بهترین های کسب و کارعمومی

بهترین هوش مصنوعی پارافریز متن کدام ابزار است؟

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می‌کند بدون دانلود نرم‌افزار بازنویسی متن رایگان، متن خود را با هوش مصنوعی بازنویسی و اصلاح کنید و این نرم‌افزار بازنویسی محتوا از طریق آنچه آنلاین و تحت وب است و اغلب ارائه می‌شود. زبان ها، به راحتی مطالب خود را بازنویسی کنید و پس از خرید رپورتاژ تبلیغات یا خرید بک لینک یا هر فرآیند مهم دیگری مانند کاهش تعداد تکراری در نگارش و تحقیق علمی از این محتوا استفاده کنید.

توجه داشته باشید که این ابزار محدود به فعالان سئو نیست و می توانید از آن برای مقاصد مختلف استفاده کنید، هر زمان که به متنی بدون کپی و منحصر به فرد نیاز داشتید، این ابزار فوق العاده به شما در ایجاد محتوای بازنویسی شده با ارائه هوش مصنوعی کمک می کند.

چند نوع بازنویسی محتوا وجود دارد؟

رونویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد و سه نوع کلی رونویسی را می توان در نظر گرفت.

بازنویسی متن توسط نیروی انسانی

در این حالت متن به صورت دستی یا توسط افرادی که در سایت تولید محتوا کار می کنند بازنویسی می شود. این سبک از بازنویسی معمولاً از کیفیت نسبتاً بالایی برخوردار است، بنابراین می توانید از خروجی این سبک از بازنویسی متن در لایه اصلی خود استفاده کنید یا آن را به عنوان محتوای مستقل در وب سایت خود منتشر کنید.

عیب این روش می تواند هزینه نسبتاً بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

ترجمه متن کلمه به کلمه با استفاده از هوش مصنوعی

این فرآیند اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این صورت به جای هر کلمه معنی کلمه گذاشته می شود و ترتیب کلمات مانند نسخه اصلی است. این ممکن است یکی از دلایل استایل باشد. بنابراین، کلمات کپی نمی شوند، بلکه معانی آنها به سادگی جایگزین و جایگزین می شوند.

بهینه سازی محتوا ایده استفاده از هوش مصنوعی است

نوشتن مفهومی محتوا به روشی که انسان یا ماشین بتواند آن را انجام دهد یکی از بهترین تکنیک های کپی رایتینگ است. این روش به این صورت انجام می شود که جمله به صورت مفهومی بازنویسی می شود و در برخی جملات ترتیب کلمه یکسان و در برخی جملات به طور کامل تغییر می کند تا یک جمله جدید اما با معنای اصلی تشکیل شود.

 

تفاوت بین خدمات رایگان و خدمات تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و عادی با زمان محدود بازنویسی متن روزانه در نظر گرفته شده است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر ابزاری برای ویرایش متن است و با ابزارهایی که در اختیار شما قرار می دهد، می توانید پس از بازنویسی متن توسط سرویس  ، ویرایش نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف چاپ کنید.

آیا نسخه تجاری این ابزار محدود است؟

خیر. تنها محدودیت نسخه تجاری این است که در هر درخواست حداکثر 3000 کلمه را بازنویسی می کند. با این حال، در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست در روز وجود ندارد. تفاوت با نسخه رایگان این است که شما تعداد محدودی درخواست در روز دارید و می توانید برای هر درخواست تا 300 کلمه بازنویسی کنید.

نسخه رایگان بازنویس محتوا نشونت برای کاربران عادی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد برنامه های شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه بازنویسی رایگان هرگز به پایان می رسد؟

خیر نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد بود.

آیا نسخه رایگان دارای نوشتن متن با کمک هوش مصنوعی است؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از هوش مصنوعی برای رونویسی متن استفاده می کنند.

آیا نوشتن محتوا به صورت دوره ای در نظر گرفته می شود؟

بازسازی و بازگشت مفاهیم کاملا متفاوتی هستند که در صورت ترکیب مناسب می توانند بهترین نتایج را ارائه دهند. در یک شافل، متنی ساخته نمی شود و کلمات مختلف به یکدیگر منتقل می شود. تک کپی هرگز توصیه نمی شود و اخیراً این نوع محتوا در نتایج گوگل ایندکس نمی شود و به نوعی به عنوان محتوای اسپم و نامناسب تلقی می شود.

بنابراین، اگر می خواهید محتوای خود را بچرخانید، سعی کنید این کار را به روش صحیح انجام دهید.


روش های تغییر چیزها

روش ها و حالت های مختلفی برای چرخش محتوا، بازنویسی محتوا وجود دارد که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

اسپین روشی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت کلمه به یک پاراگراف منتقل می شود. به عنوان مثال، جمله “ابزار بازنویسی حرفه ای نمایش داده می شود” هنگامی که با استفاده از این روش می چرخد و تبدیل به “ابزار نمایش داده شده نمایشگر را بازنویسی می کند” می شود.

همانطور که می بینید فقط کلمات تغییر کرده اند و بازنویسی صورت نگرفته است و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن پاک شده است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل بلکه انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند. .

چرخش راهی برای جابجایی پاراگراف ها است

در این روش پاراگراف های یک متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 جایگزین می شود و به همین ترتیب، اگرچه حرکت بین پاراگراف ها، در این حالت معنی جملات حفظ می شود، تکراری است. از آنجایی که هیچ بازنویسی انجام نشده و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین راهی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربران عبارات و جملاتی را از سایت های مختلف استخراج و ترکیب می کنند. این اصطلاحات تکراری در نظر گرفته می شوند زیرا بازنویسی نشده اند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. بدیهی است که اگر بازنویسی صورت نگیرد، این تکنیک اسپین بهترین نوع تکنیک اسپین محسوب می شود. این می تواند در مورد این سبک چیز خوبی باشد، زیرا معنای جمله حفظ می شود (حتی اگر تکرار شود) و کل متن از یک منبع گرفته نشده است.

سرویس فارسی نویسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا متنی با حداکثر 2000 کلمه (ترجیحاً از ترکیبی از منابع مختلف) را در جعبه ابزار بازنویسی استخراج و کپی می کنید. سیستم این متون را بازنویسی می کند و نتایج بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اولیه از ابتدا بازنویسی می شود و با رشته قبلی متفاوت است. هر بار که متن را وارد می کنید، می توانید خروجی های متفاوت و بازنویسی شده ای دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، بهتر است چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن هایی را از منابع دیگر جایگزین کنید تا متن شما کاملا منحصر به فرد باشد. این امر باعث می شود که نتوان تشخیص داد که متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است.

ترجمه به چه معناست؟

به بازنویسی محتوا، جمله بندی نیز گفته می شود. با یک ویرایشگر آنلاین برای متن خود، می توانید محتوای بازنویسی شده خودکار را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

آیا گوگل تشخیص می دهد که یک مقاله بازنویسی شده است؟

نه حتی اگر چرخش ها و جابجایی های ذکر شده انجام نشود و متن را از همان منبع استخراج کنید، باز هم متوجه می شوید که گوگل بازنویسی متن را تشخیص نمی دهد.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اولیه جایگزین شود تا نتیجه نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که تحت هیچ شرایطی توسط گوگل قابل تشخیص نباشد. (حداقل تا کنون و با الگوریتم های فعلی).

آیا متن رونویسی شده باید ویرایش شود؟

حتی اسنادی که توسط انسان نوشته شده است نیاز به ویرایش دارند، چه رسد به اینکه توسط ماشین ها. در برخی قسمت‌ها، به‌ویژه بخش‌های خاص، عبارات بازنویسی شده با خطاهای فکری جزئی یافت می‌شود که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

متن به روز شده در مقایسه با متن اصلی چگونه است؟

شباهت یا تفاوت یک متن بازنویسی شده با متن اصلی به عوامل متعددی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و به یاد ماندنی دارند ممکن است درصد بالایی از شباهت را داشته باشند (یعنی محصول کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). با توجه به تست های زیادی که انجام شده، این ابزار تقریباً در همه زمینه ها کاربردی و قابل استفاده است و طبق یک الگوریتم پیچیده سعی می کند متن شما را تا حد امکان تغییر داده و درصد خطاها را کاهش دهد.

آیا امکان بازنویسی پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری با این ابزار وجود دارد؟

هدف از ارسال این ابزار استفاده از آن در زمینه وب و سئو می باشد، اما با این وجود این ابزار می تواند توسط برخی از کاربران برای مقاصد مختلف مانند بازنویسی مدرک کارشناسی، کارشناسی ارشد یا دکتری و کاهش درصد استفاده شود کپی از پایان نامه به طور کلی، پاسخ به این سوال مثبت است. برای استفاده از ابزار بازنویسی پایان نامه سئوسل کلیک کنید.

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

این سرویس در حال حاضر رایگان است، تیم نشنت تصمیم گرفت این سرویس را به صورت رایگان و مادام العمر برای کاربران عزیز ارائه کند و برای بازنویسی اسکریپت ها نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار تحلیل متن هوش مصنوعی دارای محدودیت هایی است و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار نیز استفاده کنید.

دکمه بازگشت به بالا