بهترین های کسب و کارعمومی

شبکه اجتماعی تردز Threads راهی جدید برای ارتباط و اشتراک گذاری

شبکه اجتماعی تردز Threads اینستاگرام چیست؟

برای سالهای متمادی توییتر به عنوان قدرتمندترین ابزار ارتباط مستقیم افراد با یکدیگر، بحث و تبادل نظر آنها و تعامل و تقابل اندیشه ها و افکار مشابه و متضاد مطرح بود تا اینکه شرکت متا برای رقابت با توییتر تردز Threads را منتشر کرده است که یک برنامه جدید مبتنی بر متن است.

برای سالهای متمادی توییتر به عنوان قدرتمندترین ابزار ارتباط مستقیم افراد با یکدیگر، بحث و تبادل نظر آنها و تعامل و تقابل اندیشه ها و افکار مشابه و متضاد مطرح بود تا اینکه شرکت متا برای رقابت با توییتر تردز Threads را منتشر کرده است که یک برنامه جدید مبتنی بر متن است.

تردز یک پلت فرم بسیار شبیه توییتر می باشد و در حرکتی بسیار شجاعانه به دنبال این است که فعالان رقیب خود توییتر را جذب پلتفرم خود نماید. البته تردز یک برتری عمده نسبت به رقیب خود دارد و ان این است که کاربران به سادگی به حساب کاربری اینستاگرام خود ارتباط دارند و می توانند موضوعات خود را مستقیما به اینستاگرام خود منتقل نموده و به سادگی موارد خود را از تردز استوری نمایند. به طور خلاصه کاربران در تردز میتوانند با فعالیت در یک شبکه اجتماعی (تردز) همزمان موارد خود را در شبکه اجتماعی دوم(اینستاگرام) نیزمطرح نمایند.

تردز اینستاگرام چیست

Threads شبکه‌ی اجتماعی جدید وابسته‌به اینستاگرام است که در آن می‌توانید پست‌های متنی با حداکثر ۵۰۰ کاراکتر یا پست‌های حاوی عکس و ویدیو تا حداکثر پنج دقیقه را منتشر کنید، به پست‌های دیگران پاسخ دهید و پروفایل‌های موردعلاقه خود را دنبال کنید. هرچند این اپلیکیشن قرار است یک برنامه متن‌محور باشد اما مانند توییتر پست‌ها و ریپلای‌های تردز می‌توانند شامل قطعات کوتاه متن، لینک‌ها، عکس‌ها، ویدیوها یا ترکیبی از آن‌ها باشد.

تردز چگونه شکل‌ گرفت

همه چیز از جایی شروع شد که ایلان ماسک با توییتری‌ها سر ناسازگاری برداشت. اکتبر ۲۰۲۲، زمانی‌که ماسک، توییتر را تصاحب و تغییرات بحث‌برانگیز و محدودکننده‌ای را در سیاست‌های تعدیل محتوای این پلتفرم اعلام کرد، بسیاری از کاربران شروع به جستجوی سرویس‌های جایگزین کردند. تصمیمات عجیب ماسک سبب شد شبکه‌های اجتماعی میکروبلاگینگ زیادی مثل بلواسکای، ماستودون، Spill و … برای رقابت‌ با توییتر ظهور کنند؛ اما هیچ‌یک از آن‌ها نتوانستد شروعی به قدرتمندی تردز داشته باشد.

مد‌ت‌ها بود که متا با مالکیت فیسبوک، اینستاگرام و واتساپ، جای خالی پلتفرمی متن‌محور را احساس می‌کرد که به لطف آتش ایلان ماسک، جرقه‌ی اجرایی کردن ایده‌اش فراهم شد. نوامبر ۲۰۲۲ کارمندان متا بحث در مورد ایجاد برنامه‌ای جداگانه برای Instagram Notes را مطرح کردند: اپلیکیشن متن‌محوری که برای اینستاگرام ساخته شده باشد. این‌گونه بود که توسعه برنامه جدید (که در آینده Threads نام می‌گرفت) در ژانویه ۲۰۲۳ با نام رمز «P92» آغاز شد.

تردز برای افرادی که به دنبال ارتباط با همتایان خود در زمینه‌های مختلف هستند، فرصت‌های بیشماری فراهم می‌کند. شما می‌توانید در گروه‌ها و انجمن‌های تخصصی عضو شوید و در بحث‌ها شرکت کنید، نظرات خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از تجربیات آن‌ها بهره‌برداری کنید.

علاوه بر این، تردز به شما امکان می‌دهد محتوای خود را به صورت آزاد منتشر کنید. می‌توانید مطالب، تصاویر، ویدیوها و لینک‌های مربوط به علاقه‌مندی‌ها و تخصص‌های خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از بازخورد آن‌ها بهره‌برداری کنید.

در نهایت، تردز یک فرصت عالی برای ایجاد شبکه‌های حرفه‌ای است. می‌توانید با افرادی که در همان حوزه کاری شما فعالیت می‌کنند، ارتباط برقرار کنید و با همکاری و تبادل اطلاعات، فرصت‌های کسب و کار خود را گسترش دهید.

به طور خلاصه، تردز یک شبکه اجتماعی جدید و جذاب است که امکانات بسیاری را برای کاربران فراهم می‌کند. با عضویت در تردز، شما می‌توانید با همتایان خود در زمینه‌های مختلف ارتباط برقرار کنید، محتواهای خود را به اشتراک بگذارید و شبکه‌های حرفه‌ای را گسترش دهید.

با خرید فالوور threads در عرض چند دقیقه فالوور های خود در تردز اینستاگرام به صورت انبوه افزایش دهید. دانلود تردز عنوان یک اپلیکیشن هوشمند برای ارتباط آسان تر با کلوز فرندز در اینستاگرام می باشد

منبع: threads.com

دکمه بازگشت به بالا