استان ها

سه محصول از بنیانگذاران دانشگاه آزاد اسلامی در دولت آباد برای مبارزه با تاج رونمایی می شود

محمد باقری ، خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا ، درباره اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد برای مبارزه با تاج گفت: “

وی افزود: دستگاه تنفس ساده ، کوچک و مقرون به صرفه برای تولید اکسیژن برای بیماری عروق ویروس کرونا قلب و پمپ های الکترونیکی چشم. بیماری کرون “آنها طراحی شده اند.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد دانشگاه آزاد اسلامی درباره کرونا و دوران پس از تاج گفت:

باقری افزود: “بخش اول برنامه خاموش کردن تحقیقات و فناوری و تبدیل تهدید به فرصتی نبوده است. با توجه به تلاش هسته فناوری مرکز رشد دانشگاه ، سه محصول ایجاد شده است و به زودی رونمایی می شود.”

دانشگاهیان قدم بزرگی در جهش تولید با علم و فرهنگ برداشته اند

محمد باقری

وی با اشاره به تلاش پرسنل پزشکی ، پزشکان و پرستاران برای مقابله با بیماری ناشی از ویروس کاوید 19 گفت: دانشگاهیان از این تلاش خستگی ناپذیر و جهادی قدردانی می کنند و تمام تلاش خود را در جهت ارتقاء و حمایت از مراقبت های بهداشتی انجام می دهند. “

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دولت آباد با تقدیر از تلاش دانشجویان و اساتید بسیجی برای تأمین نیازها و ضروریات مردم مراقبت های بهداشتی و مقابله با ویروس از Quaid 19 قدردانی کرد.

باقری با اشاره به منوهای رهبر خردمند انقلاب در اوایل سال 1999 ، اظهار داشت: طی یک سال مزین به به اصطلاح جهش تولید و نیاز به تلاشهای فراوان از تولید کنندگان در صنایع مختلف ، دانشگاههایی که دارای ابزارهایی برای علم و عمل هستند می توانند با صنعت و فرهنگ و دانش را ایجاد می کند. “و ارائه آموزش مهارت های اضافی گامی بزرگ در جهش تولید خواهد بود.”

وی گفت: یکی از اقدامات و مشارکت های این واحد دانشگاهی در حمایت از مشاغل خانگی و حمایت از تیم های ضعیف در جامعه همکاری برای برگزاری جشنواره مشاغل خانگی بود که 99 دانش آموز و علاقه مندان می توانند تا 10 اردیبهشت پروژه های جدیدی را ارائه دهند. وی ادامه داد: “و آنها باید از نظر مالی در این جشنواره شرکت کنند و پس از آن باید در مراکز رشد و پیشرفت دانشگاه پذیرفته شوند و کار خود را در حوزه دانشجویان ادامه دهند و در نهایت باید مزایای مالی لازم را کسب کنند.”

انتهای پیام 4121/4062

دکمه بازگشت به بالا