تفاوت ماشین لباسشویی بوش سری 6 و 8

اگر به دنبال خرید ماشین لباسشویی بوش سری 6 یا 8 هستید، باید ویژگی های آن را بشناسید و تفاوت مدل ها را درک کنید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. پنج سری ماشین لباسشویی بوش وجود دارد: 2، 4، 6، 8 و هوم پروفشنال. در پایدار سرویس ماشین لباسشویی های سری 6 و 8 بوش را با هم مقایسه می کنیم.

تفاوت ماشین لباسشویی بوش سری 6 و 8

ماشین لباسشویی سری 6 بوش در ترکیه و آلمان تولید می شود اما ماشین لباسشویی سری 8 بوش فقط در آلمان تولید می شود. همانطور که در مقاله ماشین لباسشویی بوش ترکی یا آلمانی اشاره شد، ماشین لباسشویی بوش آلمانی دارای دستگاه های بیشتری است. به طور کلی تمامی ماشین های لباسشویی بوش از کیفیت یکسانی برخوردارند و تفاوت آن معمولا در تجهیزات آن است.

ظرفیت ماشین لباسشویی بوش سری 6 و 8

ماشین لباسشویی بوش سری 6 در ظرفیت های 7، 8، 9 کیلوگرم تولید می شود. اما ماشین لباسشویی بوش سری 8 در ظرفیت های 8، 9، 10 کیلوگرم تولید می شود. برای خانواده ای با جمعیت کمتر، ماشین لباسشویی 7 کیلویی سری 6 مناسب تر است، در سری 8 ظرفیت ماشین لباسشویی بیشتر است.
برای تعمیر لباسشویی بوش در تهران با ما تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی بوش سری 6 و 8

سرعت چرخش ماشین لباسشویی سری 6 بوش 1400 دور در دقیقه است در حالی که در ماشین لباسشویی سری 8 سرعت آن 1600 دور در دقیقه است. بنابراین ماشین لباسشویی بوش سری 8 سرعت شستشو و خشک شدن بسیار بالایی دارد که نسبت به سری 6 مزیت قابل توجهی دارد.

موتورهای سری 6 و 8 ماشین لباسشویی درایوهای سازگار با محیط زیست هستند که صدای ماشین لباسشویی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهند. علاوه بر این واشرها ضد لرزش هستند، بنابراین در هر زمانی از شبانه روز به راحتی باز می شوند بدون اینکه مزاحمتی برای شما ایجاد کنند.

ماشین لباسشویی بوش سری 6 و 8

تمامی ماشین های لباسشویی بوش 6 و 8 مجهز به سیستم کامل Vario هستند که باعث صرفه جویی در مصرف آب و برق می شود. در هر دو مدل، پنل آنها مکانیکی و لمسی است (برنامه ها به صورت مکانیکی روی پیچ مرکزی انتخاب می شوند و سایر عملکردها روی صفحه لمسی هستند).

برنامه شستشوی سری 6 بوش

برنامه پیش شستشو یا شستشوی اضافی

امکان به تعویق انداختن شستشو

سریع بشویید

سیستم ضد نشتی

فناوری iOS

حفاظت از آب

آب و مواد شوینده را با توجه به مقدار لباس تنظیم کنید

شارژ کنید

برنامه لباسشویی سری 8 بوش

برنامه پیش شستشو یا برنامه شستشوی اضافی

قابلیت تاخیر در شستشو

شستشوی سریع

سیستم ضد نشت

فناوری iOS

صرفه جویی در مصرف آب

تنظیم آب و مواد شوینده بسته به مقدار لباس

به وای فای وصل شوید

به تلفن هوشمند متصل شوید و برنامه شستشو را روی تلفن همراه تنظیم کنید

بارگذاری مجدد

دکمه بازگشت به بالا