ورزش و نشاط

حضور ۶ تیم داخلی وخارجی در کشتی بین‌المللی جام موحد قطعی شد

تیتر اول/مازندران دبیرهیات کشتی مازندران، از حضور کشتی گیران سه کشور خارجی و کشتی گیران ۳ تیم داخلی در دومین دوره مسابقات کشتی آزاد جام عبدالله موحد درشهرستان بابلسر خبر داد.

غلامرضا نوری زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تیتر اول گفت: تاکنون حضور تیم های ارمنستان، گرجستان و قزاقستان سه تیم خارجی هستند که برای‌ شرکت در دومین دوره این مسابقات در بابلسر آمادگی قطعی خودشان را اعلام کردند.

وی افزود: تیم منتخب مازندران، تیم بابلسر و نفرات اول تا پنجم مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی کشور در قالب چند تیم در این مسابقات با هم رقابت خواهند کرد.

دبیرهیات کشتی مازندران ادامه داد: دومین دوره مسابقات کشتی آزاد نوجوان جام عبدالله موحد یادواره ۱۰هزار و ۴۰۰ شهید مازندران و یادبود آیت الله عباسعلی سلیمانی روزهای ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه در سالن ورزشی سرداران شهید نوبخت در بابلسر برگزار می شود.

حضور ۶ تیم داخلی وخارجی در کشتی بین‌المللی جام موحد قطعی شد

نوری زاده اضافه کرد: کشتی گیران خارجی شرکت کننده و تیم های داخلی به تدریج از روز سه شنبه ۱۹ اردیبهشت وارد شهرستان بابلسر و محل اسکان تعیین شده در این شهرستان خواهند شد و عصر سه شنبه نیز وزن کشی در محل برگزاری مسابقات انجام خواهد شد.

وی یادآورشد: دومین دوره این مسابقات در ۱۰ وزن برگزار می شود که کشتی گیران پنج وزن نخست در روز چهارشنبه و پنج وزن دوم نیز روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش تیتر اول، نخستین دوره رقابت‌های بین‌المللی کشتی آزاد جام عبدالله موحد، روزهای بیستم و بیست‌ویکم اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ در شهرستان آمل برگزار شد.

در پایان این مسابقات که  ۱۷۶ کشتی گیر از کشورهای ارمنستان و تاجیکستان به همراه سه تیم در قالب تیم ملی ایران در سنی نوجوانان در سالن ورزشی پیامبر اعظم آمل برگزار شده بود، تیم ایران با ۹ مدال طلا و یک مدال نقره و ۲۴۵ امتیاز به عنوان قهرمانی دست یافت، تیم ارمنستان با یک مدال طلا، یک مدال نقره و یک مدال برنز و ۷۶ امتیاز دوم شد و تیم تاجیکستان نیز با یک عنوان پنجمی به مقام سوم رسید. عبدالله موحد دارنده ۶ مدال طلای کشتی آزاد  المپیک و جهان و اسطوره های کشتی مازندران وشهرستان بابلسر است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا