بهترین های کسب و کارعمومی

بهترین چادر مسافرتی ضد آب

اگر اهل رفتن به سفر هستید. حتما به دنبال خرید چادر مسافرتی ضدآب و سرما با کیفیت از برندهای برتر ایرانی و یا خارجی هم هستید. اما برای خرید چادر مسافرتی حرفه ای ابتدا باید انواع مدل چادر مسافرتی را بشناسید که ما در پست قبلی راهنمای جامع خرید بهترین چادر مسافرتی را بیان کردیم. در این مقاله قصد داریم به بررسی کیفیت بهترین چادر مسافرتی ضد آب و سرما بپردازیم. تا بهترین چادر مسافرتی ایده ال را از برندهای برتر ایرانی و خارجی برای سفرهای خود انتخاب کنید.

انواع چادر مسافرتی

آیا می دانید چادرهای مسافرتی تنها به همان چادرهای ساده که اغلب اوقات کنار پارک‌ها میبینید محدود نیستند؟ چادرهای مسافرت در مکان‌های مختلف آب و هوایی مورد استفاده قرار میگیرند. بنابراین تولید کنندگان این محصولات را با توجه به شرایط آب و هوایی در انواع چادر مسافرتی ضد آب و معمولی تولید و به بازار عرضه کرده‌اند. که نمونه آیی آین چادرهای مسافرتی شامل:

  1. چادر مسافرتی اتوماتیک
  2. چادر مسافرتی فنری
  3. چادر مسافرتی عصایی
  4. چادر مسافرتی تونلی

بهترین چادر مسافرتی ضد آب و سرما

چادر مسافرتی اتوماتیک در چند نوع مختلف با جنس‌های متفاوتی مثل برزنت، نایلون، پلی استر تولید می‌شوند. که با توجه به نوع جنس مختلف می‌توانند در شرایط آب و هوایی متفاوتی استفاده قرار بگیرند. یکی از ویژگی‌های برای خرید چادر مسافرتی برای مناطق مختلف جوی ضد آب و سرما بودن چادرمسافرتی است. که به راحتی از نفوذ هوای سرد و یا گرم به داخل چادر جلوگیری کند.

برای خرید چادر ضد آب و سرما باید ابتدا با شناخت بیشتر انواع چادر مسافرتی و نوع جنس مختلف مطمعنا میتوانید از بین تنوع بالای این محصولات چادر مسافرتی ایده آل را انتخاب کنید. ( پیشنهاد می‌کنیم ابتدا مقاله را مطالعه کنیدو مدل‌های معرفی شده این پست را نیز بررسی کنید.)

بهترین مارک چادر مسافرتی

قطعا برای خرید هر محصول شناخت برندهای برتر تولید کننده میتواند کمک شایانی برای خرید باکیفیت‌ترین محصول باشد. بهترین برندهای سازنده چادر مسافرتی برندهایی نظیر پکینو، اف ای تی، کچوا، اپکس، کلمن، رومادون، سایانا….را میتوان معرفی کرد.

اگر شما هم برای سفر به دنبال اقامتگاه هستید. می‌توانید به طور آنلاین مناسب‌ترین اقامتگاه مورد نظرتان را از ببینید و پیدا کنید.

چادر مسافرتی ضخیم و ضد آب

نوع جنس چادر تاثیر بسزایی در کیفیت چادر دارد. و البته که جنس پارچه ضخیم دوام بیشتری در مقابل سرما و یا نور آفتاب دارد. چادرهای مسافرتی که از نوع دو پوست هستند، که معمولا در لایه‌های داخلی از پارچه‌های نخی و برای لایه بیرونی از پوشش ضد آفتاب استفاده شده بهترین نوع چادرهای مسافرتی هستند. چادرهای دولایه گزینه بسیار ایده آل برای سفر کوتاه یا چند روزه باشند.

چادر مسافرتی ارزان قیمت

برای خرید چادر مسافرتی بهتر است با در نظر گرفتن مواردی همچون کیفیت چادر، هزینه، ظرفیت مورد نیاز خود اقدام به خرید بهترین چادر مسافرتی ضد آب و سرما با قیمت مناسب و ارزان داشته باشید. ما در این قسمت برای سهولت خرید 20 مدل چادر مسافرتی از بهترین برندها را آماده کرده‌ایم که می‌توانید قیمت چادر مسافرتی ضد آب و سرما را بررسی و با توجه به موارد گفته شده مدل چادر مسافرتی مناسب را انتخاب کرده و با کلیک روی دکمه مشاهده قیمت و خرید محصول قیمت روز و مشخصات بیشتر آن را ببینید. چادر مسافرتی یکی از وسایل مهم و ضروری برای گردشگری در کوه و طبیعت است. با کمک این چادر می توانید مدتی را در قلب طبیعت سپری کنید. بعضی از مهمترین ویژگی‌ های چادرهای مسافرتی شامل مقاومت در برابر آب و باد، سبک بودن برای حمل و نصب آسان، کیفیت ساخت بالا برای مقابله با شرایط سخت چوی، تهویه مناسب در داخل چادر و محافظت در برابر حشرات و حیوانات است. اما از آنجا که هدف مسافرت، لذت بردن افراد از اوقات فراغت خود است، در هنگام خرید این محصول باید مواردی را در نظر گرفت، تا در پایان مناسب ترین نوع چادر را انتخاب و خریداری کنید.

آنچه در این مقاله می خوانید

 

چرا چادر مسافرتی یک وسیله ضروری در سفر محسوب می شود ؟

چادر مسافرتی یک وسیله ی ضروری برای مسافران است، که مثل خانه در آن زندگی می کنند. کسانی که عاشق سفر و پیاده روی هستند قطعاً همیشه یکی از این چادرها را در صندوق عقب ماشین خود دارند. اما باید به این نکته توجه داشته باشید، که برای خرید چادر مسافرتی، باید مواردی را در نظر داشته باشید. در ادامه برخی از عوامل مهم در این زمینه را بررسی می کنیم. همچنین استفاده از این چادرها در طبیعت برای محافظت از نوزادان و کودکان در برابر سرما، نیاز است.

در خرید یک چادر مسافرتی مناسب چه مواردی را رعایت کنیم ؟

معمولاً همه به صورت جمعی سفر می کنند، به همین دلیل می توانید ظرفیت چادر مسافرتی را انتخاب کنید. در هر صورت بهتر است همیشه چادری با ظرفیت بیشتر تهیه کنید. زیرا گاهی ممکن است با دوستان یا اقوام سفر کنید و به فضای بیشتری احتیاج داشته باشید. برای تعیین ظرفیت چادر، معمولاً فضای کف چادر در نظر گرفته می شود.

برای محافظت از حریم خصوصی، باید جنس چادر را مد نظر داشته باشید. دیواره ی اکثر چادرها معمولاً نازک است. به همین دلیل بهتر است به جنس و ضخامت چادر دقت کنید، که محفوظ باشد. در این راستا می توانید از نور چراغ قوه برای اندازه گیری ضخامت یا نازکی چادر، کمک بگیرید.

مدل های مختلف چادر مسافرتی، ویژگی های متفاوتی دارند. بعضی از مدل ها دارای میز و صندلی هستند. یا چادر های دیگر، میله نگهدارنده چادر دارند که گزینه خوبی است.

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب چادر مسافرتی، میله های نگهدارنده ی چادر است. هرچه جنس این میله ها بهتر باشد، کیفیت و ماندگاری چادر نیز بهتر است. این میله ها و لوازم جانبی، باید طوری طراحی شده باشند که در صورت نیاز به راحتی تعمیر یا تعویض شوند.

چادرهای کوهنوردی که از چادرهای حرفه ای به حساب می آیند، در مقایسه با چادرهای تفریحی مسافرتی، دارای ارتفاع مختلفی هستند. چادرهای تفریحی به امکانات زیادی احتیاج ندارند. اگر قد شما نرمال است، می توانید مدل هایی با قد حداقل صد و هفتاد سانتی متر تهیه کنید.

نحوه باز و بسته کردن چادر مسافرتی چگونه است ؟

چادرها به گونه ای ساخته شده اند که باز و بسته شدن آن ها به سهولت انجام می شود. معمولاً می توانیم چادر را، با جمع كردن چهار گوشه ی چادر روی یكدیگر، به صورت ضربدری، ببندیم.

در هنگام ، حتما باید چادر مسافرتی همراه خود داشته باشید. باید تا آنجا که ممکن است چادر وزن سبکی داشته باشد، تا بتوانید به راحتی آن را حمل کنید. وزن چادر و سایر اطلاعات، معمولاً روی بسته بندی قید می شود. معمولا داخل این چادرها یک انداخته می شود و سپس سایر وسایل سفر و پیک نیک قرار داده می شود.

ویدئویی از نحوه باز و بسته کردن چادر مسافرتی

نکات مهم و ضروری در هنگام خرید چادر مسافرتی

برخی از مدل های چادرهای مسافرتی به گونه ای طراحی شده اند، که معمولاً دارای پنجره های مختلف هستند. توجه به تعداد پنجره ها از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا باعث می شود هوا به راحتی جریان یابد. به این ترتیب باعث تهویه هوای داخل چادر می شود. البته برای جلوگیری از ورود حشرات، باید جلوی پنجره محافظ یا توری نصب شود.

چادر مسافرتی، باید تا حد امکان کوچک شود و فضای کمی را بگیرد. زیرا چادر معمولاً در صندوق عقب اتومبیل قرار می گیرد و بهتر است اندازه آن به گونه ای باشد، که به راحتی درون خودرو قرار بگیرد.

با توجه به موارد فوق می توانید متناسب با نیاز خود، مناسب ترین مدل چادرهای مسافرتی را انتخاب نمایید. در صورت نگهداری و استفاده صحیح از چادر، این محصول چندین سال شما را در سفرها، همراهی می کند.

خرید چادر مسافرتی دست دوم از دیوار یا شیپور نیز گزینه ای مقرون به صرفه ای است، اما ما آن را توصیه نمی کنیم. زیرا چادرها ممکن است به زودی کیفیت خود را از دست داده و پاره شوند.

برخی از مدل ها کیفیت بالایی دارند و در برابر باران، ضد آب بوده و همچنین ضد باد نیز هستند.

انواع چادر مسافرتی حرفه ای و خانوادگی مخصوص استفاده چند نفره یا تک نفره، باکیفیت در طرح های گوناگون در لیست زیر موجود است. براساس سلیقه و بودجه ی مورد نظر، می توانید بهترین و مناسب ترین چادر مسافرتی را از بین مدل های زیر انتخاب کنید.

در این پست برخی نکات ساده و کاربردی را در رابطه با راهنمای خرید چادر مسافرتی بیان کردیم. در ادامه لیستی از منتخب بهترین مدل های چادر مسافرتی در بازار ایران را برای شما آماده کرده ایم که هر کدام از کیفیت و قیمت ارزان و مناسبی برخوردار هستند. با کلیک روی تصاویر یا دکمه خرید، می توانید مشخصات کامل محصول را مشاهده کرده و انتخاب و خرید اینترنتی چادر مسافرتی را تکمیل و با خیالی راحت درب منزل تحویل بگیرید.

 

 

دکمه بازگشت به بالا