عمومی

تحول اساسی در حوزه بیمار محوری و ارتقای خدمات سلامت در بیمارستان کیش

سرپرست جدید بیمارستان کیش گفت: ساکنان جزیره کیش شاهد تغییرات و تحول اساسی در حوزه بیمار محوری و ارتقای کیفیت خدمات سلامت در بیمارستان جزیره کیش خواهند بود.

تغییرات و تحول اساسی در حوزه بیمار محوری و ارتقای خدمات سلامت در کیشبه گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، امید براتی در گفتگوی خبر سیمای کیش با اشاره به ۳۹ پزشک متخصص و عمومی مقیم در کیش، گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های بیمارستان کیش تشویق پزشکان برای مقیم شدن در جزیره کیش است.

وی خاطرنشان کرد: براساس هماهنگی با رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان و مدیرکل درمان غیر مستقیم تامین اجتماعی هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

براتی با اشاره به اینکه ۵ درصد جمعیت ساکن در جزیره کیش مبتلا به دیابت است، خاطرنشان کرد: بیماران مزمن و صعب العلاج با مراجعه به بیمارستان کیش ما را در تکمیل بانک اطلاعاتی بیماران جزیره کیش کمک کنند.

سرپرست جدید بیمارستان کیش گفت: ان شالله به زودی دارو‌های مورد نیاز بیماران در اختیار بیمارستان کیش قرار داده شود بیماران براحتی بتوانند داروی مورد نیاز خود را تهیه کنند.

امید براتی با اشاره به آماده سازی دستگاه ام آر آی MRI افزود: ساکنان جزیره کیش شاهد تغییرات و تحول اساسی در حوزه بیمار محوری و ارتقای کیفیت خدمات سلامت در جزیره کیش خواهند بود.

سرپرست جدید بیمارستان کیش گفت: در حال حاضر تمامی تجهیزات لازم برای ارائه خدمات سلامت در بیمارستان کیش موجود است.

امید براتی افزود: خدمات سی تی اسکن، سی تی آنژیو و ام آر آی MRI در بیمارستان کیش ارائه می‌شود.

وی افزود: بخش خصوصی برای استقرار خدمات ماموگرافی در بیمارستان کیش اعلام آمادگی کرده است.

سرپرست جدید بیمارستان کیش با اشاره به اینکه برخی خدمات در حوزه جراحی قلب و خدمات گوارشی نیاز به تجهیزات تخصصی دارد، گفت: امیدواریم براساس برنامه ریزی خدمات سلامت در حوزه‌های مختلف را ارتقا دهیم.

امید براتی خاطرنشان با اشاره به اقشار محروم در جزیره کیش و فاقد بیمه در کیش، گفت: براساس دعوت انبوه سازان و سرمایه گذاران کیش درصدد تشکیل مجمع خیرین سلامت در بیمارستان کیش برای حمایت از اقشار محروم هستیم.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۶۵ درصد بیمه شدگان در جزیره کیش از بیمه تامین اجتماعی هستند، افزود: با پیگیری‌های انجام شده و حمایت‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به زودی بیش از ۹۰ درصد هزینه‌های افراد تحت پوشش تامین اجتماعی از سوی بیمه پرداخت خواهد شد.

امید براتی خاطرنشان کرد: امیدواریم این اقدام به زودی به نتیجه برسد و بیمه شدگان تامین اجتماعی بتوانند از خدمات بیمه‌ای استفاده کنند.

سرپرست جدید بیمارستان کیش با اشاره به برنامه ریزی برای حل مشکل کادر درمان در بیمارستان کیش گفت: به زودی مشکل کادر درمان در بیمارستان کیش برطرف خواهد شد.

امید براتی گفت: برخی نقد‌ها در خصوص استانداردسازی بیمارستان کیش وارد است و در تلاش هستیم با برنامه ریزی نواقص بخش‌های بیمارستان کیش برطرف شود.

دکمه بازگشت به بالا