سلامت و تندرستی

تاثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو

ریزش مو یکی از رایج ترین مشکلاتی است که بسیاری از زنان و مردان در طول زندگی با آن روبرو هستند. یکی از ساده ترین راه های جلوگیری از ریزش مو ، حفظ سلامت پوست سر است که باعث تقویت فولیکول های مو می شود. فولیکول های مو یک چرخه رشد دارند که می تواند توسط هورمون ها ، داروها ، رژیم غذایی ، بیماری و بسیاری از عوامل دیگر تغییر کند.

مطالعات نشان می دهد که سلامت مو ، پوست سر و بافت زیرپوستی به تغذیه خوب و محصولات مراقبت از مو بستگی دارد ، که می تواند نقش مهمی در رشد مو ، ضخامت ساقه مو ، بقا و رشد طبیعی داشته باشد. عملکرد سلول را در لایه های پوست سر بهبود می بخشد و فولیکول های مو رشد مو را بهبود می بخشند.

تأثیر پوست سر بر کیفیت مو

پوست سر سالم و طبیعی با سطح PH طبیعی و ضخامت طبیعی اپیدرمی و پوستی رشد مو را بهبود می بخشد یا ریزش مو را کاهش می دهد. بنابراین ، برای سلامت مو بدون مشکلاتی مانند ریزش مو ، بهترین راه تقویت بستری است که در آن فولیکول های مو می توانند سالم رشد کرده و در برابر عوامل مضر مانند آلودگی ، استرس ، بیماری و … مقاومت کنند و از بین نرود. . این بستر ، پوست سر که لایه های مختلفی دارد ، هرچه بافت سلولی سالم تر و متعادل تر باشد ، بستر مناسب تری برای حفظ فولیکول های مو و رشد ساقه های موی سالم است.

علاوه بر تغذیه مناسب و حفظ سلامت بدن که به طور مستقیم بر سلامت پوست و مو تأثیر می گذارد ، استفاده از محصولاتی که برای این منظور طراحی شده اند باعث سلامت کامل مو و پوست سر می شود.

شامپو پاک کن با استفاده از فناوری بیوبستر ، مراقبت از پوست سر را شروع می کند و سلول های پوست سر را بازیابی و تقویت می کند ، موها را سالم تر و زیباتر می کند.

دکمه بازگشت به بالا