جامعه

زنان قربانی اسیدپاشی مدل لباس شدند

برای نخستین بار مدیر مجتمع فرهنگی – تاریخی از انتخاب زنان قربانی حملات اسیدی به عنوان مدل لباس خبر داد.

به گزارش تیتر اول ، طراح لباس و مدیر مجتمع فرهنگی هنری ماهورا ، آمنه خادمی ، در مورد پوشیدن لباس مارک برای قربانیان حملات اسیدی برای اولین بار در ایران توضیح داد: افرادی در جامعه ما و در سراسر جهان وجود دارند که به دلیل اتفاقات مختلف زیبایی دارند. قربانیان حمله اسید از جمله گروه هایی هستند که پس از تجربه درد جسمی زیاد و نقص اندام بعد از تصادف ، با خطرات و رنجهای روحی بسیاری نیز روبرو می شوند؛ زیرا زیبایی مسئله مهمی برای همه افراد است. اما زنانی که به دلیل اختلافات روانشناختی خود از حملات اسید رنج می برند ، بیشتر از مردان مراقبت می کنند. شاید به همین دلیل است که زنانی که از حملات اسید رنج می برند ، کمی بیشتر از مردان رنج می برند. گفتنی نیست که انزوا و انزوا زنان قربانی حملات اسیدآمیز نسبت به مردان تهدیدآمیزتر است.

وی گفت: “ما ، گروه ماهورا ، قاطعانه اعتقاد داریم که مردان از نظر طبیعت زیبا هستند و تأکید می کنیم که هدیه زیبایی به طور خاص به زنان و تمام ترکیبات ذهنی و جسمی آنها سپرده می شود.” اینکه زنان حتی اگر چهره هایی داشته باشند که به دلیل اسپری اسید ترکیب قبلی خود را از دست داده اند زیبا هستند و می توانند به لباس هایی که ساعت ها در طراحی و دوختن آنها صرف کرده ایم ، طراوت و زیبایی را اضافه کنند.

خادمی که همچنین در ایران با عروسک های محلی کار می کند و چندین عروسک تاریخی را زنده کرده است ، گفت: “ما در تلاش هستیم تا ثابت کنیم که زیبایی زنان محدود به اشکال با ترکیب های منظم و آرایش های مدرن نیست ؛ به همین دلیل ، و ما توانستیم نظر مثبت این زنان را به خود جلب کنیم و از آنها به عنوان یک مدل استفاده کنیم و از لباسهای دوخته شده توسط این گروه استفاده کنیم و زیبایی آنها را به نمایش بگذاریم و ثابت کنیم که زنان می توانند در هر شرایطی دنیا و محیط اطراف خود را زیباتر کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا