حوادث

دستگیری اعضای یک باند مخوف سرقت مسلحانه در البرز

آفتاب‌‌نیوز :

سردار حمید هداوند روز یکشنبه ۲۰ خرداد گفت: در این راستا در پی وقوع یک فقره سرقت مسلحانه در اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه  شهرستان ساوجبلاغ پرونده جهت رسیدگی به اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی مرکز استان ارجاع که با به کارگیری اقدامات فنی و پلیسی و تلاش‌های شبانه روزی  نهایتاً اعضاء یک باند مخوف سرقت در شهر جدید مهستان شناسایی و در چندین عملیات همزمان که بیش از ۱۰ ساعت به طول انجامید، تعداد پنج نفر از اعضاء باند در مخفیگاه خود دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: در بازرسی از منازل وخودرو های متهمان تعداد دو قبضه سلاح غیرمجاز، ۹۶ تیر جنگی، و چندین جفت پلاک مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه از مخفیگاه مهتمان ۹ دستگاه خودروی سرقتی که سارقان ارکان اصلی آنها را مخدوش کرده بودند نیز کشف و توقیف شد، اظهار کرد: در ادامه تحقیقات متهمان ضمن اعتراف به سرقت مسلحانه، معترف به سرقت‌های دیگری از جمله سرقت خودرو در استان‌های البرز، تهران و قزوین شدند.

سردار هداوند در خصوص شیوه و شگرد سارقان گفت: سارقان با استفاده از خودروهای سرقتی و نصب پلاک مخدوش بر روی آن، پس از انتخاب سوژه‌های خود با استفاده از سلاح ضمن تهدید اقدام به سرقت از آنها می‌کردند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: از همشهریان عزیز خواستاریم با گزارش هرگونه موارد مشکوک و ارتباط تلفنی با شماره ۱۱۰ یاری رسان ما در برقراری نظم و امنیت باشند و همواره موضوعات پیشگیرانه در سرقت را رعایت کرده و توصیه های پلیس در این خصوص را جدی بگیرند.

 سردار هداوند در پایان خاطرنشان کرد: برابر دستور بازپرس شعبه ۴ دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان ساوجبلاغ تصاویر بدون پوشش چهار نفر از اعضای این باند منتشر می‌شود تا چنانچه شهروندان توسط این افراد مورد سرقت و تهدید قرار گرفته باشند، برای شکایت و تشکیل پرونده به پلیس آگاهی استان البرز واقع در کرج- میدان طالقانی بلوار تعاون ساختمان پلیس آگاهی مراجعه کنند.

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا