فرهنگ و هنر

تابستان در تابلوهای مشهور نقاشی + تصاویر

بسیاری از هنرمندان شناخته شده در طول تاریخ ستایشهای خود را در رپرتوار نقاشی های تابستانی به جا گذاشته اند که برخی از آنها را در این گزارش ارائه خواهیم داد.

به گزارش تیتر اول ، میوه های تابستان ، نور خورشید ، برداشت محصول و حضور در سواحل کار مشاهیر مانند مونه ، ون گوگ و آرچیمبولدو بوده است. بنابراین برخی از این نقاشی ها به تماشاگران حال و هوای تابستانی می بخشد.

در اینجا مجموعه ای از این آثار وجود دارد:

کلود مونه “بانوی با چتر”

مونه ، که به خلق نقاشی های غیرمعمول “نیلوفرها” مشهور است ، همسرش کمیل و پسرش را در یک روز باد تابستان به تصویر می کشد. ضربه های قلم موی قوی به مخاطب اجازه می دهد باد را در تصویر به خوبی احساس کند.

جورج سورا “یکشنبه بعد از ظهر در جزیره گرند جت”

نور در این نقاشی به خوبی نشان داده شده است. نورس نقاشی را به دو قسمت تقسیم کرده است. بخشی از نقاشی در نور غوطه ور است ، در حالی که قسمت دیگر برای کسانی است که به سایه و فضای خنک علاقه دارند. رنگ های این نقاشی نیز روشن به نظر می رسند. زیرا نقاش با استفاده از رنگ های متضاد نقاط کوچک را در کنار هم نقاشی کرده است.

“بندر کالیور” آندره دورن

این نقاشی نمایی از جنوب فرانسه در زیر آفتاب را به تصویر می کشد و یادآور روزهای تابستان تابستان است. هنری ماتیس و دورن مرتباً با یکدیگر نقاشی می کردند و تأثیر آنها در نقاشی یکدیگر در کارهایشان مشهود است. هر دو نقاش از رنگ های خالص و ضربه های سریع برس برای نقاشی استفاده می کردند. این ماتیس بود که دورنا را به نقاشی در کولیور دعوت کرد. زیرا در این مکان خورشید روشن بود و رنگها زنده بودند.

Wenogog “مزرعه گندم و مرغزار”

برداشت یکی از موضوعات رایج در نقاشی هایی است که برای به تصویر کشیدن زندگی روستایی طراحی شده است. ونوگوگ همچنین نقاشی بود که در به تصویر کشیدن زندگی روستایی بسیار تبحر داشت. وی یک هلندی بود که در محیط آفتابی جنوب فرانسه غوطه ور بود و با الهام از این فضا ، کارهای رنگارنگ بسیاری را خلق کرد.

“تابستان” فرانک وستون بنسون

این نقاشی رنگ روغن پویا توسط نقاش آمریکایی بنسون ساخته شده است. در این اثر ، بنسون همسر و دخترانش را به تصویر می کشد که آنها در سال 1909 بین چمن و گلهای سفید روی تپه ای چمباتمه می زدند.

جوزپه آرچیمبلدو “مجسمه تابستانی نشسته”

شاید مجبور شوید دوبار به این نقاشی نگاه کنید. بله ، این نقاشی مردی را نشان می دهد که از گل ، میوه و سبزیجات تابستانی ساخته شده است. این نقاشی رنگ روغن تنها اثری نیست که در آن آرچیمبلدو با استفاده از چندین عنصر مختلف ، یک چهره یا شکل کامل را به تصویر می کشد.

“سبد توت فرنگی وحشی” ژان باپتیست سیمون شاردن

در این نقاشی که بر اساس مضمون میوه های تابستانی ساخته شده است ، “شاردن” به گونه ای نقاشی کشیده است که اخیراً توت فرنگی یک لیوان آب سرد قابل درک را به تصویر کشیده است. سیدرو را “جادوگر بزرگ” می نامیدند و پروست مهارت او را در انیمیشن اشیا تحسین می كرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا