استان ها

دانشگاه آزاد اسلامی البرز 2000 ماسک به بیمارستان کرج اهدا می کند


محمدحسن برهانی فر در مصاحبه با خبرگزاری آنا در کرج ، با اشاره به تلاش مسئولان ، معلمان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد البرز در مبارزه با بیماری همه گیر ، اظهار داشت: برای کمک به مشارکت فرهنگی سازمان در این مبارزه. Coronavirus “و با همکاری معاون فرهنگی دانشجویی و دانشکده دانشگاه ، 2 هزار ماسک پنبه ای با کیفیت در بیمارستان کرج توزیع و توزیع می شود.”

ماسک پنبه

وی با بررسی سایر برنامه های دانشگاه در زمینه مشارکت در سلامت کرج و حمایت از سلامت شهروندان و هموطنان ، گفت: این برنامه ها در مرحله اول با حضور اساتید دانشگاه اسلامی کرجاد ، دانشگاه اسلامی اجرا شد. “این به خواست خدا است که در این امر شرکت کند.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی البرز و شعبه کرج با برجسته کردن این دانشگاه در این برهه حساس با انجام فعالیت های فرهنگی و بهداشتی ، ابراز امیدواری کرد که با همکاری و تلاش همه اقشار جامعه ، به زودی شاهد ناپدید شدن HIV 19 در کشور باشیم. بخشی از جهان.

انتهای پیام 4121/4062


کلیه محتوای این سایت توسط پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت کلیه محتوای این سایت بر عهده منابع خبری بوده و سامانه آنلاین تیتر اول هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا