بین الملل

روسیه سفر پامپئو به بلندی‌های جولان را تحریک آمیز خواند

نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل به سفر وزیر خارجه آمریکا به بلندی های جولان پاسخ داد.

اسپوتنیک به نقل از واسیلی نبنزی ، نماینده دائمی روسیه در شورای امنیت سازمان ملل اظهار داشت که کشور وی سفر وزیر خارجه ایالات متحده مایک پمپئو به بلندی های جولان را تحریک آمیز می داند.

نبنز گفت: “ما همچنان از حفظ وحدت سوریه ، احترام به حاکمیت و تمامیت ارضی آن حمایت می کنیم.” ما می خواهیم طرح تقسیم کشورها و طولانی شدن درگیری را کنار بگذاریم.

نماینده دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل افزود که این (به درخواست دولت روسیه) شامل مناطق شرقی و غربی سوریه از جمله بلندی های اشغالی جولان است که از نظر یک مقام ارشد آمریکایی تحریک محسوب می شود.

به گفته وی ، مسکو به شدت نگران روندهای در حال انجام در سرزمین سوریه است ، جایی که حضور غیرقانونی ارتش آمریکا ادامه دارد.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد گفته است که روسیه در پاسخ به درخواست غربی ها برای آتش بس به جنگ با تروریست ها در سوریه ادامه خواهد داد.

نماینده دائمی روسیه در شورای امنیت سازمان ملل گفت روسیه علیرغم درخواست غربی ها برای آتش بس به جنگ با تروریست ها در سوریه ادامه خواهد داد.

وی گفت: “علیرغم تلاش نمایندگان غربی برای محافظت از شبه نظامیان با درخواست آتش بس ، اقدامات ضد تروریسم ادامه خواهد یافت. ما به تروریست ها اجازه نخواهیم داد مارك خود را تغییر دهند.”

وی خاطرنشان کرد که برخی از کشورهای غربی اطلاعاتی در مورد بودجه های کلان در مورد اقدامات حامیان رسانه ای در مورد سرنگونی دولت قانونی سوریه منتشر کرده اند.

وی گفت: همه ما این فیلم های ترسناک و غیرانسانی را دیده ایم که ظاهراً با پول اسپانسرهای خارجی ساخته شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا