ورزش و نشاط

دوره آموزشی «فرصت های سرمایه گذاری شهری» در الوند برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از قزوین؛ به نقل از روابط عمومی شهرداری الوند، اولین دوره آموزشی تخصصی فرصت های سرمایه گذاری شهری ویژه مدیران شهرداری الوند برگزار شد.

در این جلسه روش های نوین سرمایه گذاری با حضور دکتر ندیمی بنیانگذار اولین مدرسه سرمایه گذاری شهری در ایران آموزش داده شد.

ترسیم نقشه راه شهرداری، تبیین ظرفیت های صنعت گردشگری، اهمیت دستیابی به شهر هوشمند، برندسازی در حوزه مدیریت شهری، الزامات زیست محیطی و راهکارهای تحقق منابع پایدار درآمدی مدیریت شهری از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و گفت و گو قرار گرفت.

دوره آموزشی «فرصت های سرمایه گذاری شهری» در الوند برگزار شد

همچنین در ادامه ندیمی با همراهی مهندس خلج طایفه شهردار الوند، ابوالحسن شیرمحمدی رییس شورای اسلامی و خلیل پور، شالی و امجدیان از اعضای شورای اسلامی شهر الوند، کریمی مدیرعامل شرکت شهر صنعتی البرز و جمعی از سرمایه گذاران حوزه مسکن شهر الوند از ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری الوند بازدید کردند.

در جریان این بازدید شهردار و اعضای شورا ضمن ارائه گزارشی از ویژگی های شاخص شهر الوند، اقدامات انجام شده و برنامه های در دست اجرای مدیریت شهری در حوزه سرمایه گذاری را بازگو کردند.

انتهای پیام

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا