جامعه

حفاران غیرمجاز ناکام ماندند – تیتر اول

فرمانده یگان دفاعی وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: به دلیل هوشیاری یگان حفاظت استان اصفهان ، حفاری های غیرقانونی در نجف آباد انجام نشد.

به گزارش تیتر اول در توضیح این خبر ، سردار امیر رحمت الهی اظهار داشت: براساس گزارشی از حفاری های غیرمجاز در خانه ای در نجف آباد ، مأمورین یگان بلافاصله پس از هماهنگی با پلیس شهر به محل مورد نظر رفته و چندین کاوش عمیق را مشاهده کردند. تونل های بسیار بلند و با طول 8 متر و همچنین وجود 8 عامل حفاری برای انجام تحقیقات اولیه.

وی اضافه کرد: “در هنگام توقیف ابزارهای حفاری از جمله وانت برقی ، موتور برقی ، تبر و سنگ فرز ، مأموران با مقاومت متهم روبرو شدند. متخلفان با سلاح سرد به پلیس و یگان دفاعی حمله کردند و دو افسر پلیس را مجروح کردند.” و بلوک حفاظتی از پشت درب منازل خارج می شود.

فرمانده یگان دفاعی وزارت میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری اظهار داشت: با هماهنگی اعزام رئیس پلیس منطقه و واحد امدادی ، همه 8 مورد حفاری در محاصره ، دستگیری قرار گرفتند و با هماهنگی قوه قضاییه ، آنلاین و کلیه ابزارهای حفاری مصادره شد. متهمان برای محاکمه به مراجع ذیصلاح معرفی شدند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا