استان ها

تأکید بر راه‌اندازی بخش‌های «ام آر ای»، «رادیوتراپی» و «آنژیوگرافی» در بیمارستان امام سجاد(ع)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تبریز آنا ، علیرضا منادی سفیدان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از بخش های مختلف بیمارستان امام سجاد (ع) بازدید کرد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در بیمارستان عمره سجاد تبریز ، MRE ، دیالیز ، رادیوتراپی و آنژیوگرافی ، نیاز فوری به خدمات پزشکی برای مردم تبریز و منطقه را یادآور شد.

منادی سفیدان با اشاره به روز داروسازان که همزمان با سالروز تولد محمد زکریا رازی است ، اظهار داشت: رازی جز اولین افرادی بود که از دانش شیمی در پزشکی استفاده کرد بنابراین به او پدر خوانده شد. داروسازی و به آنها شیمی کاربردی گفته می شود.

شهریورارا همچنین به عنوان نماینده مردم تبریز ، آذرشاهرا و اسکو در مجلس شورای اسلامی ، به عنوان نماینده مردم تبریز ، آذرشاهرا و اسکو در مجلس شورای اسلامی ، از فرصتی مناسب برای به یاد آوردن و تجلیل از نقش مهم و اساسی جامعه داروسازی در چرخه سیستم مراقبت های بهداشتی بود.

وی با توجه به توانایی های علمی و اجرایی کادر آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز ، و ظرفیت زیاد بیمارستان امام سجاد ، خواستار ایجاد رشته دارویی در این دانشگاه شد.

انتهای پیام / 4078 /

دکمه بازگشت به بالا