استان ها

بی‌حجابی در ادارات استان وجود ندارد

تیتر اول/کهگیلویه و بویراحمد دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص استفاده از خودروهای دولتی در سطح استان تذکرات لازم داده شده است.

حجت‌الاسلام حمزه پیش‌قدم روز شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر، افزود: شعار این هفته امر به معروف و نهی از منکر، نهضت حسینی و جامعه متعالی تعریف شده است.

وی بر پیگیری تشکل‌های مردمی ستاد امر به معروف و نهی از منکر در سال جاری تاکید و اظهار کرد: جایگاه تشکل‌های مردمی مشخص شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد در خصوص تشکیل قرارگاه گشت ارشاد مدیران در راستای پیگیری مطالبات مقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که ستاد در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری پیگیری می‌کند از بین بردن فاصله طبقاتی و مبارزه با اشرافی‌گری است.

پیش‌قدم تصریح کرد: یکی از موارد استفاده ناصحیح از بیت‌المال در خودروهای اداری است که سهل‌انگاری زیادی صورت می‌گرفت که با این قضیه مقابله کردیم و نشست‌هایی هم در این راستا با دستگاه‌های مرتبط برگزار شد.

وی ادامه داد: یکی از منکرات در حوزه بیت‌المال همین موضوع استفاده از خودروهای دولتی است که با کارهای انجام شده به شدت در حال کاهش است‌.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از معضلات در ادارات عدم بهره‌وری صحیح از وقت است، هدر روی وقت مردم یک منکر است و این‌که برای انجام کار یک فرد امروز و فردا کنند که فرد متولی حضور ندارد که پذیرفتنی نیست و باید سایر کارمندان به کار مردم رسیدگی کنند تا معطل نشود.

پیش‌قدم با بیان این‌که در زمینه حجاب و عفاف رویکرد فرهنگی در نظر گرفته شود، تاکید کرد: یکی از هیات‌های عزاداری در مکان گردشکری اقدام به برپایی خیمه عزای امام حسین(ع) کرده و از این طریق برای مبارزه و مقابله با بی‌حجابی ورود کرده، لذا تنها با کار سلبی نمی‌شود امر به معروف و نهی از منکر کرد.

به گزارش تیتر اول، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به این‌که شیوه تذکر صحیح را دنبال می‌کنیم و کلاس‌های آموزشی برای نحوه تذکر خیرخواهانه آموزش داده شود، بیان کرد: بی‌حجابی در ادارات وجود ندارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا