و با اشاره به اینکه تعداد کل بیماران مثبت و مشکوک با علائم در حال حاضر در بیمارستان های استان بستری هستند 2391 نفر بود ، افزود: 249 نفر از این بیماران به دلیل مراقبت های ویژه وخیم شده اند. فصل ها

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: 385،664 نفر از ابتدای سال بهبود یافته و از بیمارستان ها مرخص شده یا از خانه های خود جدا شده اند.

این واکسن مرگ ناشی از بیماری عروق کرونا قلب را کاهش می دهد

همتی گفت: آمارها نشان می دهد میزان مرگ و میر کرونا در افرادی که واکسن دریافت کرده اند بسیار پایین است و از کسانی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند خواست در اسرع وقت به نزدیکترین مرکز واکسیناسیون مراجعه کنند تا از چرخه انتقال ویروس جلوگیری شود. بودن.

معاون وزیر بهداشت ، درمان و علوم پزشکی شیراس با تاکید بر لزوم رعایت اقدامات بهداشتی در این بحران ، از مردم خواست ماسک بزنند ، از ملاقات خودداری کرده و حتی پس از دریافت واکسن ، فاصله فیزیکی خود را با دیگران حفظ کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا