استان ها

جزئیات تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و سازمان زمین‌شناسی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از مشهد، دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به منظور مشارکت، تبادل نظر و بهره مندی از خدمات متقابل علمی، پژوهشی و فنی، تجربه در توسعه زمین شناسی و زمین شناسی تفاهم نامه همکاری با سازمان زمین شناسی کشور امضا کرد. اکتشافات معدنی با سازمان تحقیقات زمین شناسی و معدنی. این تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی به نمایندگی محسن مرادی رئیس این دانشگاه و علیرضا شهیدی رئیس این سازمان به مدت پنج سال به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه، سازمان زمین شناسی و تحقیقات معدنی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی در اجرای طرح های تحقیقاتی و کاربردی مشترک، بهره مندی متقابل از توان علمی، آموزشی و پژوهشی یکدیگر، استفاده بهینه از امکانات آزمایشگاهی طرفین و … تجهیزات مطابق با اجرای برنامه ها و پروژه های علم زمین و تحقیقات با هم کار می کنند.

پژوهشی و کاربردی در پروژه های تحقیقاتی در حوزه معدن و زمین شناسی بنا به درخواست سازمان با اولویت پژوهش های یکپارچه موثر شبکه دانشگاه آزاد اسلامی (سامانه نظارت دانشگاهی)، ایجاد بستر مناسب برای بهره گیری از فرصت ها و ظرفیت های پایگاه دانش پارک علم و فناوری، مراکز و بنگاه های نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی مطابق با فعالیت های پژوهشی کاربردی، همکاری مشترک با دانشگاه در زمینه پروژه ها و پشتیبانی علمی از پایان نامه های کارشناسی ارشد در موضوعات مرتبط با فعالیت های سازمان. برای همکاری در این تفاهم نامه.

انتهای پیام/4078/4121/

دکمه بازگشت به بالا