جامعه

ساختمان ناایمن “آزاد”، تخلیه و پلمب می‌شود

پاساژ آزاد یکی از معروف ترین معابر منطقه سرای جمهوری به دلیل ناامنی و مشکلات عدیده سازه ای ساختمان تا 10 روز آینده تخلیه و پلمب می شود.

به گزارش تیتر اول، سیدمحمد موسوی شهردار منطقه 11 تهران گفت: طی مراحل قانونی، مراجع ذی صلاح تشخیص داده اند که وضعیت ساختمان آزاد به همین دلیل ناایمن و بحرانی است. جلسات متعددی با حضور مالک و نمایندگان شرکت برگزار کرده ایم. ضمناً در بازدید از راهرو اقلام خطرناک و تذکرات قانونی به مالک داده شد.

وی افزود: متأسفانه اخطارها اثر جدی داده نشد. در نتیجه جلسات زیادی با دادستان صورت گرفت و شهرداری موظف به رفع خطر شد.

موسوی با اشاره به اینکه نزدیک به صد کسبه در این ساختمان خالی کار می کنند و شهرداری نگران وضعیت اقتصادی این افراد است، اما نگرانی جدی تر، امنیت جان کسبه است، گفت: با توجه به شرایط بحرانی، این ساختمان به زودی تخلیه و پلمپ خواهد شد.”

شهردار منطقه 11 تهران در خصوص مکاتبه با سازمان های خدمات رسان در خصوص قطعی اتصالات آب، برق و گاز، گفت: گاز این ساختمان قطع شده و در روزهای آینده پس از قطعی آب و برق با شرکت با حضور نیروی انتظامی و کلانتری ساختمان تخلیه می شود شرکت تخلیه و پلمپ می شود.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از ساختمان آزاد معروف به دراکولا خطر تخلیه رفع می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا