استان ها

ثبت نام طرح بهینه‌سازی موتورخانه‌ها در آذربایجان غربی به ۱۴۶۲ مشترک رسید

تیتر اول / آذربایجان غربی مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: تعداد مشترکین ثبت نام شده در طرح بهینه سازی موتورخانه ملی استان ما به 1462 مشترک رسیده است.

علیرضا شیخ با اشاره به اینکه از نظر جمعیت استان و تعداد مشترکان و طبق ارقام ، آذربایجان غربی یکی از استانهایی است که بالاترین طرح ملی ثبت شده برای بهینه سازی مصرف مسکونی را دارد ، گفت: اقداماتی مانند هدف قرار دادن مشترکان انجام می شود. این طرح و توزیع رساله ها ، تبلیغات شهری و پیامکی به این گروه از مشترکان ، آنها را به ثبت نام در این طرح ملی و رایگان تشویق می کنیم.

وی با بیان اینکه تاکنون 1462 مشترک گاز آذربایجان غربی در این پروژه ثبت نام کرده اند ، افزود: تعداد اپراتورهای ثبت شده در این طرح 332 اپراتور بود که از این تعداد 75 اپراتور فعال هستند.

به گفته وی ، توافقنامه بهینه سازی تاکنون برای 147 موتورخانه منعقد شده است.

شیخ با اشاره به وجود 17 هزار و 600 خانه و مسکن تجاری در آذربایجان غربی ، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز آذربایجان غربی گفت: پیش بینی می شود این پروژه موتورخانه های پرمصرف را به ثبت برساند.

مدیر عامل شرکت گاز آذربایجان غربی با بیان اینکه مشترکین پرمصرف در این طرح گنجانده شده اند گفت: مشترکانی که دارای کمپر با متوسط ​​مصرف سالانه گاز بیش از 2500 متر مکعب در سال های 1996 و 1997 هستند می توانند در این طرح ثبت نام کنند و شامل تخصیص کمک هزینه برای موتورخانه آنها را به صورت رایگان بهینه کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا