ورزش و نشاط

سند راهبردهای محتوایی تولیدات رسانه‌ای حمایت از حیات جنین بررسی می‌شود

در نشستی تخصصی:

سند راهبردهای محتوایی تولیدات رسانه‌ای حمایت از حیات جنین بررسی می‌شود

نشست تخصصی «نقد و بررسی سند راهبردهای محتوایی تولیدات رسانه‌ای حمایت از حیات جنین» از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور و اندیشکده حریم حیات جنین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه پژوهش و دانش خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست تخصصی «نقد و بررسی سند راهبردهای محتوایی تولیدات رسانه‌ای حمایت از حیات جنین» از سوی پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات و با همکاری دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی کشور و اندیشکده حریم حیات جنین برگزار می‌شود.

در این نشست فاطمه نوری‌راد (پژوهشگر و دانش‌آموخته علوم ارتباطات)، انسیه کتابچی (معاون برنامه‌ریزی، پایش و ارزیابی عملکرد ستاد ملی جمعیت)، محمدرضا عبدالحمیدی (کارشناس رسانه) و حجت حاجی‌کاظم (مجری طرح و پژوهشگر اندیشکده حیات جنین) حضور دارند.

سند راهبردهای محتوایی تولیدات رسانه‌ای حمایت از حیات جنین بررسی می‌شود

این نشست دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ از ساعت ۱۵ تا ۱۷:۱۵ با دبیری علمی علی آقابابا (دانش‌آموخته دکتری جامعه‌شناسی) برگزار می‌شود.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا