عمومی

دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی در لرستان ایجاد می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، فرهاد نامداری امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه پارک علم و فناوری لرستان و مرکز تحقیقاتی کشاورزی استان با هدف تجمیع کردن فعالیت‌های فناورانه در استان زیر نظر این پارک، موضوع راه اندازی دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی لرستان، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

وی گفت: با توجه با اینکه استان لرستان یکی از قطب‌های کشاورزی و گیاهان دارویی در کشور است، احداث دهکده فناوری و نوآوری کشاورزی در استان امری ضروری است و به همین منظور پارک لرستان آمادگی خود را برای همکاری برای احداث این مجموعه اعلام می‌کند.

رئیس پارک علم و فناوری لرستان، افزود: هدف پارک ایجاد بستری مناسب برای توسعه علم و فناوری در استان و کمک به رونق تولید، بالا بردن ظرفیت اشتغال و افزایش ثروت از طریق توسعه اقتصاد مبتنی بر فناوری و نوآوری است.

کریم قربانی رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی استان نیز با اشاره به ظرفیت‌های بالای لرستان در حوزه کشاورزی و دامپروری، اظهار داشت: با احداث این مجموعه شرایط جذب تخصصی ایده‌ها در زمینه مورد نظر ایجاد می‌شود و در پی آن روند کشاورزی استان به سمت مدرنیته شدن پیش خواهد رفت که این موضوع کمک بسزایی به ایجاد اشتغال و ثروت در لرستان می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا